A380

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ( Μόνο όποιος είναι σίγουρος για την απάντηση, και όχι τι πιστεύει) γιατί το α380 έχει thrust reversers μόνο στους κινητήρες 2 και 3 και όχι και στους 4 ???
 
Η απάντηση είναι απλή, δεν τους χρειάζεται!! Οσο τεράστιο και αν είναι, σκέψου οτι ανάλογα ''τεράστια'' είναι και τα φρένα του, τα flaps, τα speedbrakes κλπ..Επίσης είναι τέτοια η σχεδίαση του που το touchdown γίνεται με περίπου 130-140 κόμβους! Εξάλλου, κάθε πολιτικό αεροσκάφος, ως μέρος του type certificate, πρέπει να μπορεί να κάνει abort take off με το μέγιστο βάρος απογείωσης χρησιμοποιώντας μόνο τα φρένα του, τα οποία κατά τις δοκιμές έχουν φθορά στο όριο, δηλαδή το χειρότερο δυνατό σενάριο!

Με αυτό τον τρόπο έχουν γλιτώσει βάρος και εξτρα κόστος συντήρησης, συν τον κίνδυνο απο ζημιές λόγο FOD, ο 1 και το 4 του 380, συνήθως βρίσκονται ''εκτός'' διαδρόμου λόγο του μεγάλου εκπετάσματος της πτέρυγας..
 
Κατι το οποιο το γνωριζαμε και υποπτευομασταν, απλα η Airbus το επιβεβαιωσε.. Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. Εκτος βεβαιως και αν προκυψει καποια μεγαλη παραγγελια (οπως απο ΕΚ για παραδειγμα), οποτε θα ανεβει και παλι...

Λιγοτερη δουλεια, ιδια λεφτα.. Πολυ καλο για να ειναι πραγματικοτητα!... :oops:
 
Εκατσα και διαβασα τις "πρωτες" σελιδες, ναι πισω στο 2004.

Και ναι με πονεσανε τα ματια απο τα greeklish, αλλα αξιζε τον κοπο. :cool: Και με επιασε μια νοσταλγια.. Θυμηθηκα τα παλια.. Τοτε που δεν ξεραμε τιποτε σχεδον για αυτο το αεροσκαφος. Τοτε που το κοιτουσαμε (κυριως λογω μεγεθους) με δεος. Τοτε που καναμε τα λιγοτερο ή περισσοτερο κακεντρεχα σχολια μας, για το σχεδιο (ναι οντως μοιαζει με υποβρυχιο με πτερυγια.. Ρωσικης κατασκευης, μαλιστα... χαχαχα). Τοτε που δεν ειχαμε συνηδειτοποιησει οτι το τελευταιο πραγματικα ομορφο επιβατικο jet ηταν το CV-990 (για μενα, τουλαχιστον). Τοτε που φουντωνε η διαμαχη, για το ποιο απο τα 2 γνωστα μεγαθηρια ηταν το πιο.. ομορφο.. Λες και κανανε διαγωνισμο 2 ελεφαντες.. χαχαχα Τοτε που δουλευα ως σεκιουριτας και οι συναδελφοι με με χλευαζαν γιατι "κυνηγουσα" αεροπλανα και ειχα την τρελα..


Προσγειωθηκα αποτομα, οταν θυμηθηκα καποια τραγελαφικα με κατι συναδελφους σημερα στο εργοστασιο...


Σημερα ξεκινησα την προετοιμασια του 19ου rib του καθετου σταθερου για το MSN 239, που σε λιγοτερο απο 3 βδομαδες θα παει στο Stade.. Αυριο θα το εχω για τελευταια φορα στα χερια μου.. Θα παει στο 100ο αεροσκαφος της Emirates.. Aν δεν κανω λαθος.. Πως περναει ο χρονος γμτ, και τι αλλαγες μας φερνει η μοιρα...

Να ειστε καλα και να διαβαζετε καπου καπου τα "αρχαια" κειμενα της κοινοτητας μας..

Φιλικα
Στεφος
 
Στέφος":1mwdictw said:
[...] Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. [...]


H παραγωγη θα αρχισει ηδη απο τις αρχες του 2017 να προσανατολιζεται στο 1 αεροσκαφος το μηνα.. Τουλαχιστον στον κατασκευαστικο τομεα των υποτμηματων του αεροσκαφους...
 
Όντως έχει ενδιαφέρον να διαβάζεις τις παλαιές αναρτήσεις και τα σχόλια που πάντα έχουν την γνωμάτευση των ειδικών. Η πραγματικότητα όμως υποδηλώνει ότι και τα Α380 και τα Β747 βαίνουν προς το κατώφλι της ιστορίας. Προσωπικά, η αισθητική μου επαφίεται στο Β747 αλλά και τα δύο ήταν αφιλόξενα για τους επιβάτες της οικονομικής καμπίνας. Πάλι προσωπικά .. θα αναπολώ το Β747 παρά το Α380.
 
Επι τι ευκαιρία, η MAS δεν μπόρεσε να "ξεφορτωθεί" τα 380 της κι έτσι απεφάσισαν να τα παραχωρήσουν σε μια θυγατρική τους που θα πετάει προσκηνυματικές τσαρτεριές (χατζ κλπ). Αν θυμάμαι καλά, θα περάσουν απο ανακαίνιση ώστε να ανέβει η χωρητικότητα στα 700+.
 
Επί τη ευκαιρία, να διευκρινήσουμε ότι η επικείμενη αλλαγή γίνεται με την άφιξη των Α350-900, τα οποία θα αναλάβουν το ρόλο των κύριων ευρωπαϊκών προορισμών. Η Μαλαισία, ως η πολυπληθέστατη μουσουλμανική χώρα, έχει μεγάλες ανάγκες από πτήσεις για τους υποψήφιους Χατζήδες, κάτι που δεν είναι μια υπόθεση 1-2 μηνών, αλλά ίσως και 10 μηνών το χρόνο.
Έχοντας επενδύσει στο infrastructure για τα Α380 (μέχρι και εξομοιωτές πτήσεων έχει), σκοπεύει όχι μόνο να κρατήσει τα 6 υπάρχοντα, αλλά να πάρει κι άλλα, να τα διαμορφώσει σε 700+ θέσεις και να κάνει τη δουλειά όσο σχεδόν 2 747.
Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα).
 
"Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα)."

Πολυ σωστά έμαθες. Ειναι ηδη κατω στην μέση Ανατολή σε γνωστή εταιρεία. ;)
 
A380plus

Ημίμετρα από την Airbus, αφού δεν τολμά το A380neo κι αρκείται στο A380plus.
 
Top