Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τέλος εποχής για τη συνεργασία των Τούρκων με το Lionel Messi. Σύμφωνα με οδηγίες, που απεστάλησαν από την Κων/πολη προς όλους τους σταθμούς της Turkish Airlines, στις 27 Σεπτεμβρίου 2015, θα πρέπει να «αποκαθηλωθούν» όλες οι φωτογραφίες και το προωθητικό υλικό (βίντεο, φυλλάδια, σταντ κλπ) από τα σημεία παρουσίας της αεροπορικής εταιρίας, καθώς οι Τουρκικές Αερογραμμές αποφάσισαν να μην ανανεώσουν τη σύμβαση με το διάσημο ποδοσφαιριστή.
 
Στις 25 Οκτωβρίου ξεκινά η 10η διασύνδεση της IST με την Βόρεια Αμερική (11η στην Αμερικάνικη Ήπειρο) προς ΜΙΑ
ΤΚ77 11:30-18:30 με Β777-300 και 13 ώρες πτήση
ΤΚ78 19:00-20:35 από την ΑΤΗ πωλεί το εισιτήριο από €555 αλλά με μεγάλη αναμονή στην IST και από €704 χωρίς αναμονή στην IST.

Στις 15 Μαΐου 2016 ξεκινά την 11η διασύνδεση προς ATL
TK31 13:30-19:10 με Β777-300 και 12 ώρες 45 λεπτών πτήση
ΤΚ32 22:00-16:55 από την ΑΤΗ πωλεί το εισιτήριο από €700 αλλά με μεγάλη αναμονή στην IST.

Αυτή τη στιγμή πετά προς JFK τρεις φορές την ημέρα, BOS, ORD, IAD, IAH, LAX, SFO, YUL, YYZ στις πτήσεις προς ΗΠΑ έχει συμφωνία κοινού κωδικού με την US Airways, καθώς GRU.
 
Προετοιμάζονται φαίνεται στην ΤΚ για την πλημμυρίδα σλότ μετά το '18 λόγω της λειτουργίας του νέου αεροδρομίου της Πόλης, μια παράμετρος που λίγο μας απασχόλησε είναι ότι η ΤΚ θα κοιτάξει να αναπτύξει και regional δραστηριότητες μέσω νέων brand ώστε να "ρουφήξει" κίνηση και απο δευτεροτρίτα α/δ around...
:arrow: http://www.anna.aero/2015/12/02/turkish ... de-routes/

Σωστός ο Βασιλάκης, τόνισε τον κίνδυνο πρόσφατα και ουσιαστικά απαίτησε κάποιες εύλογες συνθήκες στη χώρα μας για να αναταπεξέλθει η Α3 στη λαίλαπα που θα έρθει. Χλωμό το κόβω όμως γιατί είμαστε ανίκανοι και ηλίθιοι σε οτιδήποτε πλην κομματικών παπαριών και εδώ και 6 χρόνια δεν έχει σοβαρευτεί κανείς. Μάλλον η Α3 θα πρέπει σύντομα να αναζητήσει κλίμακα σε κάτι μεγαλύτερο...
 
Αποτελέσματα της εταιρείας για το 2015

• 12 months ended 31-Dec-2015:
• • Revenue: USD10,522 million, -5.0%;

o Passenger: USD9368 million, -5.0%;
o Cargo: USD935 million, -4%;
• Total operating cost: USD9840 million, -5.6%;

o Fuel: USD2997 million, -21.3%;
o Labour: USD1640 million, -3.2%;
• Net operating profit: USD682 million, +6.4%;
• Net profit: USD1069 million, +26.5%;
• Passenger numbers: 61.2 million,
• Total assets: USD16,383 million;
• Cash and cash equivalents: USD962 million;
• Total liabilities: USD11,541 million.

http://centreforaviation.com/files/anal ... ummary.pdf
 
Με την έναρξη του δρομολογίου ΤΚ175/6 IST-BOG-PTY 02:10-11:00 A332 που ξεκινά στις 6 Μαΐου 2016 και κόστος εισιτηρίου από €649 με επιστροφή εντείνει την συνεργασία της με Avianca.
Επίσης έχει συνεργασία με την Avianca Brazil για να υποστηρίξει την πτήση της στις EZE, GRU.
Επόμενο βήμα πρέπει να είναι το ΜΕΧ, αλλά εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα τι συνεργασία να κάνεις με την Volaris? (εσωτερικό Μεξικό και SJO & GUA) μπορεί και να την προλάβει και η Λούφτη. Τότε κλάφτα X..., θα της μείνει μόνο η Aeromar.

Πάει και εκεί μοιράσθηκε η αγορά, LATAM/IberiaBA, Copa/Lufthansa, AF-KL/Aeromexico/Aerolineas Argentinas, Azul/TAP.
Η φτηνίαρα GOL είναι ακόμη ανεξάρτητη αν και συνεργάζεται με την Air Canada και στο frequent fliers' program με AF/KL,DL,QR.
Τελείως ανεξάρτητες είναι ακόμα οι Sky Airline και Conviasa/SBA.
Finnair, Lot,SAS εκτός παιχνιδιού.
 
Βασικά από τις νέες παραγγελίες τα 26 α/φ θα είναι Β737-800 εντός του 2016.
Συνολικά περιμένει Β777-300ER = 4 α/φ Β737ΜΑΧ9 = 9 α/φ Β737ΜΑΧ8 = 65 α/φ Α321neo = 92 α/φ.
Μα που θα τα προσγειώνει; :D Όχι στο Ατατούρκ δεν θα χωράνε αλλά και στο νέο αεροδρόμιο δεν θα χωράνε. :D
Όταν παραλάβει όλες τις παραγγελίες θα έχει 487 α/φ. :great:

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... lines.html
 
Λογικά με 777.
 
Ε.. τώρα που θα παραλάβει και άλλα 4 Β777 :great: και ενοικιάζει και άλλα 3 :great: από την Kenya Airways (αυτοί δεν πάνε καλά και 2 από τα Β787 ενοικιάζουν στην Oman Air), λογικό είναι ότι πρέπει να δουλέψουν.
Το θέμα είναι να τους αφήσουν. Μάλλον ποντάρουν στους ομόθρησκους
 
32 777 έχουν τώρα ( μαζί με τα 3 της Kenya ) .

Πόσα ακόμη έχουν να λαμβάνουν ;;

Ακόμη 4 που είπε και ο φίλος πιο πάνω ;;
 
Top