Hellenic Seaplanes

Αν δεν με απατά η μνήμη μου, αυτή θα είναι η τρίτη φορά που θα τελειώσει το εγχείρημα των υδροπλάνων:
http://www.metaforespress.gr/o-ypog...thei-se-foyska-i-istoria-me-ta-ydroplana.html

Αν θυμάμαι καλά την πρώτη φορά δεν μπορούσαν να έρθουν σε συμφωνία η ΥΠΑ με το Λιμενικό.
ΥΠΑ: Πετάει το υδροπλάνο; Τότε είναι δικό μας!
Λιμενικό: Προσθαλασσώνεται το υδροπλάνο; Τώρα είναι δικό μας!! :banana: :thx:
Να δούμε πόσα άλλα κολλήματα θα βρούνε...
Στο μεταξύ το χρήμα πρέπει να ρέει σε κάποιες τσέπες. Δεν γίνεται αλλιώς, Ελλάδα βρισκόμαστε.
 
Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 24 Μαρ 2014, 16:15
Η συγκεκριμένη εταιρεία (καθώς και μια ακόμη) δεν είναι αεροπορική και δεν έχει άδεια ούτε έχει ζητήσει AOC. Είναι εταιρεία οργάνωσης, κατασκευής και αδειοδότησης υδατοδρομίων. Όσα υδατοδρόμια και αν αδειοδοτηθούν σημασία έχει να έλθουν και να επιχειρήσουν υδροπλάνα. Υπομονή λοιπόν και μην μαλώνετε. Κάποια κονδύλια ροκανίζονται προς το παρών.
 
Καλημέρα,

σβήνει σιγά σιγά και αυτή η εταιρεία,..
όταν αποχωρεί ο αντιπρόεδρος κ γενικός διευθυντής που κουβαλούσε την τεχνογνωσία και την προηγούμενη εμπειρία, καταλαβαίνετε ότι δε μπορεί να προχωρήσει εκεί το θέμα μόνο με δημοσιεύσεις, άρθρα, διαφημίσεις καταχωρήσεις στα μέσα και από ουσία στασιμότητα.
Ας ελπίσουμε να συνεχίσει άλλο σχήμα αξιόπιστο το project, κρίμα είναι να χαθεί.
 
Διαβάστε τις προηγούμενες αναφορές μου (23/4 2014 και 24/3/2014). Επαναλαμβάνω ότι στην Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να επιχειρήσουν Υδροπλάνα. Τελείωσαν τα κονδύλια περί υδατοδρομίων και την κάνουν σιγά- σιγά.
 
