Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Konstantinos98":3jeknlvi said:
Παιδια καλησπερα ,ειμαι 17 χρονον και μπραβο για ολη τη βοηθεια που δινετε σε μικρους και μεγαλους και συγνωμη για τα ορθογραφικα. Εγω εχω σκοπο οταν τελειωσω το λυκειο να γραφτο σε μια σχολη πιλοτου. Αν και διαβασα αρκετες σελιδες απο το φορουμ το ερωτηματα που εχω ειναι τα εξεις διοτι μπερδευτηκα λιγακι. Ενα πτυχιο ΑΕΙ θα επηρεασει σοβαρα την επαγγελματικη μου αποκατασταση ως πιλοτος στο μελον οταν παρω το επαγγελματικο πτυχιο( πχ. περισσοτερεσ ευκεριες κλπ.) ,η θα ηταν καλυτερα αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα να μην το λαβω υποψη μου και να ξεκινησω απευθειας μετα το λυκειο το επαγγελματικο πτυχιο του πιλοτου. θα με ενδιαφερει παρα πολυ η γνωμη σας και τα σχολεια σας καθως πιστευω οτι οσο πιο νωρης τοσο το καλιτερο.

Ευχαριστω !!


Είσαι 17, άρα του χρόνου οι πανελλήνιες, σωστά ?
Άποψη μου διάβασε αρχικά για αυτές, αν περάσεις σε μια καλή σχολή δεν είμαι κακό, σκέφτεσαι μετά τι θα κάνεις. Αν δεν πιάσεις τότε πας σε σχολή χειριστών.

Πάντα υπάρχει κάτι το modular. Βγάζεις το ppl, κάνεις build και προχωράς. Και φυσικά μπορείς να είσαι φοιτητής ταυτόχρονα. Ιδίως αν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα.

Οπότε λύσεις υπάρχουν, αν το θες θα τα καταφέρεις, άποψή μου κοίτα λίγο και τις πανελλήνιες, από εκεί και πέρα όμως όλα γίνονται ;)
 
"... αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα..."

1) Απολυτήριο λυκείου
2) Κατάταξη στο στρατό ως πρότακτος 12μηνης εθελοντικής θητείας
3) Οξφόρδη για CPL MPL
4) Type Rating A320
5) 50.000 ευρώ για 500 ώρες στην Atlasjet
 
4) Type Rating A320
5) 50.000 ευρώ για 500 ώρες στην Atlasjet[/quote]

Παιδια κατι που ξεχασα να πω ειναι πως προτα θα κανω το στρατο μου οπως αναφερθεικε πιο πανο. Απλα σκεφτομουνα στην Ελλαδα γιατι οσο να χει οι ωρες μπενουνε πιο ευκολα, το λεω αφτο απο θεμα κερου κλπ. Οποτε αμα καταλαβα καλα χριαζωμαι το ATPL + Type Rating + 500 ωρες ?? αν ναι ποσο κοστιζει το καθε ενα απο αυτα ?
 
1) "...Απλα σκεφτομουνα στην Ελλαδα γιατι οσο να χει οι ωρες μπενουνε πιο ευκολα, το λεω αφτο απο θεμα κερου κλπ....".
Εάν κάποιος έχει στο τσεπάκι του την πρόσληψη σε Aegean, Ellinair, Αstra κλπ, βάζει πολύ πιο άνετα τις 500 ώρες και χωρίς να δώσει 50.000 ευρώ στην Atlasjet, διότι η Ελλάδα έχει καλύτερους καιρούς από την Τουρκία.

2) CAEOAA (Οξφόρδη) MPL 120.000 euros + Atlasjet 500 hrs 50.000 = 170.000 euros στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα διαβίωσης (στην Οξφόρδη ενάμιση χρόνο, στην Atlasjet ένα χρόνο).

3) α. Οποιος δεν έχει οικονομικό πρόβλημα και δεν τον ενδιαφέρει ο καιρός και η χρονική διάρκεια εκπαίδευσης πάει στην CAEOAA.
β. Οποιος δεν έχει οικονομικό πρόβλημα αλλά τον ενδιαφέρει ο καιρός και η χρονική διάρκεια εκπαίδευσης πάει στην Jerez
 
Μια διορθωση στον αγαπητο C421.

MPL training γινεται μονο σε cadets συνεργαζομενων εταιριων (βλεπε, easyjet, flybe, air asia) και οχι σε μεμονωμενους μαθητες.. Επισης απο τι στιγμη που τελειωσεις το MPL προσλαμβανεσαι στις ανωθεν εταιριες..
 
Η Jerez αν δεν κανω λαθος ειναι στην Ισπανια ?
Και αν ξερει καποιος, ποσα περιπου ειναι τα διδακρα στην συγκεκριμενη σχολη ?

Ευχαριστω !!!
 
1) Μια ερώτηση στον αγαπητό Jass: Μου στέλνεις την απάντηση που σου έστειλε η CAEOAA στο ερώτημα που της έστειλες εάν δέχεται μεμνονωμένους μαθητές για MPL? Tην θέλω για λόγους ιστορικούς...

2) "Η Jerez αν δεν κανω λαθος ειναι στην Ισπανια ?
Και αν ξερει καποιος, ποσα περιπου ειναι τα διδακρα στην συγκεκριμενη σχολη ?

Ευχαριστω !!!"

Eάν δεν υπάρχουν δημοσιευμένα τα δίδακτρα ή δεν απαντούν σε e-mail για το θέμα αυτό, για κάποιον που δεν έχει οικονομικό πρόβλημα, τα εισιτήρια αλέ ρετούρ μέχρι τη Jerez είναι αυτήν την εποχή περίπου 300 ευρώ...
 
C421":3ofl4hpl said:
1) Μια ερώτηση στον αγαπητό Jass: Μου στέλνεις την απάντηση που σου έστειλε η CAEOAA στο ερώτημα που της έστειλες εάν δέχεται μεμνονωμένους μαθητές για MPL? Tην θέλω για λόγους ιστορικούς...

Our Multi-Crew Pilot Licence (MPL) Training course incorporates airline specific Standard Operating Procedures (SOP's) from an early stage in training and this requires an airline to mentor pre-selected cadets through a bespoke course and into type, base and line training on a specific aircraft; taking about 18 months to achieve licence issue, from where line training and employment with the mentoring airline commences.

Each MPL course is bespoke to a particular partner airline and designed for a specific fleet.
 
Το έχω διαβάσει το απόσπασμα αυτό. Πας στην easyjet με τα 120000 σου και κάνεις το MPL σου. Είσαι μεμονωμένος πελάτης. Δεν σημαίνει οτι σε έχει προσλάβει η easyjet και σε υποστηρίζει για την εκπαίδευσή σου. Αρα, δεν διαφωνούμε σε τίποτα.
 
Το MPL ειναι ενα προγραμμα της εκαστοτε εταιριας για να καλυψει τις δικες της αναγκες, Aπο τι στιγμη που σε επιλεγει σαν cadet το κανει για να σε προσλαβει κιολας μετα (αφου τελειωσεις την εκπ/ση συμφωνα με τα standard της). Aρα απο την στιγμη που μπεις σε ενα τετοιο scheme κοιτας να μεινεις και οχι να φυγεις....
 
Top