Blue Bird Airways

Στο playback του FlightRadar24 φαίνονται μόνο οι πτήσεις Τελ-Αβίβ και Κώ από Ηράκλειο.
Σ' όλες δηλαδή τις υπόλοιπες το κλείνουν το Transponder ;
Το πρόγραμμα είναι το ίδιο με το περυσινό ;
 
Διορθώνω, έχετε δίκιο για το -ΤΖΕ το οποίο όντως φαίνεται. Σε αντίθεση με το/τα MD τα οποία δεν φαινόντουσαν. Δεν έχει νοικιάσει μέχρι στιγμής πάντως κάποιο από τα Ρουμάνικα. Φαίνεται το πρόγραμμα από Κω και Ηράκλειο να βγαίνει με το 734 ως έχει. Έχει πάρει αρκετό Τελ Αβιβ και η Aegean φέτος ενώ φαίνεται από Ηράκλειο να έχει μπει και η BlueAir.
 
Η εταιρια αυτη τη στιγμή δεν διαθέτει αεροπλάνο στο στόλο της ?

Κανενα νέο για τη φετινή σεζον?
 
Το SX-TZE περασε τον Ιανουαριο τσεκ. Οποτε τουλαχιστον αυτο παιζει. Τωρα για επιπλεον... Χμ...
 
Μόνο που το SX-TZE έγινε N463VX και τώρα είναι στο PVG για freighter conversion.
 
H Blue Bird επιστρέφει με ένα 737-300, αυτή τη στιγμή έχει νηολόγιο 9H-TAS και λογικά θα κάνει σύντομα ferry από Malta.
 
Πως είναι δυνατόν να επιστρέφει μετά από πάροδο 10 μηνών χωρίς α/φος και μάλιστα με ένα Νηολογίου 9Η-? Οι διαδικασίες Suspended και Revoke που πάνε? Είναι αυτό σύμφωνο με την Νομοθεσία?
 
Το αεροσκαφος εφυγε τον Ιανουαριο απο την εταιρεια. Ή Φεβρουαριο. Δεν παιζει ρολο. Αρα, τον Αυγουστο δεν εχουν περασει 10 μηνες. Παω καλα; Το οτι εχει μη ελληνικο νηολογιο (ή αν θες κατ'επεκταση νηολογιο που δεν ειναι απο την χωρα - εδρα της εταιρειας), νομιζω οτι δεν ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.. Το λενε delivery rεgistration, και συνηθιζεται απο σχεδον το συνολο των αεροπορικων. Συνεχιζω να πηγαινω καλα; Ας συνεχισω με ενα κουιζ. Η Daallo με ποιο σκεπτικο τολμαει να εχει την αυθαδια να πεταει με αεροσκαφη που δεν εχουν J2-xxx νηολογιο; οεο;

Φιλικα
Στεφος
 
Top