Τροχοδρόμηση με κινητήρες σβηστούς ;

Ναι αλλά εκτός από την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής δεν σε ενδιαφέρει και η θερμοκρασία στα μέταλλα ?

Και στο κάτω κάτω το σκεπτικό σου δε με πείθει. Διότι στον στροβιλο η θερμοκρασία θα είναι άνω των 500 βαθμών σε λειτουργία ενώ στο πιστόνι είναι πολύ κάτω από 500 και οριακά θα τους φτάσει σε συνθήκες ακραίες.

Οπότε δεν πείθομαι έτσι εύκολα με το +200, πχ σε μια κρύα μηχανή γιατί να υφίσταται ? Που βρέθηκε η ενέργεια να ζεσταθεί ? Τώρα αν μετράς την ενέργεια της συμπίεσης που αυξάνει τη θερμοκρασία, έχει και το εμβολοφορο.

Τέλος πάντων θεωρώ απίθανο κατασκευαστής να μην έχει προβλέψει προθέρμανση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Αποκλείεται πραγματικά.

Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό.

Εγώ προσωπικά αν δεν ζεσταθεί χωρίς φορτίο δεν πιέζω καμιά μηχανή, σε αεροπλάνο ιδίως θα κολαγα άσχημα. Κι μόνο στην σκέψη στην άνοδο να αρχίσω να έχω misfires, αποκλείεται. Για κάνενα λόγο όμως. Και η εμβολοφορα δεν είναι δύσκολο να αρχίσει να χάνει, και το έχω ακούσει να φεύγει αεροπλανο αμέσως και μου έκανε φοβερή εντύπωση.

Και αυτός είναι ο λόγος που έγραψα, θυμήθηκα εκείνο το περιστατικό.

Εννοείται ότι ο κατασκευαστής θα έχει σύστημα προθέρμανσης, κρύα μηχανή δεν θα αφήσει να πιεστεί (τουλάχιστον δεν θα το επιδιώξει με τον τρόπο λειτουργίας που δίνει)
 
Bfb":3pabnja8 said:
....
Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό...

Εγώ πάντως τόσα χρόνια στην αεροπορική βιομηχανία ήξερα ότι ο καθένας χειριστής μηχανήματος κάνει ότι του λένε οι διαδικασίες του κατασκευαστή και της εταιρείας του, όχι ότι νομίζει ότι είναι σωστό.

Γενικά αγαπητέ Bfb φαίνεται από τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις και πολλή επαφή με jet κινητήρες.

Μια πολύ καλή πηγή πληροφόρησης είναι το "The Jet Engine" της Rolls Royce, το οποίο μπορείς πολύ εύκολα να βρεις στο Internet και θα σου ξεκαθαρίσει πολλές απορίες,
Έτσι στο μέλλον θα μπορείς να ποστάρεις βάσει των όσων γνωρίζεις και όχι βάσει των όσων υποθέτεις (και με τόση σιγουριά μάλιστα!).

Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου !
 
Υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο για να απογειώνονται τα αεροπλάνα με κρύους κινητήρες, θα πρέπει να τραβήξουν το τσοκ στην εκκίνηση και να το διατηρήσουν για τα πρώτα 50-60 μίλια. Ειδικά στα airbus όμως θέλει λίγη προσοχή για να μη μπουκώσει.
 
Τέλος πάντων θεωρώ απίθανο κατασκευαστής να μην έχει προβλέψει προθέρμανση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Αποκλείεται πραγματικά.

Οι ΙΑΕ 2500 θελουν 5 λεπτα στην πρωτη εκκινηση της ημερας για thermal stabilisation. Στις επομενες δεν δινεται συγκεκριμενος χρονος.
Επισης η θερμοκρασια λαδιου πρεπει να ειναι ανω των +50 βαθμων πριν ανεβουν τα στοιχεια.

Αντιστοιχα για την ψυξη τους θελουν 3 λεπτα απο τη στιγμη που το epr θα πεσει κατω απο το 1.020.
 
GEM":2lyd9fsn said:
Bfb":2lyd9fsn said:
....
Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό...

Εγώ πάντως τόσα χρόνια στην αεροπορική βιομηχανία ήξερα ότι ο καθένας χειριστής μηχανήματος κάνει ότι του λένε οι διαδικασίες του κατασκευαστή και της εταιρείας του, όχι ότι νομίζει ότι είναι σωστό.

