...O Κύπριος επιχειρηματίας τόνισε ότι η εταιρία αναπτύσσεται με ρυθμό 20% κάθε χρόνο.Τον Απρίλιο παραλαμβάνει το 100ό αεροσκάφος της,το 2004 μετέφερε περίπου 30 εκ. επιβάτες,τα έσοδα της ξεπέρασαν τα 2 δις ευρώ,ενώ το 97% των κρατήσεων έγινε μέσω ίντερνετ.
Σε ερώτηση για τυχόν επιχειρηματικά πλάνα στον ελληνικό χώρο, ο Κ.Χατζηιωάννου είπε ότ το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας είναι πολύ ακριβό,τόνισε ότι βρίσκεται σε επαφή με άλλα αεροδρόμια της χώρας για να πάρει προσφορές και αν,όπως είπε ,είναι συμφέρουσες , δεν αποκλείεται να καθιερωθούν πτήσεις εντός του ελληνικού χώρου. Τέλος,δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ασχοληθεί και με κρουαζιέρες μεταξύ των ελληνικών νησιών
Με Ελλάδα φλερτάρει η Easyjet
Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ
Το ενδεχόμενο της εισόδου της στην ελληνική αγορά μελετά η Easyjet, η οποία πάντως δηλώνει ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ως έδρα της την Αθήνα.
Στο περιθώριο της παρουσίασης της εταιρείας κρουαζιέρων του ομίλου easy Cruise.com στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αεροπορική εταιρεία ενδιαφέρεται για προορισμούς του εσωτερικού με περισσότερους από 100.000 επιβάτες ετησίως.
Πρόσθεσαν, επίσης, ότι η Easyjet βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς αναζητά αεροδρόμιο εκτός του «Ελευθέριος Βενιζέλος» για να το χρησιμοποιήσει ως έδρα των δραστηριοτήτων της.
Το επιχείρημα της εταιρείας δεν είναι άλλο από τα τέλη χρήσης του αεροδρομίου της πρωτεύουσας, τα οποία η ίδια χαρακτηρίζει ως υψηλά.
Εκτιμάται ότι στην περίπτωση που οι συζητήσεις ολοκληρωθούν με συμφωνία η Easyjet θα χρησιμοποιήσει ως βάση της το «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Ως πιθανότεροι προορισμοί εμφανίζονται το Ηράκλειο, η Κέρκυρα, η Σαντορίνη και ορισμένα από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
Βέβαια όλα αυτά εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό από την τύχη των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Στην περίπτωση που ναυαγήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, και η κυβέρνηση προχωρήσει στο κλείσιμο της εταιρείας, ανοίγει ο δρόμος για την επέκταση των δραστηριοτήτων της Aegean όσο και άλλων αεροπορικών εταιρειών, όπως η Easyjet ή, ενδεχομένως, η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair. Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί πως οι συζητήσεις της Easyjet με την ΥΠΑ βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η εταιρεία δεν θα μπορέσει να εμφανιστεί στα δρομολόγια εσωτερικού πριν από τα τέλη του 2005.
Επιστροφή σε “Ξένες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο!”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες