Cobalt Air

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως το αεροπλάνο της απάτης κανένα ξεφτερι δεν κατάλαβε τι εννοούσα,για το θέμα της εξαγοράς κύριοι εννοούσα ότι ο Βασιλάκης και ο βγενοπουλος παίζανε παιχνίδι, ο δεύτερος ήταν το εργαλείο για να πάρει την Ολυμπιακή ο Βασιλάκης, και να την κάνει regional τόσο κομπλέξ ο τύπος, η air Serbia που θα ξεκινήσει υπερατλαντικα υπό την σκεπη των αραβων είναι κορόιδα? και εμείς οι έξυπνοι ελπίζω να έλυσα την παρεξήγηση!
 
Περισσότερες λεπτομέρειες απ΄το atw και τον ceo της Cobalt, Κο Pyne
Cobalt is “90% through the AOC process” and just needs to complete a facilities inspection and proving flight, Pyne said.
...
Cobalt will operate from Larnaca Airport, using an initial fleet of three leased Airbus A320s, powered by V2500 engines and in a single-class 180-seat layout, “but we’re looking to supplement that with ACMI [aircraft, crew, maintenance and insurance] aircraft,” Pyne said. “Cyprus is a very seasonal market, so ACMI is a very attractive option.”

The aim is initially to operate charters, but then quickly to move into scheduled services and the new airline is already eyeing up the A330 for long-haul services for 2017. Pyne hopes Cobalt will be operating a minimum of two A330s and eight A320s in fairly short order. “Given the Hong Kong link, we’re going to be looking at points in China; we’re also looking at Johannesburg, Tehran and Bangkok.”
...
“Clearly, the European market is well penetrated by LCCs. However, when you go beyond Cyprus to the east, you enter the world of bilateral agreements, many of which are restricted to Cyprus-controlled airlines. Aegean has presented itself as a Cypriot flag carrier, but it was impossible for Aegean to operate those [bilateral routes] because many of those countries weren’t willing to accept it as a Cypriot carrier.”

Although originating and destination traffic would be core to building the airline, Pyne, said it planned to use the recently modernized Larnaca airport as a hub, offering transit services on routes between Lebanon and France and Israel and the UK, for instance. Asked why passengers between those countries would not simply take existing direct routings, he replied: “Price will be the attraction.”

Hub η LCA αλλά στην αρχή τσαρτεράκια και acmi... :doubt:
 
Update news...
:arrow: Mέχρι την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας μας, την άνοιξη, θα έχουμε εργοδοτήσει και εκπαιδεύσει 60 συνολικά άτομα, στην πλειοψηφία τους Κύπριους και Κύπριες,
:arrow: η COBALT έχει ήδη υπογράψει συμφωνία για 3 Airbus A320, το πρώτο εκ των οποίων θα φτάσει στην Κύπρο μέσα στις επόμενες μέρες. 
:arrow: «Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε πτήσεις σε 16 πόλεις. Θα πετάμε με μεγάλη συχνότητα σε ελληνικούς προορισμούς, με επίκεντρο την Αθήνα.»,
:arrow: στις σκέψεις της COBALT βρίσκεται και η δημιουργία βάσης στην Ελλάδα, σε μεταγενέστερο στάδιο. «Πιστεύουμε ότι μπορούμε να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό ακόμα καλύτερα με βάσεις και στην Ελλάδα και στην Κύπρο.»,
:arrow: To λειτουργικό μοντέλο της εταιρείας μας θα είναι το low-cost plus.
:arrow: αρχικά, η COBALT θα πετάει από τη Λάρνακα σε όλο το φάσμα των αγορών σε Δυτική Ευρώπη και Μέση Ανατολή
:arrow: . Μέχρι το καλοκαίρι του 2017, ο στόλος της COBALT θα επεκταθεί με μεγάλων αποστάσεων Airbus Α330, τα οποία θα ενώνουν απευθείας την Κύπρο με προορισμούς όπως η Κίνα, η Ινδία, η Νότιος Αφρική και η Βόρεια Αμερική.

http://www.inbusinessnews.com/inbusines ... thn-ellada
 
Για να δουμε...
:arrow: Μέχρι το τέλος Μαρτίου αναμένεται να φτάσει στην Κύπρο το πρώτο από τα τρία Air Bus A320 της εταιρείας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενοι έλεγχοι από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και σε κατοπινό στάδιο η δοκιμαστική πτήση
:arrow: μέχρι το τέλος Απριλίου θα έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία εξασφάλισης των αδειών, με στόχο να ξεκινήσει τις προγραμματισμένες πτήσεις στις αρχές Ιουνίου
:arrow: θα χρειαστεί ένα μεσοδιάστημα περίπου 1-1,5 μήνα μέχρι την έναρξη των προγραμματισμένων πτήσεων, κατά τη διάρκεια του οποίου θα μπορούν να γίνονται ναυλωμένες πτήσεις, για τις οποίες η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με διάφορους συνεργάτες.
:arrow: στόχος της αεροπορικής εταιρείας είναι να πετάξει σε 16 πόλεις, με μεγάλη συχνότητα σε ελληνικούς προορισμούς και επίκεντρο την Αθήνα
:arrow: Αρχικά θα πετάει από τη Λάρνακα σε Δυτική Ευρώπη και Μέση Ανατολή, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2017, ο στόλος αναμένεται να επεκταθεί με Airbus Α330, τα οποία θα ενώνουν απευθείας την Κύπρο με προορισμούς όπως η Κίνα, η Ινδία, η Νότιος Αφρική, καθώς και η Βόρεια Αμερική

http://www.inbusinessnews.com/inbusines ... -aeroplano
 
Αυτο το συγκεκριμενο (οχι το αρθρο, την δηλωση) το/την διαβασα πριν 2 βδομαδες..

:arrow: η COBALT έχει ήδη υπογράψει συμφωνία για 3 Airbus A320, το πρώτο εκ των οποίων θα φτάσει στην Κύπρο μέσα στις επόμενες μέρες.

Αναρωτιεμαι πως μετρανε τις μερες.. Και προς τι η μυστικοτητα για ημερομηνια παραλαβης; Και ας ξεκινησει καλα τις πτησεις, ας "πιασει" λιγο, και βλεπουμε για Α330 ("μεγαλων αποστασεων".. Υπαρχουν και Α330 "μικρων αποστασεων"; Αρα μαλλον για Α332 μιλαμε και οχι για Α333.. :p ). Ο κινεζος επενδυτης δεν εβαλε τα λεφτα του για την πλακα του!
 
Μεγαλοστομίες και με αρκετή δόση Hellenic Imperialism. :mrgreen:
 
Περισσοτερο σε SkyGreece ειναι το στυλακι, αλλα δεν πειραζει. Μην ξεφευγουμε απο το θεμα του νηματος.. ;) :mrgreen:
 
Top