Βράβευση για την Aegean

5th Best Staff Europe (OS,KL,TK,BA)
7th Best Airline Europe (TK,LH,LX,BA,OS,AF)

by Skytrax
 
Χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία της διάκρισης για την Αιγαίου, έχω την εντύπωση, πως η διατύπωση στο Δελτίο Τύπου, είναι παραπλανητική, αφού αρχικά αναφέρει:

περισσότεροι από 18,89 εκατομμύρια επιβάτες και περισσότερες από 105 εθνικότητες, επιβράβευσαν την AEGEAN για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της

Ο συντάξας/ συντάξασα το παρόν, προσπαθεί να περάσει το μήνυμα ότι σχεδόν 19 εκατομμύρια επιβάτες ψήφισαν Αιγαίου.

Βέβαια, πιο κάτω, στην ενότητα «Σχετικά με τα World Airline Awards» αναφέρεται ότι υπεβλήθησαν 18,89 εκατομμύρια αξιολογήσεις, το οποίο αντικρούει την αρχική διθυραμβική διατύπωση, αφού άλλο πράγμα είναι οι 18,89 εκατομμύρια θετικές αξιολογήσεις υπέρ της Αιγαίου και άλλο πράγμα οι 18,89 υποβληθείσες συμμετοχές στην έρευνα της SkyTrax.

Παρ' όλα αυτά, συγχαρητήρια στους ανθρώπους της Αιγαίου για την προσπάθειά τους να κρατήσουν την εταιρία ψηλά, σε πείσμα των δυσκολιών, του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού και της απομάκρυνσης της Αιγαίου από το full-frills μοντέλο, που ίσως να έχει δυσαρεστήσει αρκετούς από τους τακτικούς πελάτες της.
 
Best Regional Airline in Europe καθώς και 4η καλύτερη Regional στον κόσμο σύμφωνα με τα World Airline Awards της Skytrax, που απονεμήθηκαν σήμερα στο Farnborough IAS . Συγχαρητήρια ξανά! :great:
 
Στο Airline-Top 100 έχασε όμως την περυσινή 29 θέση και κατετάγη 33η φέτος. :(
(Έβαλαν την Norwegian στην 30η θέση από 33η .?.Έλεος .. :rant: )
Και στο Best Airline Staff Europe από την 5 θέση πέρση, έπεσε στην θέση. (OS,LH,EI :mrgreen: ,TK,KL,AF) :mrgreen:

Οπότε όχι και τόσα πολλά συγχαρητήρια. :(
 
Το ότι έπεσε από τις περσινές της θέσεις δε σημαίνει πως έγινε χειρότερη. Μπορεί οι "αντίπαλοι" να έγιναν καλύτεροι. Και ας μην ξεχνάμε πως οι επιβάτες είναι αυτοί που ψηφίζουν, κρίνοντας τη γενική εικόνα της κάθε εταιρείας. Μπορεί η Α3 να έχει πολλά συν, έχει όμως και πολλά πλην. Η επιλογή θέσης κατά τη διάρκεια κράτησης ενός εισιτηρίου καθώς και η προσφορά wifi on board νομίζω θα έδινε τους έδιναν μια καλύτερη θέση στις 100 καλύτερες του κόσμου. Από την άλλη βέβαια, δεν έχει και πολύ σημασία αν καταλήξεις 30ος ή 33ος ή 50ος. Σημασία έχει το ότι δεν είσαι στους πρώτους 5-10.
 
το wi-fi onboard ετοιμάζεται..
 
Πρόσεχε τι εύχεσαι βέβαια γιατί όλα αυτά δε θα είναι δωρεάν. Ειδικά για την επιλογή θέσης, τουλάχιστον τώρα ξέρεις πως 48 ώρες πριν μπορείς να κλείσεις όποια θέση θες, αν υπάρξει το module προ-επιλογής θέσης θα δημιουργήσει εξτρά χρεωσούλες.
 
Oποια θέση θέλω???? Δεν νομίζω...
Ετσι όπως πάει σε λίγο θα αφήνει μια κενή θεση σε όλο το α/φος για να "επιλέξω".

Σε πτήση μου προ ημερών η διπλανή μου θέση ήταν γεμάτη στο site και άδεια στο α/φος.
 
Πρέπει να μπεις ακριβώς 48 ώρες πριν, ούτε (δευτερο)λεπτο καθυστέρηση και συνήθως όλες οι θέσεις είναι διαθέσιμες. Έπειτα από το άνοιγμα, ο αλγόριθμος λειτουργεί με περίεργο τρόπο.
 
Χθες στην πτήση για Τίρανα άκουσα έναν επιβάτη να διαμαρτύρεται ότι σχεδόν ποτέ στο άνοιγμα δεν είναι διαθέσιμες οι πρώτες θέσεις.

Μάλιστα έχω διαπιστώσει πειραματικά ότι πλέον ποτέ δεν ανοίγει το check-in ακριβως 48 ώρες πριν: παραμένει μπλοκαρισμένο για 3 λεπτά ακόμα :( οπότε κλείνουν διάφορες "καλές" θέσεις. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά είναι σίγουρο.
 
Top