Ότι νεότερο υπάρχει, πηγή από Greek Air News

Η Hellenic Seaplanes ετοιμάζει στελέχη υδατοδρομίων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά για την καλοκαιρινή περίοδο 2016.
Hellenic Seaplanes και Πανεπιστήμιο Πειραιά δίνουν για ακόμα μια φορά «τα χέρια» δημιουργώντας τα «στελέχη του αύριο» στον κλάδο των υδατοδρομίων.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Hellenic Seaplanes, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά έχοντας ως αντικείμενο την εξασφάλιση της λειτουργίας όσο το δυνατόν περισσότερων Υδατοδρομίων στην χώρα μας, ολοκλήρωσε από κοινού με το Πανεπιστήμιο Πειραιά τον κύκλο μαθημάτων για την Διαχείριση Υδατοδρομίων στα πλαίσια του «Λιμενικού Σχεδιασμού και Οργάνωση». Η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου και το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρων που υπάρχει σήμερα για την δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων οδηγεί την Hellenic Seaplanes να καλύψει το κενό που υπάρχει στην αγορά, σε μια χώρα με μακραίωνη παράδοση στον χώρο της ναυτιλίας.
Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η στελέχωση των υδατοδρομίων με άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες, αλλά και η άμεση απορρόφηση των αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πειραιά από την αγορά εργασίας. Αξίζει να σημειωθεί πως το εν λόγω πρόγραμμα σπουδών – υπό τον τίτλο «Λιμενικός Σχεδιασμός και Οργάνωση» - υλοποιείται από το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών για πρώτη φορά στην Ελλάδα έχοντας ως στόχο την κατάρτιση στελεχών για τη Λειτουργία και τη Διαχείριση Υδατοδρομίων. Η καινοτομία του έγκειται όχι μόνο στο περιεχόμενο των διαλέξεων, αλλά και στο γεγονός ότι αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη μια πρωτόγνωρης για τα ελληνικά δεδομένα αγοράς, αυτής των υδροπλάνων.
Το πρόγραμμα «Διαχείριση Υδατοδρομίων», το οποίο ξεκίνησε να διδάσκεται στο χειμερινό εξάμηνο, έχει ενσωματωθεί στο μάθημα «Λιμενικός Σχεδιασμός και Οργάνωση» στο πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Εκτιμάται πως τα οφέλη θα είναι πολλαπλά τόσο για τους αποφοίτους και την άμεση απορρόφηση τους από την αγορά εργασίας, όσο και για την ίδια την ελληνική οικονομία καθώς θα δημιουργηθούν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας.
Υπενθυμίζεται πως η Hellenic Seaplanes έχει προχωρήσει σε μία ακόμη συνεργασία με πανεπιστημιακό ίδρυμα στην Κύπρο όπου προωθείται ο νέος κλάδος σπουδών στην Διοίκηση Αεροπορικών Επιχειρήσεων (Aviation Management).
Ο διδάσκων καθηγητής στο τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά στο επιστημονικό πεδίο της Οικονομικής Ανάλυσης κ. Κωνσταντίνος Χλωμούδης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Την προσπάθεια αυτή την αντιλαμβανόμαστε ως μια δράση αφουγκραζόμενοι τα μηνύματα των καιρών στην επιστήμη και στην αγορά. Στο πλαίσιο των επιλογών του Τμήματος για εξωστρέφεια, αυτή η συνεργασία είναι μια καλή ευκαιρία επωφελής για τους φοιτητές μας αλλά και του νέου τομέα των μεταφορών μέσω υδροπλάνων. Συνεργαζόμενοι, Πανεπιστήμια και Επιχειρήσεις, μπορούμε να καταστήσουμε δυνατή την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρόντος αλλά και να σχεδιάσουμε δημιουργικά το μέλλον στους τομείς που πρέπει να αναπτύξουμε. Οι πρωτοβουλίες αυτές εκτιμούμε ότι θα δώσουν τη δυνατότητα για περαιτέρω μελλοντική εξέλιξη της συνεργασίας, σε θέματα έρευνας και μελετών στην νέα αυτή δραστηριότητα των υδροπλάνων.»
