LGPA/PAS Paros Airport

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Αυτό το μοντέλο, το οποίο προέκυψε εξ ανάγκης, θεωρώ ότι θα άξιζε να το δούμε πιλοτικά και σε άλλα έργα της χώρας. Ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από το ελληνικό δημόσιο. Ο άμεσος χρήστης της υποδομής έχει κάθε λόγο να την δει να αναπτύσσεται γρήγορα. Το ίδιο και η τοπική κοινωνία με αιχμή του δόρατος την επιχειρηματική κοινότητα που έχει άμεσο συμφέρον να χρησιμοποιήσει έγκαιρα το έργο.

Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων το άρθρο. Επιστημονικά λέγεται και ΣΔΙΤ....Αι αρχαί να πάνε στον O leary και να του πουν "Ιδού η Πάρος ιδού και το πήδημα" Πέσε το χρήμα να κάνουμε την επέκταση και πνίξε το νησί στο μπλε και κίτρινο
Ύστερα, ξύπνησα :mrgreen:
 
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Πάντως η Jeppesen δεν έχει ενημερωθεί ακόμα για το νέο αεροδρόμιο δηλ δεν υπάρχει κανένας χάρτης του αεροδρομίου και βάζοντας LGPA στο chart viewer, δεν βγαίνει τίποτα άρα δεν γίνεται και η ενόργανη προσέγγιση.
 
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Έχει βγει AIP supplement από την ΥΠΑ για το νέο αεροδρόμιο, οπότε κάποια στιγμή θα το περάσει και το Jeppensen.

Δείτε το στο site των greek helicopters: PAROS-LGPA.pdf
 
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φόρουμ για όσα μου έχει μάθει σαν αναγνώστης που ήμουν τόσο καιρό. Επισυναπτω δύο φωτογραφίες από το νέο αεροδρόμιο στο οποίο βρέθηκα για δεύτερη φορα. Για προσωρινές εγκαταστάσεις και για το χρόνο περάτωσης του έργου μόνο χαρούμενοι μπορούμε να είμαστε.


 
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Guys, δύο ερωτήσεις που δεν έχω σίγουρη απάντηση αλλά θα ήθελα τα φώτα των έμπειρων συμφορουμιτών. Μπορεί το αεροδρόμιο με τις προδιαγραφές που έχει να δεχθεί charter flights με Q400 από κοντινούς προορισμούς εντός Schengen (π.χ. Ιταλια, Αυστρία) ; Θυμιζω ότι δεν υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού...
Τώρα ως Παριανός που μένει μόνιμα Κύπρο, για να δούμε απευθείας σύνδεση με Πάρο ( είναι αρκετά διάσημος προορισμός για Κύπριους) μέσω π.χ. των Saab της Tus χρειάζεται να στηθεί και τελωνείο πέρα από απλό έλεγχο διαβατηρίων (εντός Ε.Ε. εκτός Schengen);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο και τις απαντήσεις σας.
 
Re: LGPA/PAS Paros

Για να πηγαίνει θα το δέχεται... :)
 
Re: LGPA/PAS Paros

Αν κρίνω από τα Κύθηρα, ίσως να έχει payload restriction (π.χ. χαμηλότερη πληρότητα ή στάση για καύσιμα).
 
Re: LGPA/PAS Paros

Από ότι διάβασα σε τοπικά μέσα, η σύνδεση με Πράγα θα γίνεται μέσω Σαντορίνης. Είναι κρίσιμο να γίνει κάτι με τις εγκαταστάσεις γιατί πραγματικά θα χαθεί η δυναμική που έχει το νέο αεροδρόμιο. Ο κόσμος δεν θα χωράει με τίποτα το καλοκαίρι με μια αίθουσα αναμονής χωρητικότητας 80 ατόμων με 12-14 ημερήσιες πτήσεις.


ΥΓ: για το Γκρατζ η Άστρα θα δρομολογήσει 735.
 
Re: LGPA/PAS Paros

LEKPO1A":2kqre5hn said:
Για να πηγαίνει θα το δέχεται... :)


To -700ρι θελει 1418, και το -800 1634 μετρα για να προσγειωθουν. 1744 και 2100 αντιστοιχα για να απογειωθουν. Παντα με βαση τη Wikipedia. Οποτε ή θα κανουν (wet) lease αλλα αεροσκαφη, μικροτερα, ή θα εχουν αλλαγες στο payload, οπως ειπε ο Ανδρεας.
 
Top