Swiss International

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Περίεργη κίνηση της εταιρείας, να σταματήσει τα δρομολόγια προς/από IST από 30 Οκτωβρίου μέχρι τον 25 Μάρτιο 2017 :(
αφήνει το παιχνίδι στις Turkish, Pegasus, Atlasjet

http://www.routesonline.com/news/38/air ... ce-in-w16/

και Σαράγιεβο :(
(στην αρχή του χρόνου είχε σταματήσει την Λιουμπλιάνα και η Edelweiss την Ποντγκόριτσα)
έμεινε με τις:
BEG-ZRH LX1417
SKP-ZRH LX8439
PRN-ZRH LX8403
PRN-ZRH LX8405
PRN-GVA LX1431
τα αφήνει όλα την Austrian Airlines που κάνει BEG, PRN, SJJ, SKP, TIA, TGD

http://www.exyuaviation.com/2016/07/swi ... ights.html
 
Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο Παρασκευή/Σάββατο/Κυριακή η LX ακύρωσε και την βραδινή πτήση (LX1842) για Αθήνα :( Έχω συνηθίσει ότι δεν έχει βραδινές πτήσεις για Θεσσαλονίκη, αλλά φέτος το χειμώνα Παρασκευή βράδυ ούτε καν για Αθήνα δεν θα έχει. Εκτός από την LO με άφιξη στις 2.30 τα ξημερώματα...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η LX την ακυρώνει. Παρασκευή βράδυ πάντα γεμάτη είναι, με αρκετές σειρές business class (μήπως το πρόβλημα ήτανε η επιστροφή Σάββατο πρωί;).
 
Άλλη μία ακύρωση πτήσεων από 28 Οκτωβρίου: Σμύρνη
 
Αν δεν κάνω λάθος η Σμύρνη πάντα ήτανε εποχιακή πτήση, την οποία είχε μόνο το καλοκαίρι. Μένει βέβαια το ερώτημα πόσες από τις πτήσεις για Τουρκία (εποχιακές και μη) θα επανέλθουν το καλοκαίρι 2017.
 
Μία ενδιαφέρουσα είδηση, που θα ξενερώσει όλους εμάς, που πετάμε Business με τα widebodies της Swiss:

Από 23 Μαρτίου 2017, η Swiss θα χρεώνει την προεπιλογή συγκεκριμένων θέσεων στη Business των widebodies της. Η επιβάρυνση, αφορά τις μονές θέσεις, δίπλα στο παράθυρο, όπου αυτές προσφέρονται. Το σκεπτικό είναι, ότι οι συγκεκριμένες θέσεις, προσφέρουν μεγαλύτερο privacy, σε σχέση με τις αντίστοιχες διπλές της business, για όσους ταξιδεύουν μόνοι και αυτό θεωρούν, ότι θα πρέπει να χρεώνεται έξτρα. Οι θέσεις αυτές θα δίνονται δωρεάν μόνο στα ΗΟΝ μέλη του Miles and More, καθώς και στο check-in, εάν είναι ακόμα διαθέσιμες.

Προτού σπεύσετε να κατακεραυνώσετε τη Swiss, να σας ενημερώσω, ότι οι χρεώσεις είναι απολύτως λογικές και προσιτές και ξεκινούν από το άκρως ευκαταφρόνητο ποσό των €91 και αγγίζουν τα €187 για όσους πετάμε πιο μακριά.

Τους εύχομαι να βγάλουν και Business NOBAG.
 
Η εταιρεία μέσω της θυγατρικής της Edelweiss ξεκινά νέα δρομολόγια. Η WK θα λάβει από την LX 2 A340 που θα προστεθούν στα 2 που έχει και στα 2 Α330.

Η WK πετά προς SJO,PUJ,LAS,SAN,TPA,YVR,GIGCPT,MRU,MLE

Θα ξεκινήσει από 4 Ιουνίου μέχρι 21 Σεπτ. το ZRH-DEN17:15-20:30 Δευτέρα &13:20-16:35 Παρασκευή
22 Σεπτ. το ZRH-SEZ 19:20-06:40+1 Σάββατο
2 Νοεμβ. το ZRH-HAV 13:45-19:50 Παρασκευή
3 Νοεμβ. το ZRH-CMB 21:05-11:30+1 Σάββατο &17:55-08:20+1 Πέμπτη
7 Νοεμβ. το ZRH-EZE 22:30-09:00 Τετάρτη & Κυριακή

https://www.flyedelweiss.com/EN/destina ... tions.aspx
 
Η Swiss ισχυριζόμενη πως τα shorthaul δρομολόγια είναι ζημιογόνα προχωρά ένα βήμα παραπέρα και θέλει να εισάγει buy on board -κρατηθείτε, κρατηθείτε- μόνο για τους επιβάτες σε Light ναύλους. Τα δρομολόγια από Γενεύη (όπως πάντοτε) θα είναι τα πειραματόζωα (με εξαίρεση τα longhaul (JFK) και στο shuttle GVA-ZRH).

Όλοι οι επιβάτες θα παίρνουν σοκολάτα και νερό, οι μη-light θα παίρνουν και σνακ. Εντύπωση μου κάνει, η πολυπλοκότητα που εισάγεται στο πλήρωμα που για short-haul πτήσεις θα πρέπει να ελέγχει την κάρτα επιβίβασης (;) των επιβατών για να δουν αν δικαιούνται σνακ ή όχι.
 
Το πλήρωμα θα κάνει ό,τι κάνουν οι συνάδελφοι στη Eurowings...
 
Πως το χειρίζεται αλήθεια η eurowings αυτό;
 
Top