Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Θέμα χρόνου να έβγαινε. Θυμίζω ότι το 787 ξεκίνησε με ωραία shots στην economy της JAL με 2-4-2. Πήγε 3-3-3 σε όλους, σε χρόνο dt.
 
Αμα το μεγαθήριο Air Caraibes της Carib Sky Alliance έκανε κάτι τέτοιο τότε είναι μονόδρομος να ακολουθήσει η Qatar και η Finnair. Δε μπορεί να μείνουν πίσω από τον ανταγωνισμό της Air Caraibes.

airzena":x62y494m said:
α ρε παλούκι που τους χρειάζεται.
:thx: :thx: :thx:

Και που να είχαν και 737-800 με 189 θέσεις!! Κρέμασμα μαζί με το παλούκι! :with:
 
17 Δεκεμβρίου παραδόθηκε το 1ο α/φ στην ΤΑΜ, είναι το 14 της γραμμής παραγωγής και υπολείπετε άλλο 1 να παραδοθεί εντός του 2015 για να πιάσουν τους στόχους του χρονοδιαγράμματος.

http://bloga350.blogspot.gr/2015/12/1st ... -home.html
 
Και το πρώτο από 67 Α350 της SQ στον αέρα. :great:

http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... o-the-sky/

Άντε και για την επόμενη CX που καθυστερεί λόγω καθυστερήσεων του υποκατασκευαστή των καθισμάτων. Αφού φτιάξαμε τις παραδόσεις του υποκατασκευαστή των WC, τώρα τα καθίσματα. :shock:

Της Thai πάει για παράδοση στο μέσον του 2016 ;)

http://www.airbus.com/presscentre/press ... -underway/
 
Νέος χρήστης του α/φ, η Philippine Airlines υπέγραψε συμφωνία κατανόησης για αγορά 6 Α350-900 για παραδόσεις από 2018.
Κρίμα που η Philippine Airlines σκέπτεται να τα δρομολογήσει προς Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φραγκίσκο, Βανκούβερ / Τορόντο, δεν αναφέρει κάτι για Λονδίνο :( (οπότε δεν θα το βλέπουν οι Ευρωπαίοι).

http://atwonline.com/aircraft-engines/p ... -a350-900s
 
'συμφωνία κατανόησης'.... Μνημόνιο, ρε παιδιά. Μνημόνιο κατανόησης. Memorandum, από το μνήμη.
 
Η λέξη μνημόνιο έχει απαγορευτεί στη χώρα μας :mrgreen:
 
Επειδή δεν έχουμε μνήμη, προφανώς....
 
Top