Aegean marketing

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έτσι και τη μυριστεί τη δουλειά ο Μιχάλης... :D
...η ανώνυμη αεροπορική εταιρεία «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.» ανακοινώνει την πρόθεσή της να συμμετάσχει και να υποβάλει προσφορά στον Ανοικτό Διαγωνισμό με αριθμό Προκήρυξης 9/2014, για την ανάθεση των υπηρεσιών διαφημιστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου από αεροπορικά μέσα μεταφοράς, που προκηρύχθηκε από την «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Α.Ε. – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑ» προϋπολογισμού 200.000 Ευρώ πλέον ΦΠΑ, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά....
:arrow: http://www.capital.gr/News.asp?id=2171901
 
Πολύ ωραία πρωτοβουλία
Μια νέα πρωτοβουλία με τίτλο «Όλη η Ελλάδα Κοντά» ξεκινά αυτό το μήνα η Aegean με στόχο να προβάλλει σε όλο τον κόσμο τους λόγους που κάνουν κάθε τόπο της χώρας μας μοναδικό.

Κάθε μήνα, μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς και φορείς, τα αεροσκάφη της Aegean και της Olympic Air θα γεμίζουν με εικόνες, χρώματα, γεύσεις και αρώματα από έναν ή περισσότερους ελληνικούς προορισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, σε όλα τα Lounges καθώς και όλες τις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού θα προσφέρονται κάθε μήνα παραδοσιακά τοπικά προϊόντα. Επιπλέον, στις πτήσεις εξωτερικού και συγκεκριμένα στη Διακεκριμένη θέση, ο συνεργαζόμενος σεφ της εταιρείας, κ. Νίκος Σαράντος έχει αναλάβει τη δημιουργία μιας επιπλέον επιλογής μενού, βασισμένης στις εκάστοτε συνταγές κάθε προορισμού η οποία θα συνοδεύεται από τοπικό οίνο, επιλογής του συνεργάτη της εταιρείας κ. Κωνσταντίνου Λαζαράκη Μ.W. (Master of Wine).

Η ενέργεια έχει ήδη ξεκινήσει, με πρώτο προορισμό – πρωταγωνιστή τη Λέσβο...
:arrow: http://www.tornosnews.gr/permalink/17386.html
 
Skytrax

Διαπίστωσα ότι από τον Μάρτιο 2016 η Aegean απαντά ιδιαιτέρως σε κάθε ανάρτηση (customer review) που καταχωρείται από επιβάτες στο Skytrax. Πολύ σωστή και επιβεβλημένη κίνηση.
 
Και παίρνει μόνο θετικά σχόλια.
 
Οι πρόσφατες αναρτήσεις όντως περιέχουν θετικά σχόλια. Σίγουρα θα ήθελα να δω πως θα διαχειριστούν μια ανάρτηση με αρνητικά σχόλια. Συχνά όταν ένας επιβάτης είναι pissed off για κάποι λόγο βάζει χαμηλούς βαθμούς σε όλα τα σημεία.

Πιστεύω ότι με μια συντονισμένη προσπάθεια να βελτιώσει διάφορα θέματα στην οικονομική θέση η A3 θα μπορούσε να γίνει ****, Δεν γνωρίζω βέβαια ποιά είναι η σχέση κόστους - οφέλους από κάτι τέτοιο, αν είχα τέτοιες ικανότητες κάποια αεροπορική εταιρεία θα με προσελάμβανε στην ανάλογη ηλεκτρική καρέκλα.

EDIT: Συμπτωματικά σήμερα ανέβηκε μια ακόμα θετική κριτική στο ίδιο site που αναφέρεται στο θέμα:
G Scoffin (United Kingdom)":1y5pqfe4 said:
... Aegean Airlines deserve to be awarded 4 star status. They are better than bigger airlines.
Το marketing της Αιγαίου δεν έχει απαντήσει ακόμα, ίσως δεν το έχουν δει μέχρι στιγμής.
 
Ανακοίνωση της Αιγαίου στο twitter, με μπόλικες απειλές για το troll:
CpFqLDyXYAAhOj9.jpg

Too good to be true... Ωραία θα ήταν, ειδικά για Λονδίνο ή Κοπεγχάγη με επιστροφή.
 
Νέο in-flight safety video
https://youtu.be/-9CP3GKBuac
Πολύ ωραίο και ήταν καιρός για μία ανανέωση
 
Πολύ καλό το Safety Video και ενημερωτικό για τους επιβάτες. Νομίζω όμως πως η εμπλοκή όλων των ειδικοτήτων σε αυτό το video είναι λάθος και εξηγώ. Η αναφορά των τεχνικών στο σύστημα οξυγόνου καθώς και η αναφορά των χειριστών στα σωσίβια δεν είναι της ειδικότητάς των. Αλήθεια γιατί αυτή η αξυρισιά των χειριστών? Εφαρμόζουν άραγε καλά στο πρόσωπο οι μάσκες οξυγόνου στους έχοντες γένια χειριστές?
 
Η αναφορά των τεχνικών στο σύστημα οξυγόνου καθώς και η αναφορά των χειριστών στα σωσίβια δεν είναι της ειδικότητάς των.
Και αυτό γιατί είναι πρόβλημα;

Εφαρμόζουν άραγε καλά στο πρόσωπο οι μάσκες οξυγόνου στους έχοντες γένια χειριστές?
Σφίγγουν οι μάσκες στο πρόσωπο - έτσι δεν είναι;
 
Top