SIN-ATH Boeing 787-8 Dreamliner by Scoot

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, αλλά για να προλάβει το τραινάκι αναχωρήσεων των 08:30 χωρίς παρατράγουδα, θα έπρεπε να έχει προγραμματισμένη άφιξη 06:00, άντε 06:30 το αργότερο.
 
Για μεγάλους προορισμούς π.χ Παρίσι,Λονδίνο,Φρανκφούρτη,υπάρχουν και άλλα δρομολόγια στην ημέρα.Εκτός αυτού "παίζουν" και άλλα μέλη της συμμαχίας.
 
Ψιλοασχετο αλλα τα ξενοδοχεια στη ΣΙνγκαπουρη οποτε κι αν εψαξα ειναι φωτια και λαυρα...
 
Είναι πανάκριβη χώρα.Αλλά κατά καιρούς μπορείς να βρεις καλές προσφορές.
 
Luz":35vwt6l0 said:
Για μεγάλους προορισμούς π.χ Παρίσι,Λονδίνο,Φρανκφούρτη,υπάρχουν και άλλα δρομολόγια στην ημέρα.Εκτός αυτού "παίζουν" και άλλα μέλη της συμμαχίας.

Αυτό είναι σίγουρο αλλά μπορώ να φανταστώ 2 αγορές που μπορεί να χτυπήσει:

Α) την επαρχία που πετάει η Α3 εντός και εκτός πχ νησιά με χιλιάδες μεταναστών στην Αυστραλία που έτσι και αλλιώς θα κάνουν 25 ώρες ταξίδι ή κάτι Νάντη, Στουτγάρδη Μπολόνια κοκ.. Και επίσης γεωγραφικά την Μ. Ανατολή που οι Αραβικές ίσως βγαίνουν πιο ακριβές.

Β)Αυτούς που θέλουν να πάνε Ασία όσο το δυνατόν φθηνότερα - και δεν είναι λίγοι οι backpackers. Αν το αρχικό είναι 400-500ΕΥΡ για Σιγκαπούρη δεν είναι άσχημο για να πάρεις μετά την Tiger και την Air Asia που σε πάνε παντού ουσιαστικά στην περιοχή για ψίχουλα. Από την άλλη θέλει προσοχή το pricing γιατί ήδη υπάρχουν οι γνωστές-άγνωστες (βλ Turkish, Thai, Air India κλπ) που πάνε Ασία τους ίδιους πελάτες με 350-450Ε από Ευρώπη και full service.
 
Το θέμα είναι να αλληλοταϊστουν πρωτίστως με την Α3 κι έπειτα τη star. Τους προορισμούς εσωτερικού με τα σημερινά δεδομένα τους υπερκαλύπτουν νομίζω, για τα εξωτερικά όμως θα υπάρχει ένα μίνιμουμ περίπου 5 ωρών. Φυσικά με το κατάλληλο cs και δελεαστικές τιμές οι επιβάτες δεν θα κολώσουν σε 4-5 ώρες αναμονή ενώ για όσους θα έχουν κονέξιο το απόγευμα μπορούν να φτιαχτούν και περιηγητικά πακετάκια για την Άθενς.

Για να μιλάμε για hub όμως, αφενός το 4w θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον d και αφετέρου να υπάρξουν συνεργασίες στην ΑΤΗ. Θεωρώ ότι αν υπήρχαν κλεισμένες θα ανακοινώνονταν, ίσως ακόμη τις μαγειρεύουν...
 
Η άβολη στιγμή που ο Ασιάτης θα ανακαλύψει ότι το ATH-JTR-ATH θα κοστίσει κάτι λιγότερο από το SIN-ATH-SIN.

Δε νομίζω πάντως, ότι η Scoot έχει interline agreement με άλλες αεροπορικές στην Ευρώπη, εκτός από τη Hahn Air. Δεν έχει καν το ίδιο σύστημα κρατήσεων με τη μητρική εταιρία και λειτουργεί ένα υβριδικό σύστημα πωλήσεων, ανάλογα με την αγορά. Σε κάποιες αγορές επιτρέπει ticketless πωλήσεις, σε κάποιες άλλες μόνο e-ticket και σε κάποιες άλλες και τα δύο. Οι ticketless πωλήσεις είναι κατά κανόνα non-interlineable.

TAKIS":2zx474pg said:
Ψιλοασχετο αλλα τα ξενοδοχεια στη ΣΙνγκαπουρη οποτε κι αν εψαξα ειναι φωτια και λαυρα...
Αλλά αξίζει να πας για την εμπειρία.
 
Καλά χρεώνει το φαγητό €35 ανά σκέλος και €40 επιλογή θέσης ανά σκέλος. Οπότε εάν δεν πάρετε tapper με κεφτεδάκια σας βλέπω νηστικούς και να κρατάτε την πόρτα. :D :D Δεν προχώρησα να δω αν χρεώνει και την χρήση πιστωτικής κάρτας (που δεν θα εξέπληττε :thx: ) ή να σου ζητήσει κανένα €30 αν δεν τυπώσεις την κάρτα επιβίβασης όπως ζητά η Volotea. :mrgreen:

Πάντως για Kalibo (Boracay) το έχει φτηνό €616 με επιστροφή χωρίς τα επιπλέον.

http://www.flyscoot.com/en/
 
Για τη Μελβούρνη δε συμφέρει πάντως.Πιο φθηνά βγαίνει η οικονομική της Emirates με φαγητό και αποσκευή.
 
Αυτή είναι η πλέον μακρινή low cost πτήση που θα μπορείς να κάνεις σύντομα από Ελλάδα

Άρθρο στο news247.gr

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ep ... ediaWidget

Μερικά σχόλια είναι για γέλια
 
Top