Aegean marketing

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για να πω την αλήθεια με πήρε ο ύπνος. Υπάρχει κανείς που θα κοιτάει για 4 λεπτά αυτό βίντεο; Ή έστω 2 λεπτά στην μια γλώσσα;

Θσ ήθελα η Α3 να είναι λίγο πιο τολμηρή σε αυτά, όπως οι διαφημίσεις της παλιά στην ΤΒ. Δεν θα ποστάρω τους μάστορες της ΑΝΖ αλλά ένα απλό βίντεο μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρον (και σεξιστικό κάποιοι θα μπορούσαν να προσθέσουν) :

https://www.youtube.com/watch?v=0N3J6fE-0JI
 
Εγώ πάλι θεωρώ και το video της Air France που παρατίθεται βαρετό, αλλά αυτά είναι και υποκειμενικά.

Σε άλλο θέμα συνολικά στο skytrax συνοψίζουν τις κριτικές και η Aegean τοποθετείται αρκετά ψηλά:

"Europe’s most loved airline is Athens based Aegean Airlines who rank 4th worldwide on a satisfaction score of 80.7%. In the region, Lufthansa are No 2 in Europe scoring 71.01%, followed closely by Aer Lingus at 70.94%. Low-cost airline Ryanair (61.57%) has improved considerably in the last year, and now scores 6% higher than British Airways (55.63%)."

Ολόκληρος ο σύνδεσμος: http://www.airlinequality.com/news/most ... s-skytrax/

Βέβαια το rating δεν βγαίνει από τις κριτικές του κοινού...
 
Όχι, το rating βγαίνει με αντικειμενικά κριτήρια. Όμως είτε η αποτελεσματικότητα του μοντέλου δεν είναι η δέουσα, ή τα αποτελέσματα υφίστανται, πως να το πω... "εξομάλυνση". Παρατηρείστε ότι στα 3* στοιβάζει εταιρείες με μεγάλο εύρος ποιότητας υπηρεσιών, δηλαδή η απόσταση ανάμεσα στην καλύτερη και την χειρότερη στα 3* είναι πολύ μεγάλη. Κάποιες από αυτές θα έπρεπε να είναι 2* με κάθε λογική προσέγγιση.

Ειδικά για την Αιγαίου φαίνεται ότι παίρνει χαμηλή βαθμολογία σε κάποια κριτήρια αυξημένης βαρύτητας και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να ξοκολλήσει από τα 3*.

Τα σχόλια των επιβατών από τη άλλη έχουν την δική τους σημασία διότι επηρεάζουν ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, το οποίο έχει την τάση να ψάχνει πολύ στο internet πριν πάρει κάποια απόφαση, ιδίως για αναψυχή και διακοπές.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δεν γνωριζω αν ειναι το καταλληλο θεμα ομως ας γραψω την γνωμη μου εδω.

Η εταιρεια εχει βαλει προσφορες και με εξυπνο τροπο,ομως αλλο θελω να σας πω.

Δεν γνωριζω ποσο δυσκολο ειναι ομως κακως δεν τις γραφουν και στα ρωσικα.
Εχουν γραψει μονο στα ρωσικα την προσφορα απο Μοσχα για Αθηνα και Θεσσαλονικη.
Παντου υπαρχουν ρωσοφωνοι η στην Ευρωπη η σε αλλα κρατη και για μενα καλυτερα θα ηταν τις προσφορες ολες να τις γραφουν και στα ρωσικα .
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Το ίδιο αναρωτιέμαι κι εγώ. Γιατί η ΑΕΡΟΦΛΟΤ δεν ανακοινώνει της προσφορές της στα ελληνικά και χάνει ελληνόφωνους πελάτες;
Επιτέλους πρέπει να γίνουν πράγματα κάποια στιγμή. Ελπίζω να μας διαβάζει κάποιος υπεύθυνος.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Απο την μια πλευρα εχεις δικιο ομως πολυ καλα γνωριζεις οτι αυτη στην αεροφλοτ ας κανουν οσες κολοτουμπες θελουν αυτο ειναι δικο τους προβλημα.Εμενα με ενδιαφερει να μαθουν ολοι τους να ερχονται με την Α3. :)
viewtopic.php?t=8257&start=60 απο οτι φαινεται δεν θα αλλαξουν τιποτα γιατι αυτο το ειχα ξαναγραψει πριν λιγα χρονια απλως το ξεχασα και τωρα το βρήκα. :cry:
Με τους ρωσους ποτε δεν το εχουμε συζητησει αυτο το θεμα.Απλως ειναι μια δικη μου προσωπικη αποψη.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αγαπητέ Georgi, ο Aakunz σαφώς και αστειεύεται.
Είναι δυνατόν όλες οι ξένες εταιρίες να βάζουν τις προσφορές τους σε όλες τις γλώσσες; Τα στοιχειώδη Αγγλικά χρειάζονται για να δει κάποιος τις προσφορές. Τώρα το αν οι Ρώσοι ή οι Αιγύπτιοι ή οι Κροάτες ή κάποιοι άλλοι κάτοικοι ενός κράτους δεν γνωρίζουν λίγα Αγγλικά, ας πρόσεχαν.
Δε γίνεται μια εταιρία να κάνει μετάφραση των προσφορών ή του newsletter σε όλες τις γλώσσες των κρατών που πηγαίνει. Αν ήταν έτσι τότε η Turkish έπρεπε να είχε μεταφράσεις σε 100 γλώσσες.
 
και γιατι οχι?

και δεν τπ λεω ειρονικα
 
Γιατί είναι πολύ μεγάλο το κόστος και το effort σε σχέση με το πιθανό όφελος.
 
γιατι ξερετε το κοστος και το πιθανο οφελος?

δηλαδη καποιοι που τρεξανε αναλογα project για 50+ γλωσσες το κανανε για να "βγει" ζημια...
 
Top