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε «Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την δραστηριότητα των υδροπλάνων θωρακίζοντας την προσπάθεια με ικανά και εκπαιδευμένα στελέχη. Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του κύκλου εργασιών μιας πλήρης ανάπτυξης δικτύου υδροπλάνων στην Ελλάδα και στις γειτονικές χώρες πρέπει να λάβει υπόψη το συνολικό έργο που θα αναπτυχθεί. Οφείλω να επισημάνω ότι τα έσοδα θα έχουν αυξητική τάση χωρίς να επηρεάζονται από ύφεση και οικονομική κρίση, θα πρέπει επίσης να συνυπολογιστούν οι 1.000 και πλέον νέες θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν για νέους εργαζόμενους στα περισσότερα από εκατό (100) υδατοδρόμια αλλά και στις εταιρείες υδροπλάνων που θα επιχειρούν τα επόμενα έτη.»
Η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξη του δικτύου των υδατοδρομίων στην Ελλάδα και σχεδιάζει το επιχειρησιακό περιβάλλον των υδροπλάνων αλλά και τους προορισμούς που θα συνδέει μεταξύ τους. Μπαράζ επαφών και συναντήσεων πραγματοποιούνται με όλα τα εμπλεκόμενα υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς που είναι επιφορτισμένοι με τη διαδικασία αδειοδότησης υδατοδρομίων με απώτερο στόχο την αποθαλάσσωση των υδροπλάνων την καλοκαιρινή περίοδο του 2016!
Τα εμπλεκόμενα υπουργεία, Υποδομών & Μεταφορών, ΥΠΕΚΑ και Ναυτιλίας έχουν σηκώσει τα μανίκια και ετοιμάζουν την προώθηση νέων νομοσχεδίων για τα υδατοδρόμια όπου θα μειώσουν χρονικά τις αδειοδοτικές διαδικασίες και θα δημιουργήσουν ένα πλαίσιο ομαλής λειτουργίας των υδροπλάνων ενόψει της νέας καλοκαιρινής περιόδου, όπου αναμένεται να είναι ιδιαίτερα αυξημένη η προσέλευση τουριστών. Ένα πλαίσιο που θα διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στο χώρο των Μεταφορών, του Τουρισμού και της ευρύτερης ανάπτυξης στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.
H εταιρεία Hellenic Seaplanes, στοχεύει να ξεκινήσει την λειτουργία της την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 αρχικά με το δίκτυο υδατοδρομίων Σποράδων, Βόλου, Σκύρου και Θεσσαλονίκης και αμέσως μετά να ενσωματωθούν στο δίκτυο τα υδατοδρόμια της Εύβοιας (Χαλκίδα, Κύμη, Αιδηψό και Κάρυστο).
Την πορεία λειτουργίας θα ακολουθήσουν Χίο, Ψαρά, Οινούσες, Μυτιλήνη και Πάτμο ως ένα αντίστοιχο περιφερειακό δίκτυο συνδέοντας τα και με τα Τουρκικά παράλια. Σε αναμονή βρίσκεται το υδατοδρόμιο της Τήνου που αν και σε προχωρημένη φάση το λιμεναρχείο του νησιού δεν συμφωνεί με την θέση του υδατοδρομίου και θέλει να ακυρώσει την μέχρι σήμερα διαδικασία.
Συνεχίζονται από την εταιρεία οι αδειοδοτήσεις σε Ζάκυνθο, Αμφιλοχία, Σητεία, Μήλο, Πάρο, Καλαμάτα, καθώς και σε πολλά ιδιωτικά υδατοδρόμια που σύντομα θα καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των υδατοδρομίων.
Παράλληλα έχουν κατατεθεί οι αιτήσεις στους αρμόδιους φορείς για τη δημιουργία υδατοδρομίων στις λίμνες:
1. Τριχωνίδας στο Αγρίνιο
2. Παμβώτιδας στα Ιωάννινα
3. Καϊάφα στην Ζαχάρω Ηλείας
4. Πολυφύτου στην Κοζάνη
5. Κερκίνης στις Σέρρες
6. Μεγάλη Πρέσπα στη Φλώρινα
7. Βεγορίτιδας στο Αμύνταιο
Στις λίμνες όμως έχουν παγώσει οι διαδικασίες λόγω νομοθετικού κενού που αφορά την διαχείριση των υδάτων.
 