Γενικά αγαπητέ Bfb φαίνεται από τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις και πολλή επαφή με jet κινητήρες.

Μια πολύ καλή πηγή πληροφόρησης είναι το "The Jet Engine" της Rolls Royce, το οποίο μπορείς πολύ εύκολα να βρεις στο Internet και θα σου ξεκαθαρίσει πολλές απορίες,
Έτσι στο μέλλον θα μπορείς να ποστάρεις βάσει των όσων γνωρίζεις και όχι βάσει των όσων υποθέτεις (και με τόση σιγουριά μάλιστα!).

Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου !

Όχι δεν έχω καμία επαφή ακόμα άμεση με την αεροπορία.
Αν διάβασες αυτό που έγραψα, ξεκαθάρισα ότι σίγουρα ο κατασκευαστής δεν θα δώσει πρόγραμμα λειτουργειας πολύ να ζορίζεται μια κρύα μηχανή.

Τώρα κανονικά ναι ο χειριστής όντως πρέπει να ακολουθεί το πρόγραμμα του κατασκευαστή.

Σχετικά με τους χειριστές μηχανών που αναφέρω...συγγνώμη, δεν είμαι πιλότος ούτε έχω ακόμα επαφή άμεση με το σπορ, αναφερόμουν στο έδαφος, και από αεροπορία μόνο μια συζήτηση που είχα παλιότερα με κοινό γνωστό, αγράμματος ο άνθρωπος, απλός πιλότος μικρού σκάφους που οπότε τα έφερνε έτσι η τύχη και τελικά ζεσταινε το αεροπλανο, σκεφτόταν τα χρήματα του ναύλου. Τώρα τι να πω ίσως έλεγε ψέματα. Δεν ξέρω δεν ήμουν μέσα, ούτε και θα έμπαινα σε τέτοιο άνθρωπο.

Από εκεί και πέρα ωραίο το βιβλίο, θα κάτσω να το διαβάσω.

Την σίγουρα πού την είδες ? Εξάλλου νομίζω γράφω ότι από turbofan δεν έχω ιδέα, παρά μόνο τα βασικά. Όπως και από τζετ και μετακαυση, ξέρω την αρχή λειτουργειας τους αλλά ως εκεί.
Δεν ήταν στο αντικείμενο σπουδών μου και είμαι χομπιστας σε αυτά.

Καλύτερα ξέρω τι γίνεται με τους εμβολοφορους λόγω του αυτοκινήτου που λατρεύω και έχω επιλύσει τη μηχανή για να ξέρω πόσο ζορίζεται κλπ μετά από αναβάθμιση που έχω κάνει.

Αλλά στους εμβολοφορους πρόσεχε τι θα πεις :)

Πλάκα κάνω φυσικά :)
 
sierra_sotiropoulos":27a0r3t1 said:
Η APU δεν παρεχει αμεσα υδραυλικη ισχυ. Μονο εμμεσα, μεσω της κιτρινης ηλεκτρικης αντλιας.

Το APU δεν εχει σχεση με κανενα απο τα 3 υδραυλικα συστηματα.. ;)
 
Bladerunner":1s6h5cwt said:
sierra_sotiropoulos":1s6h5cwt said:
Η APU δεν παρεχει αμεσα υδραυλικη ισχυ. Μονο εμμεσα, μεσω της κιτρινης ηλεκτρικης αντλιας.

Το APU δεν εχει σχεση με κανενα απο τα 3 υδραυλικα συστηματα.. ;)


Παλι τα ιδια;
Ελληνικα δεν καταλαβαινουμε;
"ΕΜΜΕΣΑ" παρεχει ΜΕΣΩ της κιτρινης ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ αντλιας.
Κοινως, η APU παρεχει την ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΙΣΧΥ για να λειτουργησει η κιτρινη ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ αντλια η οποια παρεχει ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΠΙΕΣΗ στο κιτρινο κυκλωμα.
Δεν το γραφει το ΑΜΜ σου ή απλα γραφεις για να γραφεις;
 
Χίλια συγνώμη Καπετάνιε..βλέπετε οι μηχανικοί είμαστε και λίγο αμόρφωτοι... :cry: Δεν θα ξανασυμβεί σας ορκίζομαι!



P.S. η προηγούμενη ανάρτηση μου δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ ειρωνική... :|
 
Top