Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Οι γνώσεις και η κατάρτιση διερευνητών επιπέδου “expensive” όπως αναφέρει παραπάνω ο κ. AGV ήταν επαρκείς για incidents/accidents του προηγούμενου αιώνα, ενώ των διερευνητών επιπέδου καραμουσαφήρηδων, καραμπογιατισμένων μουστακαλήδων και ελικοπτεράδων υπαξιωματικών της Α/Σ όπως αναφέρουν επίσης παραπάνω οι κ.κ CHRISTOS55 + C421 αντίστοιχα, είναι ντροπή για την δεοντολογία του αεροπορικού χώρου, παριστάμενοι ως δήθεν ειδικοί, προσκεκλημένοι των καρακαραγκιοζο-αδαών TVδημοσιογράφων των “ κενών αέρος” και των “επίγειων αεροδιαδρόμων”
 
northwest dc10":2v7a6hgf said:
.Στο 370 όμως τι σημαίνει slide window sensor και γιατί εγιναν όλα μαζί σε τρια λεπτά???

Για μένα προς το παρόν σημαίνει ότι μετά το... μεγάλο μπαμ, συστήματα άρχισαν να βγαίνουν εκτός και το Acars έκανε όσες εκπομπές πρόλαβε μέχρι να σταματήσει και αυτό να λειτουργεί... :(
 
george 150":1tm8buzz said:
Για μένα προς το παρόν σημαίνει ότι μετά το... μεγάλο μπαμ, συστήματα άρχισαν να βγαίνουν εκτός και το Acars έκανε όσες εκπομπές πρόλαβε μέχρι να σταματήσει και αυτό να λειτουργεί... :(

Συμφωνώ απόλυτα ! Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει. Τι έκανε απόψε μπαμ;
Μια βόμβα; ή κάτι άλλο; (Αν ήταν κάτι άλλο, τότε μάλλον θα πρέπει η συγκεκριμένη εταιρεία να το είχε παρακάνει με παραβιάσεις κανονισμών! Άρα μάλλον βόμβα!)
 
Για το τι ακριβώς θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον τα preliminary reports των επίσημων διερευνητών, φαντάζομαι αφού βρεθούν CVR και FDR ( θεωρώ το CVR πριν απ' όλα στο συγκεκριμένο θα ξεκαθαρίσει αρκετά τι συνέβη).
 
ναι αλλα τι μπαμ??? Εκκρηκτικής υλης???.Στο α320 η τουαλεττες ειναι πίσω απο τον κυβερνητη .Για να τα κανει "λιμπα " στο υπόγειο ,να πιασει το παραθυρο του συγκυβερνητη με θωρακισμένη πόρτα να παει στο galley κ.λ.π. πρεπει να ηταν (δεν ειμαι και ειδικός στα μπαμ) πάνω απο 50 κιλά .Σto CDG σημερα να "περάσεις" 50 κιλά δυσκολο .Και γιατι δεν το βαζανε sto outbound σκελος που θα ηταν και πιο γεμάτο. Ενω structural μπαμ??????
 
Συμφωνώ απόλυτα ότι μόνο τα μαύρα κουτιά καταργούν τα σενάρια και μας επιστρέφουν πίσω στον πραγματικό κόσμο.
Εδώ όμως είναι φόρουμ (ένα είδος καφενείου) και ο καθένας μπορεί να λέει το "σενάριό" του (δεν μου επιτρέπεται να γράψω την ακριβή έκφραση).
Σε αυτή τη βάση λοιπόν ένα Structural μπαμ (λέγεμε aloha Airlines) δεν διαμελίζονται οι επιβάτες αλλά απλώς εκτοξεύονται έξω από το αεροσκάφος. Άρα περιμένουμε κάτι σε εκρηκτική ύλη. Βέβαια, ένα τέτοιο μπαμ σε ένα ύψος γύρω στα 35 χιλιάδες πόδια, που καταφέρνει να τρυπήσει τοιχώματα, συνήθως οδηγεί στο να σκάσει το αεροσκάφος σαν μπαλόνι. Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο, τότε περιμένουμε να υπάρχει μια μεγάλη διασπορά στα συντρίμμια που αναμένεται να κάνει τον εντοπισμό των μαύρων κουτιών ακόμη πιο δύσκολο.
(Νομίζω ότι έχω ξεπεράσει και τον Φώσκολο σε σεναριογραφία, οπότε μάλλον είναι καλό να επιστρέψω στη στάνη μου!)
 
Μόλις άκουσα στις ειδήσεις του Ε το νέο σενάριο περί σύγκρουσης του α/φους με μετεωρίτη ή με Drone. Κάτσε ρε φίλε Καραμουσαφιρίδη των καναλιών στο σπίτι σου και άσε τους υπεύθυνους και τους γνώστες να κάνουν την δουλειά τους και να ενημερώσουν και εμάς τους μη γνώστες, ένταξη σε είδαμε, σε είδανε και στο καφενείο και στο χωριό σου και μπράβο σου, φτάνουν ποιά τα σενάρια. Σήμερα είχε άλλη ειδικότητα όχι αυτή του διερευνητή.
 
Το ολο θεμα ξεκινησε απο την Μ.Βρετανια με καποιο ποστ της Daily Mirror.. :wall: :wall: :wall: ( http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... en-8041209 )Και βεβαια αναπαραχθηκε σε παρα πολλα σαιτ ως πιθανοτητα..Παντως επειδη εδω και μια εβδομαδα δεν εχουν βρεθει τα μαυρα κουτια της πτησης για να δωσουν απαντησεις εχει αρχισει και γινεται ανησυχητικο..εως υποπτο...
 
Ακούστηκε και από άλλα κανάλια. Πράγματι όσο αργούν να βρεθούν τα μαύρα κουτιά, είναι λογικό τα σενάρια, ακόμα και τα πιο τρελά, να πληθαίνουν. Φαίνεται ότι υπάρχει πραγματική δυσκολία στο να βρεθούν, με αποτέλεσμα να συνδράμει στις έρευνες και ένα γαλλικό βαθυσκάφος κατάλληλο για το είδος της έρευνας. Ας ελπίσουμε να βρεθούν τα μαύρα κουτιά πριν περάσει ο μήνας (μιας και ο ηχοεντοπισμός τους γίνεται εξαιρετικά δυσχερής από εκεί και μετά).
 
Top