Μετά από τόσων ετών προσπάθειες, καταλήξαμε να έχουμε μόνο ένα αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο, Κανένα Υδροπλάνο (ούτε στον ορίζοντα) μόνο 5-6 Υπερελαφρά που τα κυνηγάνε ποικιλοτρόπως και ένα ακόμη λάθρο που έμεινα με την άγκυρα κρεμασμένη στην αποθαλάσσωση.
Τώρα πάμε να ροκανίσουμε και άλλο κονδύλι, βάζοντας στο λούκι κάποιους φιλόδοξους νέους ότι θα βρουν ευκολότερα εργασία. Κρίμα για όλα αυτά.
 
Ελληνικά Υδροπλάνα... πάπαλα.

"Ο Σπίρτζης τορπιλίζει και τις επενδύσεις στα υδατοδρόμια με το νέο Νομοσχέδιο με το οποίο επιχειρείται η αλλαγή του αδειοδοτικού καθεστώτος. Αναλυτικά, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία Hellenic Seaplanes, το νέο νομοσχέδιο των υδατοδρομίων ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το Δημόσιο να υφαρπάζει όλες τις εκκρεμείς άδειες των ιδιωτικών επενδυτικών προσπαθειών. “Η εταιρεία μας θεωρεί ως ουσιαστικές και αναγκαίες τις βελτιωτικές μεταρρυθμίσεις για τις αδειοδοτήσεις των υδατοδρομίων και αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που αρχικά ξεκίνησε η διαδικασία συγγραφής ενός νέου νόμου, βελτιωμένου χρονικά και απλουστευμένου σε διαδικασίες, η οποία ομολογουμένως ενίσχυε τις ελπίδες μας για την σύντομη έναρξη του πτητικού μας έργου.… Ποτέ δεν αναμέναμε ότι 3,5 χρόνια προσπαθειών μας θα τα ακύρωνε το νέο νομοσχέδιο και θα ενεργούσε μονομερώς ει βάρος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ανατρέποντας το μέχρι τώρα θετικό κλίμα της κυβερνητικής στήριξης για την ανάπτυξη των υδατοδρομίων στην χώρα μας” σημειώνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes Νικόλας Χαραλάμπους. Όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ απέτυχε να υλοποιήσει κατά τη φετινή τουριστική περίοδο έστω και ένα περιορισμένο δίκτυο υδροπλάνων παρά τις αρχικές εξαγγελίες του υπουργού Ανάπτυξης Γ. Σταθάκη και της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για στήριξη των συγκεκριμένων επενδύσεων. Όπως εξηγεί ο κ. Χαραλάμπους, το νομοσχέδιο απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια, ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία. Γι’αυτό, όπως αναφέρει ο κ. Χαραλάμπους, η εταιρεία θα αντιδράσει δυναμικά και θα εργασθεί σκληρά για αποτροπή και αναχαίτιση της αρνητικής πορείας που προδιαγράφει το νέο νομοσχέδιο σε βάρος της λειτουργίας ενός πραγματικά αναπτυξιακού μοντέλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο γιατί ακυρώνει την φιλοσοφία εισαγωγής νέων επενδύσεων στην χώρα, εξουδετερώνει το ρόλο των ιδιωτικών υδατοδρομίων, εκθεμελιώνει και εκτροχιάζει βίαια τη μέχρι σήμερα πορεία υλοποίησης των υδατοδρομίων από ιδιώτες και ανατρέπει το μοντέλο ανάπτυξης του δικτύου υδατοδρομίου, μεταφέροντας την ιδιοκτησία σε δημόσιους φορείς. Το καινούριο νομοσχέδιο ακυρώνει τα ιδιωτικά υδατοδρόμια και δεν αφήνει πλέον τους ιδιώτες να επενδύσουν παρά μόνο με σύμπραξη με το δημόσιο, συγκεκριμένα στο Άρθρο 2 παρ. 2 αναφέρει: Η άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου χορηγείται μόνο στο Δημόσιο, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού, και σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου των οποίων την πλειοψηφία των μετοχών έχει το Δημόσιο… Ενώ στις μεταβατικές διατάξεις το δημόσιο υφαρπάζει όλες τις εκκρεμείς άδειες των ιδιωτών, συγκεκριμένα την ιδιοκτησία (άδεια ίδρυσης) την παίρνει το λιμενικό ταμείο ή δήμος και ο ιδιώτης επενδυτής παρακολουθεί την επένδυσή του να κρατικοποιείται.. Ακόμη το άρθρο 32 παρ. Α αναφέρει: Οι διατάξεις του παρόντος νόμου έχουν εφαρμογή και επί των εκκρεμών αιτήσεων οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου δεν έχουν λάβει άδεια ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίου. Στις περιπτώσεις αυτές εφόσον έχει εκδοθεί απόφαση του αρμόδιου φορέα για την παραχώρηση του χώρου της χερσαίας ζώνης λιμένα για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίου η άδεια ίδρυσης χορηγείται στον φορέα που προέβη στην παραχώρηση αυτή. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας κ. Ευάγγελο Ζαγοράκη, ο αποκλεισμός των ιδιωτών στερεί τη δυνατότητα λειτουργίας υδατοδρομίων σε πολλούς προορισμούς: “Πολλά Λιμενικά Ταμεία δεν έχουν τους πόρους για να καλύψουν το κόστος της αδειοδότησης και κατασκευής των υδατοδρομίων και παραχωρούν χώρο της χερσαίας ζώνης λιμένα για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίου από ιδιώτη επενδυτή. Έτσι λοιπόν σε περίπτωση που αποκλειστεί η λύση του Ιδιώτη, περιορίζουμε δραματικά τις επιλογές των Λιμενικών Ταμείων με σίγουρο αποτέλεσμα, να μην προχωρήσουν λόγω έλλειψης πόρων και τελικά να χαθούν πολλοί προορισμοί”. Ενώ συνέχισε αναφέροντας ότι η εν λόγω ρύθμιση αποτελεί άμεσο χτύπημα στην βιωσιμότητα της Hellenic Seaplanes, η οποία τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στην ανάπτυξη δικτύου ιδιωτικών υδατοδρομίων και μέχρι τώρα έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα για 15 υδατοδρόμια τα οποία τα περισσότερα είναι έτοιμα προς κατασκευή: Σκύρος, Αλόννησος, Σκόπελος, Αμφιλοχία, Τήνος, Πάτμος, Θάσος, Σητεία, Αιδηψός, Κάρυστος, Χαλκίδα, Κύμη, Χίος, Ψαρά, Οινούσσες. Για τα ανωτέρω υδατοδρόμια η εταιρεία έχει επενδύσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, έως σήμερα που αφορούν κυρίως μισθώματα των προηγούμενων ετών, εγγυητικές επιστολές και τα έξοδά τους, έξοδα μελετών (Περιβαλλοντικών και Τεχνικών), αμοιβές προσωπικού, παράβολα αιτήσεων κτλ. Η Hellenic Seaplanes δραστηριοποιείται τα τελευταία 3,5 χρόνια έχοντας ως αντικείμενο πέραν του πτητικού έργου και την εξασφάλιση της λειτουργίας όσο το δυνατόν περισσότερων Υδατοδρομίων στην Ελλάδα ιδιωτικών ή δημοσίων. Μέχρι σήμερα έχει λάβει άδεια λειτουργίας μόνο το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, ενώ πέραν των 50 υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται στη φάση αδειοδότησης ή αλλιώς στην κατηγορία “εκκρεμούσες άδειες”. Είναι εμφανές ότι σε αυτή την κρίσιμη στιγμή πρέπει να απομακρυνθεί ο κίνδυνος δημιουργίας αρνητικού επενδυτικού κλίματος αφού είναι βέβαιο ότι η κρατικοποίηση των ιδιωτικών υδατοδρομίων θα αποθαρρύνει τυχόν νέους επενδυτές να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα καταλήγουν οι επικεφαλής της εταιρείας.

