Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

giorgosk":1rlcvnyv said:
όλες οι εταιρίες του κόλπου ακολουθούν την πορεία που ακολούθησε η air france όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Λογικά δεν επιτρέπεται πάνω από το Ισραήλ να πετάξουν.

Η Air France γιατί ;;;


http://s1322.photobucket.com/user/giorg ... 0.jpg.html

Το FIR του Tel Aviv επιτρέπει διέλευση διεθνών πτήσεων foreign operators που έχουν απογειωθεί από συγκεκριμένα αεροδρόμια. Η λίστα αεροδρομίων υπάρχει στο AIP του Israel. Όλες οι άλλες πτήσεις πρέπει να πάρουν άδεια από την CAA του Ισραήλ. Γενικά όμως το Ισράηλ δεν επιτρέπει σε καμία αεροπορική εταιρεία να εισέλθει στο FIR του και να πετάξει έπειτα σε Αραβικό FIR εκτός της Ιορδανίας και της Αιγύπτου. Και οι ελληνικές εταιρείες πετάνε μέσα στο FIR του Tel Aviv για να πάνε Ιορδανία ( Αμμάν ) ή Tel Aviv αλλά για Σαουδική Αραβία ή αεροδρόμια του κόλπου ακολουθούν τη συγκεκριμένη διαδρομή από Αίγυπτο και Σαουδική Αραβία όπως η Air France.
 
Όπως σωστά είπε ο george το αεροπλάνο καθώς πετά "νιώθει" την IAS. O άνθρωπος στο έδαφος -αν δεν φυσάει- βλάπει το αεροπλάνο να τρέχει με την TAS. 'Ενδιαφέρον έχει το εξής γεγονός. Σε κλασικές αεροτομές η TAS δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη της MACH (ταχύτητα ήχου στο συγκεκριμένο ύψος). Άλλα καθώς πετάμε όλο και ψηλότερα η IAS είναι όλο και μικρότερη της TAS, μέχρι που η IAS = Vstall. Αυτό είναι και το μέγιστο ύψος που μπορεί να λειτουργήσει η κλασική υποηχητική αεροτομή :cool:
 
Σχετικά με IAS, TAS, GS, κλπ., θυμάμαι πόση μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει χρόνια πριν - έχομεν και κάποια ηλικίαν :mrgreen: - ως έφηβος, όταν πρωτοδιάβαζα για αεροπλάνα, όταν είχα μάθει για το jetstream.

Σήμερα, η αγαπημένη μου φάση είναι να βάζω στο FSX 60kn αντίθετο άνεμο και να πηγαίνω προς τα πίσω με το C172 :twisted:

EDIT:
Για όσους θυμούνται τη σκηνή με το Piper(?) στο 'Μια Ελληνίδα στο Χαρέμι'":
- Να πάμε δεξία.
- Όχι, δεξιά είναι η Αίγυπτος!
- Να πάμε αριστερά.
- Όχι, όχι, αριστερά είναι το Ισραήλ!
- Γιατί δεν κάνουμε όπισθεν;
:p
 
Γνωστός μου, έχει διηγηθεί την εξής... εμπειρία:
πετώντας για Κέρκυρα με κάποιο Cessna, διαπίστωσε έντρομος ότι τους... προσπερνούσαν από κάτω τα σκάφη και τα καράβια :shock: :shock: :shock: . Τελικά έφτασαν με... αρκετή καθυστέρηση και οριακά καύσιμα! :rolleyes: :rolleyes:
 
Ξέχασα εντελώς να αναφέρω πως ότι κάνω εγώ στο FSX, το Antonov-2 το κάνει στην πραγματικότητα. Αν ψάξετε πληροφορίες online (πχ Wiki) θα δείτε ότι το An-2 πρακτικά δεν έχει stall speed. Tο α/φος είναι υπό πλήρη έλεγχο ως και τους 30kn, κι οι οδηγίες σε περίπτωση απώλειας του κινητήρα είναι ο χειριστής να τραβήξει το yoke εντελώς πίσω (!) κρατώντας τα φτερά σε level επίπεδο, με την σημείωση ότι μόλις η ταχύτητα πέσει στους 25kn, το α/φος θα χαμηλώσει ομαλά προς το έδαφος. :thx:
 
Εντυπωσιακό! :cool: :great:
 
Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί στο παρελθόν αυτή η απορία μου,παρότι έψαξα δεν βρήκα κάτι αντίστοιχό,αν υπάρχει ζητώ συγνωμη από την συντονιστική Ομάδα.

Παρατήρησα πως στην Ιταλία οπως και στην Ρωσία τα αεροσκαφη εκτος απο το αρχικο τους νηολογιο ( I-xxxx) και (RA-xxx) αντίστοιχα έχουν και ένα ακόμα νηολογιο το (EI-xxx),η ερώτηση μου είναι γιατί χρησιμοποιούν δυο νηολόγια αυτές ή χώρες Ποιος ο λόγος και που αποσκοπούν με αυτήν την πραξη;;

Θα ήθελα αν υπάρχει απάντηση να δωθεί γιατί με έχει φάει η απορία απο όταν το παρατήρησα.

Ευχαριστώ.
 
ιρλανδικα με leasing (συνηθως) ειναι
 
EI- είναι το registration prefix για την Ιρλανδία (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aircraft_registration_prefixes#Post-1928_allocations). Η Ryanair για παράδειγμα είναι Ιρλανδική εταιρεία, άρα EI- ... Και άλλες αεροπορικές και lessors δηλώνουν όμως αεροσκάφη στην Ιρλανδία, κυρίως για φορολογικούς λόγους, καθώς στην Ιρλανδία υπάρχει μικρότερη φορολόγηση επιχειρήσεων. Επίσης στην Ρωσσία υπάρχει μεγάλος φόρος σε αεροσκάφη μη-ρωσικής κατασκευής, απ'όσο γνωρίζω, γι'αυτό και η Transaero είχε πολλά ΕΙ- . Η Aeroflot μάλιστα το πήγε ένα βήμα παραπέρα, και έχει VP- και VQ- registration, που είναι για τα Νησιά Cayman, που είναι "φορολογικός παράδεισος".

Edit - με πρόλαβε ο KGP
 
Νηολόγια

Βασικά τα prefixes VP & VQ είναι Μεγάλη Βρετανία και τα χρησιμοποιεί σε διάφορες υπερπόντιες κτήσεις ανάλογα με τις ανάγκες. ΓΙα το Cayman δίνει τα VP-C**, για την Βερμούδα VP-B** κλπ.

Πληροφορίες για τον πίνακα των νηολογίων θα βρείτε στο ICAO Aircraft Registration Prefixes, το οποίο πρέπει να βλέπετε σε συνδυασμό με το Table of International Call Sign Series της I.T.U., δεδομένου ότι αυτά τα δυο είναι εναρμονισμένα.
 
Top