Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εσωτερικού; Εξωτερικού; Κοντινό; Μακρινό; Ιδιωτική αεροπορική; Κρατική; Γενικώς, αυτό που ενδιαφέρει -με ολίγες εξαιρέσεις βεβαίως- είναι το δρομολόγιο να φέρνει κέρδη. Γίνε πιό συγκεκριμένος...
 
Πιο συγκεκριμένα αν ας πούμε θέλουμε να ανοίξουμε ένα δρομολόγιο με μια αεροπορική υποθετικά πάντα,Γιάνεννα-Ροδος-Γιάνεννα ποιες προϋποθέσεις Πρέπει να υπαρχουν δηλαδή για να πραγματοποιηθεί αυτό το δρομολόγιο;;;


ΥΓ. Μην πείτε ότι να'ναι επειδή έβαλα Γιάννενα ως προορισμό,θέλω τεκμηριωμένη απάντηση.
 
Ειναι παρά πολυ εύκολο.

Αρκει να εχεις μηχάνημα που να τρέχει αξιοπρεπώς το FSX. :cool:
 
Xaxaxa, έλα βρε Αλεχάντρο, ασ' τον να μας πεί ο ίδιος.

Γιατί λοιπόν Άρη δεν μας λές πρώτα εσύ τι νομίζεις ώστε και να σκεφτείς αλλά και να κουβεντιάσουμε έχοντας ως βάση κάτι...
 
Εγώ νομίζω για να αρχίσει ένα δρομολόγιο πιστεύω πως χρειάζεται μια έρευνα και αξιολόγηση του δρομολογίου αυτού. Δηλαδή είναι πρόθυμοι οι επιβάτες από την Ρόδο να επισκεφτούν τα Γιάνεννα ή οι Γιαννιώτες να επισκεφτούν την Ρόδο θέλοντας να πω αν υπάρχει επάρκεια στους επιβάτες. Ακολούθως να μην είναι ζημιογόνο να αποφέρει κέρδος (μην μου ζητάτε και πολλά από Οικονομικά και μαθηματικά γιατί είμαι σκράπας). Σύμφωνα με τους επιβάτες ανάλογα θα πράξουν και για την δρομολόγηση τύπου αεροσκάφους.

Γενικά δεν γνωρίζω και πολλά γύρω από την έναρξη ενός δρομολογίου μιας και είναι μικρος (τελείωσα το Λύκειο φετος) και για αυτό ζητάω την βοήθεια των εμπειροτερων εδώ μέσα.

Oa702 εγω την κατέθεσα την άποψη μου,περιμένω την απάντηση σου,για να συζητήσουμε.
 
Βλέπεις που αν και -όχι τόσο πλέον- μικρός, τα ξέρεις; Κοινή λογική θέλει, δεν μιλάμε για πυρηνική σύντηξη και κουάρκ. Απ' τη μια είναι το κόστος του δρομολογίου και απ΄την άλλη τα πιθανά έσοδα. Το μόνο που ίσως θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψιν πλέον σε ότι αφορά την Α3 είναι το τι θυσιάζει απ' τις ροές του hub για να ανοίξει ένα p2p όπως το παράδειγμα που ανέφερες...
 
Από μια ερεύνα που έκανα στο fr24 διαπίστωσα πως όταν εισήλθε η πτήση στον Κεντρικό Ατλαντικό Ωκεανό είχε αναπτύξει ταχύτητα 590KTS,ίσως είχε τον άνεμο από πίσω του και το <<έσπρωχνε>> και μήπως σε αυτήν τη στιγμιαία ταχύτητα οφείλονται τα 2 λεπτά νωρίτερα.

Μια υπόθεση έκανα η οποία μπορεί και να μην ισχύει.

Με εκτίμηση.
 
Στις μεγάλες υπερατλαντικές πτήσεις, πάντα υπάρχει πιθανότητα το αεροπλάνο να βγει από το πρόγραμμά του, είτε φτάνοντας γρηγορότερα είτε αργότερα, λόγω ρευμάτων αέρα. Το tailwind αυξάνει την ταχύτητα εδάφους και το headwind τη μειώνει αντίστοιχα, όμως και στις δύο περιπτώσεις το airspeed είναι ίδιο. Οπότε μάλλον ο Άρης έχει δίκιο.
 
Για να πετάξει κάποιος με αλεξίπτωτο ή μηχανοκίνητο αετό και η περιοχή έχει αεροδρόμιο χρειάζεται άδεια πτήσης από το τοπικό αεροδρόμιο;;;

Ευχαριστώ.
 
Top