http://www.pesotithes.gr/o-%CF%83%CF%80 ... B1-%CF%84/ "

Η Ελληνικά Υδροπλάνα πάπαλα, διότι σε λίγο θα δούμε την νέα εταιρία που θα εμφανιστεί αντ αυτής...
 
Κύριοι, επιτρέψτε μου να εκφράσω την άποψή μου. Πρώτον ο τίτλος είναι λάθος και θα έπρεπε να είναι Ελληνικά Υδατοδρόμια. Αυτός είναι και ο κύριος σκοπός και στόχος των δύο εταιρειών και όχι τα Υδροπλάνα. Δεύτερον τα υδατοδρόμια θα είναι απαραίτητα μόνο όταν κάποια εταιρεία αποφασίσει να επιχειρήσει με υδροπλάνα. Επειδή όμως δεν φαίνεται εφικτό κάτι τέτοιο, ας αφήσουμε τα περαιτέρω. Την άποψή μου την έχω εκφράσει πολλές φορές ότι δεν είναι επιχειρησιακά και οικονομοτεχνικά εφικτό το operation των υδροπλάνων στην Ελλάδα. Κουράγια σε αυτούς που το πιστεύουν και ακόμη μεγαλύτερο κουράγιο σε όποιον επενδύσει.
 
1) H Ελληνικά Υδροπλάνα έδωσε την συνέντευξη. Η Ελληνικά Υδατοδρόμια δεν έχει βγάλει ανακοίνωση ούτε έδωσε συνέντευξη ακόμη. 2) Βεβαίως η Κροατία έχει καλύτερο επιχειρησιακό και οικονομοτεχνικό περιβάλλον έναντι της Ελλάδος.
 
Ένα ακόμα ΝΕΟ κεφάλαιο φαίνεται να ξανανοίγει σε σχέση με τα υδροπλάνα (ήμουν νιος και γέρασα ... ) Θα γεμίσει η Ελλάδα υδατοδρόμια! Από την Αττική μέχρι το πιο ακριτικό νησί! ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 05.11.2019 | 15:48 https://www.newsit.gr/ellada/tha-gemise ... s/2909048/
 
Top