Δωρεάν εισητήριο

KOSTASXANIA

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/11/2008
Μηνύματα
79
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Καλησπέρα
Το δωρεάν εισητήριο που δίνει η Αιγαίου καί είναι για ένα χρόνο ξέρει κανείς αν θα πρέπει να έχεις πετάξει μέσα σε αυτόν τόν ένα χρόνο ή απλά να έχεις κάνει τη κράτηση?
 
Να έχεις πετάξει . Δεν έχει ισχύει Χριστούγεννα, Πάσχα και κλπ
 
Επίσης, το ότι σε κάποια πτήση υπάρχουν γενικά θέσεις, δε σημαίνει ότι μπορούν να σε βάλουν μέσα. Θα πρέπει να υπάρχει διαθεσιμότητα στη συγκεκριμένη κατηγορία «δωρεάν» εισιτηρίων. Επιπλέον, πληρώνεις κανονικά τους φόρους και ένα service fee, που είναι €10, αν θυμάμαι καλά.
 
Όταν λέμε διαθεσιμότητα στην κατηγορία των δωρεάν εισιτηρίων, πόσο περιορισμένη είναι ?
Σαν εξαργύρωση ή χειρότερα?
Επίσης πρέπει να έχεις κάποιο αποδεικτικό από ποια πτήση το πήρες?
Το δικό μου δεν έχει κάποια σφραγίδα ή ημ/νια κλπ.
 
Αν μιλάς για τα δωρεάν εισητήρια από κάποια αποζημίωση: Αν το θυμάμαι σωστά, πρέπει να ξέρεις τον αριθμό και την ημερομηνία πτήσης, που αναφέρεται και στην επιστολή που πήρες.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα: στην δική μου περίπτωση ήτανε ναύλος R (business class), που την στιγμή που ήθελα να κάνω τη κράτηση δεν υπήρχε (ούτε Ι, που θα ήτανε για εξαργύρωση), μπήκε σε waiting list, που όμως μετά από 2 ή 3 μέρες επιβεβαιώθηκε. Δηλ. προφανώς είναι ξεχωριστό ναύλο από τα award tickets.

Δεν ξέρω βέβαια πόσο εύκολο τα δίνουν. Και ναι, πληρώνεις τους φόρους και το τέλος εξυπηρέτησης, αφού μπορείς να τα κλείσεις μόνο τηλεφωνικά ή σε ταμείο στο αεροδρόμιο.
 
Για Οικονομική θέση, θα πρέπει να υπάρχει διαθεσιμότητα σε "N" class. Συνήθως είναι περισσότερες από τις δωρεάν θέσεις, που διατίθενται για εξαργύρωση.
 
Ας το ζωντανέψουμε λίγο το θέμα.

Έχω ένα 'κουπονι' για δωρεάν εισιτήριο σε κατηγορία business.
Με έχουν βάλει ήδη σε μία λίστα αναμονής για μια πτηση που ενδιαφέρομαι.
Μπορώ με το ίδιο 'κουπονι' να μπω σε λίστα αναμονής και σε άλλη (-ες) πτήση (-εις).
 
Αν ρωτούσες απευθείας στο τηλέφωνο θα μας έλυνες και εμάς την απορία ή καλύτερα σε εμένα
 
Last edited by a moderator:
Ας το ζωντανέψουμε λίγο το θέμα.

Έχω ένα 'κουπονι' για δωρεάν εισιτήριο σε κατηγορία business.
Στο έκαναν δώρο??
Όταν μιλήσεις με τηλεφωνικό πες μας!
Αν πάει όπως το κουπονι αναβάθμισης μάλλον όχι επειδή το δεσμεύουν
 
Να σταθώ λίγο και το θέμα του "service fee" των δωρεάν εισιτηρίων λόγω καθυστέρησης της πτήσης. Ενώ κατά τα άλλα είναι πολύ θετικό το ότι η αεροπορική «προσφέρει» ένα εισιτήριο ώστε να δείξει ότι ενδιαφέρεται να είναι ευχαριστημένοι οι επιβάτες της, παρά το ότι δεν την υποχρεώνει η νομοθεσία, ωστόσο υπάρχουν κάποια σημεία που δείχνουν ότι και αυτά δεν είναι καθόλου «δωρεάν».

- Προσφέρονται όσο υπάρχουν τα χαμηλότερα RBD's. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε δωρεάν εισιτήριο, όσο το στο inventory υπάρχουν P,U,T,S ναύλοι, παρά όταν έχουν απομείνει Η, Μ, Β, Υ, που σημαίνει ότι όσο το έσοδο ανά επιβάτη βρίσκεται κάτω από το μέσο ναύλο, μόνο τότε προσφέρονται τα δωρεάν εισιτήρια αποζημίωσης.

- Το service fee των €10 (ή €13) ανά εισιτήριο. Όταν δεν έχεις άλλη επιλογή εκτός από το να κάνεις τη συναλλαγή αποκλειστικά και μόνο μέσω call centre, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να υποχρεώνεσαι να πληρώσεις service fee. Ας υποθέσουμε ότι ένα γεμάτο Α320 καθυστερεί 2 ώρες σε μία πτήση εσωτερικού. Η Αιγαίου μοιράζει 170 επιστολές, ενώ η GQ μόνο μια συγγνώμη. Ας υποθέσουμε ότι οι μισοί από αυτούς που πήραν την επιστολή, κατάφεραν και την εξαργύρωσαν. Η Α3 έχει βγάλει 85x €10 = €850 έχοντας το αεροπλάνο στο έδαφος σε μία από τις 6 πτήσεις που έκανε εκείνη τη μέρα (εικάζω ότι οι καθυστερήσεις επηρέασαν πολύ περισσότερες πτήσεις εκείνη τη μέρα), όταν η GQ απλά καθυστέρησε. Το service fee ήταν απλά μία ακόμα θέση που πουλήθηκε σε μία ακόμα χαμηλή κατηγορία.
 
Top