επαγγελματικη αποκατασταση

Γρηγόρη καλύτερα να ξεκινήσεις με ppl εδώ Κρήτη, αν μένεις κ δω δλδ βολευει. Η σχολή είναι μια χαρά , εγώ ξεκιναω το build up τώρα , ότι απορία έχεις στειλε μου
 
Εμενα αποψη μου ειναι μακρια απο ελλαδα αν σκεφτεσαι οντως για επαγγελματικη αποκατασταση...η αν δε θες να φυγεις απο ελλαδα θα συνιστουσα μονο την εγνατια αυτη τη στιγμη..μακρια απο σχολες τυπου αερολεσχης κτλπ και ειδικα για το private που ειναι η πρωτη σου επαφη πρεπει να πας σε μια μεγαλη σοβαρη σχολη για να γλυτωσεις bad habits τα οποια μπορει να σε κηνυγουν για χρονια μετα ειδικα σε ενα airline operation με πολλα sops και standard checklists briefings κτλπ.Πρεπει καπου να ξεκινησεις που απο την αρχη ολα γινονται οσο πιο επαγγελματικα γινεται κι αυτο μονο στην αμερικη η στην αγγλια θα το βρεις με ελαχιστες εξαιρεσεις αλλου...ΠΙστευω οτι η Flight Safety ισως να ηταν η καλυτερη επιλογη που θα μπορουσα να σου προτεινα.
 
Κάτι πάααρα πολύ ενδιαφέρον πήρε το αυτί μου αυτές τις μέρες, το οποίο ίσως γνωστοποιηθεί σύντομα και αφορά νέους εν δυνάμει υποψήφιους σπουδαστές / επαγγελματίες πιλότους..…
 
Καλημερα σας και παλι και σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας...Φαινεται οτι οι αποψεις διιστανται γι αυτο το εψαξα κι αλλο...Το θεμα ειναι οτι μιλησα με πιλοτο που ξεκινησε απο την cretan eagle και τελειωσε σε αλλη σχολη στην Ελλαδα γιατι στο Ηρακλειο δεν μπορουσαν να του κανουν εκπαιδευση για το επαγγελματικο!!!!Το εψαξα και εχει δικιο το παλικαρι και επισης επειδη ειμαι απο το Ηρακλειο Κρητης θα ηταν η καλυτερη λυση για μενα αλλα οταν αλλες σχολες εχουν 10 μονοκινητηρια για εκπαιδευση και εκει εχουν 1 το προβλημα (οπως μου ειπε και αυτος) ειναι οτι δεν θα κανω την καλυτερη δυνατη εκπαιδευση....Οσον αφορα την flight safety ακουσα πολυ καλα λογια αλλα το προβλημα ειναι οτι αν και τα διδακτρα δεν ειναι απαγορευτικα (70.000$),η διαμονη και η ζωη εκει ειναι πολυ ακριβη!!!!!
 
kmgn94 Η ζωη στο Vero Beach ειναι οσο ακριβη την κανεις εσυ...Αν εξαιρεσεις τα 400-500$ που θα δινεις νοικι, αν προσεχεις τα εξοδα σου δεν ειναι κατι ιδιαιτερο. Αν παλι σε συνεπαρει το american dream τοτε ναι τα πραγματα μπορει να ξεφυγουν
 
Δηλαδη ΟΑ570 μου προτεινεις flight safety απο π.χ. Εγνατια (που ειναι μεσα στις καλυτερες τις ευρωπης)??Το ρωταω αυτο γιατι ΑΝ τα υπολογιζω καλα,στην flight safety μαζι με νοικι 500$ τα δυο χρονια θα δωσω περιπου 75.000 ευρω....Αν και δεν ξερω ποσα χρονια κανουν εκει για εκπαιδευση,στο πηγα με βαση την εκπαιδευση που γινεται στην Ελλαδα που διαρκει στην καλυτερη 1,5 χρονο(με βαση τα οσα μου εχουν πει παντα)....
 
Καλό είναι τα νέα παιδιά να προσέχουν πολύ όταν τους υπόσχονται "το καλύτερο". Αρκεί κανείς να κοιτάξει τριγύρω του ανθρώπους που τελείωσαν "τα καλύτερα" πανεπιστήμια, "τα καλύτερα" μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και τελικά έμειναν άνεργοι ψάχνοντας για δουλεια σε καφετέριες
 
Επανάληψις:
1) PPL(A) σε ελληνική αερολέσχη
2) 100 ώρες κυβερνήτου σε ιδιωτικό ή σε αερολεσχικό μονοκινητήριο (οιουδήποτε νηολογίου)
3) ATPL Theoretical Knowledge Distance Learning σε ελληνική σχολή ενώ πετάμε τις 100 ώρες
4) Δίνουμε και περνάμε τα μαθήματα ATPL στην ΣΠΟΑ
5) Αναχωρούμε δια Πολωνίαν, σχολή fto.zua.com δια τα περαιτέρω ημών πτυχία.
6) Jet Orientation Course/MCC στην CAE (Ryanair & Boeing 737-800 Operating Procedures)
 
Βάλε άλλα 25 με 30 χήνες για επαγγελματική αποκατάσταση σε όλα τα καλούδια που είναι γραμμένα παραπάνω σε εταιρείες
γνωστές... :rolleyes:
 
Εννοείται. Α320 type rating 20-25000 + 50000 για 500 ώρες line training. Συνολικό κόστος σπουδών και έναρξη σταδιοδρομίας χειριστού αερογραμμών: 100-120.000 ευρώ
 
Top