Θα ηθελα να σας περιγράψω καποια περιστατικά που συνεβηκαν στις τελευταιες δυο μου πτησεις, με την Α3 για να μου πείτε και εσεις σαν ειδικοί και με περισσότερες γνώσεις, αν θα επρεπε να τα αναφέρω στην εταιρία.
Στην πρωτη πτηση το taxiing ξεκινησε αμεσως μολις έκλεισαν οι πόρτες, πριν προλάβουν να καθισουν οι τελευταίοι επιβάτες και διήρκησε λιγότερο απο 10 λεπτα. Ως εκτουτου οι αεροσυνοδοί δεν πρόλαβαν να κανουν τους απαραίτητους ελέγχους, demo κτλ πριν φτάσει το αεροσκάφος στο holding του runway και ο κυβερνήτης κάλεσε την υπεύθυνη καμπίνας για να ρωτησει αν ειναι έτοιμη η καμπίνα για take off. Η ιδια του ειπε οτι χρειάζονται 2-3 λεπτα ακομα μεχρι να ελέγξουν αν ολοι οι επιβάτες ηταν δεμένοι. Εν τω μεταξυ, μια αλλη αεροσυνοδος μιλουσε σε ενα επιβάτη που καθόταν στη σειρα 5 ή 6, και οταν τελειωσε να του μιλα κατευθύνθηκε προς την forward galley. Όταν έφτασε στη σειρα 1, η υπεύθυνη καμπίνας την έσπρωξε, φωνάζοντας της επιδεικτικά "οταν βιαζόμαστε δεν συνομιλούμε με τους επιβάτες". Πρωτο φάουλ.
Στη δευτερη πτηση, αφου επιβιβαστήκαμε με σκάλες στο αεροσκάφος, μας ενημέρωσε ο κυβερνήτης πως υπηρχε ενα προβλημα με τον ιμάντα του οχήματος που φορτώνει τις βαλίτσες και οτι θα επρεπε να περιμενουμε λιγο. Καθώς περιμεναμε, η υπεύθυνη καμπίνας εκλεισε την κουρτίνα που χωρίζει την καμπίνα με το forward galley. Και ρωτώ: οι κανονισμοί ασφαλείας δεν λενε πως οταν το αεροσκάφος βρισκεται στο έδαφος αλλα και κατα την απογείωση/προσγείωση τα class dividers πρεπει να ειναι ανοιχτα? Το δευτερο περιστατικο αυτής της πτήσης εγινε αμεσως μετα. Βρέθηκε μια χειραποσκευή μπροστα απο τη σκάλα, στο έδαφος, και εγινε ανακοίνωση αν ξέχασε καποιος τη χειραποσκευή του εξω απο το αεροσκάφος. Τελικα η βαλιτσα αναγνωρίστηκε απο εναν επιβάτη. Οταν ομως ο dispatcher (?) ειπε στον αεροσυνοδό οτι πρεπει να γινει αναγνώριση των αντικειμένων της βαλίτσας, ο αεροσυνοδος του απαντησε "εεε σιγα να μεν ανοιουμεν τωρα τη βαλιτσα τζαι να γυρεύκουμε τα πραματα του αθρώπου". Και τοτε λεει ο επιβάτης που καθόταν στην 1D πως κανονικά πρεπει να ελεγχθεί μια βαλιτσα που βρέθηκε εξω απο το αεροσκάφος, με τον αεροσυνοδό να του απαντα "εν εβρεθηκεν εξω, εβρεθηκε που κατω", φεύγοντας αδιάφορος και αγνοώντας τον επιβάτη, ο οποιος επέμενε πως πρεπει να ελεγχθεί. Και ξαναρωτω: ποια διαδικασία ακολουθείται σε τετοια περίπτωση?
Συγγνωμη αν σας κούρασα με την παραστατικότητα μου, απλα θεωρώ πως το τελευταιο περιστατικο τουλαχιστον αξιζει να αναφερθεί στην εταιρία. Θα ηθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες.