Boeing 787

H Air France (πέραν όσων συνέβησαν σήμερα με τις περικοπές θέσεων εργασίας και την επίθεση από εργαζομένους στα στελέχη) αποφάσισε και να ακυρώσει τις παραγγελίες για Β787.

The French airline also wants to cancel its order for Boeing 787 Dreamliner aircraft, the sources added. Air France-KLM has 19 787-9 and six 787-10 jets on order.
Από Reuters: http://uk.reuters.com/article/2015/10/0 ... OX20151005
 
Πέρασε πριν λίγο ένα 788 της Ethiopian λίγο πιο μακρυά από το χωριό μου. Πραγματικά αθόρυβο σε σχέση με το 777 που και πάνω από τη Λάρισα να πετάξει ακούγεται μέχρι την Αγιά.
 
Σήμερα παραλαμβάνει ο 35ος πελάτης το 1 από 14 α/φ Β787-9 και 8 Β787-8 = AirEuropa.
Μάλλον θα σταματήσει να ενοικιάζει το Β787 της Lot, καθώς αυτό το α/φ είναι της SMBC και το ενοικιάζει.

http://atwonline.com/leasing/boeing-del ... air-europa
 
Άφησε τις βλ@κείες η Air Austral με τα Α380 και στις 23 Μαΐου παρέλαβε το πρώτο της Β787.
Είναι η πρώτη γαλλική εταιρεία που παραλαμβάνει αυτόν τον τύπο.
Άντε καλοτάξιδο. !.!. :D θα μπορούν και οι Έλληνες να το δοκιμάσουν καθώς η εταιρεία δίνει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου στην ιστοσελίδα της για πτήσεις από Αθήνα για Saint Denis & Mauritius & Seychelles .
ATH-CDG UU/AF8533
UU972 CDG-RUN
UU128 RUN-MRU D :great:
& UU421 RUN-SEZ 3.6.7 :cool:
κρίμα που δεν δίνει δυνατότητα για JNB, & Μαδαγασκάρη. :cry:

https://www.planespotters.net/productio ... Boeing/787

http://www.air-austral.com/
 
Στις 19 Μαΐου παρέλαβε το πρώτο της Β787-9 η Air China, και αφού κάνει τις καθιερωμένες πτήσεις εξοικείωση στο εσωτερικό προς Chengdu & Shanghai, ξεκινά το FRA και έπεται η FCO.

Από 15 Ιουλίου με €683 (με επιστροφή)
FRA-PEK CA966 13:55-05:15+1 B787-9
PEK-FRA CA965 02:30-06:50 (10hr20m)
Και από 1 Αυγούστου με €670 (με επιστροφή)
FCO-PEK CA940 20:55-13:10+1 B787-9
PEK-FCO CA939 13:40-18:55 (11hr15m)

ΆΝΤΕ ΓΡΉΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ PEK-MUC-ATH……… :thx: αλλά με €765 :(
υπάρχει και η επιλογή της Aeroflot από Αθήνα με €682 αλλά αναμονή 8 ωρών στο SVO :evil: :twisted: :oops:
 
Συνεχίζονται οι παραδόσεις του Β787-9 στην Κίνα. Στις 9 Ιουνίου 2016 παραδόθηκε το πρώτο στην Hainan, στις 14 Ιουνίου παρέλαβε το πρώτο της η Air China και στις 24 Ιουνίου το δεύτερό της α/φ.

Οι παραδόσεις του Β787-8 στη Hainan είναι 10 α/φ στην China Southern 10 α/φ και στην Xiamen 6 α/φ.
 
H Qantas ετοιμάζεται να παραλάβει το πρώτο της Β787-9 τον Οκτώβριο 2017 και ελπίζει ότι θα το δρομολογήσει τον Νοέμβριο 2017 (wishful thinking). 3 α/φ ελπίζει να παραλάβει το 2017. :?:

Τα πρώτα δρομολόγια θα γίνουν MEL-DFW 8.992 nmi, SYD-ORD 9.232 nmi PER-LHR 9.009 nmi., όταν το 2018 παραλάβει και άλλα 3 α/φ μπορεί να τα δρομολογ’ησει προς SYD-JNB 6.863 nmi, SYD-SCL 7.060 nmi.
Λέτε τότε να το δούμε και στην ΑΤΗ, κάνοντας το MEL-ATH ?..!..? 9.265 nmi (καλά ύστερα ξύπνησα)

Το Β787-9 θα είναι διαμορφωμένο σε 42 business suites, 28 Premium economy (όπως την αποκαλεί η εταιρεία θα είναι Premium Economy World Leader) 165 Economy σε 3-3-3 διάταξη.

Κάτσε να παραλάβει τα 2 α/φ η Uzbekistan που θα είναι ο επόμενος νέος πελάτης και βλέπουμε.
 
AirNamibia":38c0wsia said:
Λέτε τότε να το δούμε και στην ΑΤΗ, κάνοντας το MEL-ATH ?..!..? 9.265 nmi (καλά ύστερα ξύπνησα)
Δεν αποκλείεται, όταν διαπιστώσει ότι η πτήση Perth - Λονδίνο δεν έχει την αναμενόμενη πληρότητα. :p
 
Top