Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Παιδια μια ερωτηση.Πως προκαλουντε αυτες οι σταγονες μεσα στη καμπινα?Πρωτη φορα ειδα και μου κανε εντυπωση.Απο πτηση για παρισι με Ryanair
http://imgur.com/a/JTGTR
 
Σταγόνες μπορούν να προκληθούν από το σύστημα κλιματισμού αφού ο αέρας προέρχεται από το εξωτερικό περιβάλλον και στη συνέχεια συμπιέζεται ώστε να υπάρχει επαρκής πυκνότητα για την ομαλή αναπνοή των επιβατών. Ο εξωτερικός αέρας ήδη περιέχει υγρασία η οποία συμπιεζόμενη μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία σταγονιδίων που πέφτουν από τις θυρίδες αερισμού. Η διαδικασία αυτή αν και ενοχλητική για τους επιβάτες είναι φυσιολογική και δεν προέρχεται από κάποιο πρόβλημα των συστημάτων κλιματισμού του αεροσκάφους.
 
Σωστα. Μια διορθωση μονο αν επιτρεπεται, η πυκνοτητα του αερα και το ποσοστο του σε οξυγονο ειναι επαρκη ακομα και σε μεγαλα υψη, το προβλημα ειναι η πιεση! :great:
 
Εννοείς μέσα στην καμπίνα ή έξω από αυτήν; Αν ισχύει αυτό γιατί αυξάνουμε την πίεση στην καμπίνα; Περιμένω μια εμπεριστατωμένη εξήγηση από έναν μηχανικό (αν έχω καταλάβει σωστά, μηχανικός δεν είσαι;)
 
Ευχαριστω οπως και να χει για τν απαντηση.Μου λυσατε την απορια με καθε λεπτομερεια :great:
 
GEM":3lavd6dr said:
Εννοείς μέσα στην καμπίνα ή έξω από αυτήν; Αν ισχύει αυτό γιατί αυξάνουμε την πίεση στην καμπίνα; Περιμένω μια εμπεριστατωμένη εξήγηση από έναν μηχανικό (αν έχω καταλάβει σωστά, μηχανικός δεν είσαι;)

Ακόμη και έξω απο την καμπίνα,δηλαδή στο ύψος πτήσης, το ποσοστό οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα είναι επαρκές για την αναπνοή μας, όλο το πρόβλημα είναι η χαμηλή πίεση. Γιαυτό και η καμπίνα συμπιέζεται.. ;)
 
Να προσθέσω κι εγώ για μία ακόμα πιό πλήρη απάντηση ότι αυτή η υγροποίηση (condensation) είναι ακριβώς το ίδιο φαινόμενο που παρατηρείται μετά από ένα ζεστό μπάνιο στις επιφάνειες όπως ο καθρέπτης, τα τζάμια κ.τ.λ. Δηλαδή, θεωρούμε για ευκολία μία μονάδα αέρα γεμάτη υδρατμούς σε υψηλή σχετικά θερμοκρασία να εξέρχεται απ' το σημείο που κάνουμε μπάνιο και να αιωρείται προς τον καθρέπτη. Στην πορεία αυτή, πέφτει η θερμοκρασία σταδιακά με αποτέλεσμα τη συστολή αυτής της μονάδας αέρα και την σταδιακή μείωση της κινητικής ενέργειας των μορίων της μονάδας και τέλος την υγροποίηση κάποιου ποσοστού των υδρατμών της σε μια προσπάθεια σταθεροποίησης στις συνεχώς μεταβαλόμενες ατμοσφαιρικές συνθήκες (κυρίως λόγω της ψύξης). Αυτά τα υγρά σωματίδια είναι που συσσωρεύονται στον καθρέπτη και στις υπόλοιπες επιφάνειες δημιουργώντας σταγονίδια.

Οι ίδιες αρχές διέπουν την δημιουργία νεφών όπως βέβαια και τα λεγόμενα chemtrails.
Για τα αεροσκάφη μπορώ να μπώ σε λεπτομέριες για τα συστήματα κλιματισμού κ.τ.λ. αλλά νομίζω ότι δεν θα βοηθούσαν στην κατανόηση του φαινομένου.

Δεν είμαι ούτε μετεωρολόγος, ούτε φυσικός οπότε όποιος έχει κάποια διόρθωση, επισήμανση φυσικά και είναι καλοδεχούμενη! :)
 
jetpipe":1g8nc1tq said:
Οι ίδιες αρχές διέπουν την δημιουργία νεφών όπως βέβαια και τα λεγόμενα chemtrails.

Contrails. Τα "chemtrails" ειναι θεωρία συνομωσιας αμορφωτων ηλιθίων.
 
seven4seven έχεις απόλυτο δίκιο, φυσικά και εννοούσα contrails! Ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωση! :D
 
Bladerunner":3mobbr3m said:
Σωστα. Μια διορθωση μονο αν επιτρεπεται, η πυκνοτητα του αερα και το ποσοστο του σε οξυγονο ειναι επαρκη ακομα και σε μεγαλα υψη, το προβλημα ειναι η πιεση! :great:

Σαν να λέμε δηλαδή πως πίεση και πυκνότητα είναι ανεξάρτητα μεγέθη. :mrgreen:
 
Top