Το καλοκαίρι του 2014 ελπίζει να αυξήσει την κίνησή του και νέες εταιρείες ετοιμάζονται να το χρησιμοποιήσουν. Πρώτη η LH από 5 Μαρτίου 2014 ξεκινά το Βερολίνο οπότε θα συνδέει όλες τις βάσεις της (FRA,MUC).
O νέος παίχτης στην περιοχή Darwin –Etihad Regional στις 30 Μαρτίου ξεκινά το FCO που δεν συνδεόταν με την πρωτεύουσα ενώ η Croatian συνδέει το FCO με το SPU, DBV.
Τον Μάιο ένας βόρειος επισκέπτης – Estonian Air θα προσπαθήσει εποχικά να συνδέσει το Tallin (κάποτε προσπάθησε να κάνει το ΑΤΗ αλλά απέτυχε) επίσης θα προσπαθήσει και το Σπλιτ.
Από 21 Ιουνίου η SK θα ξεκινήσει εποχικά την Στοκχόλμη 3 φορές την εβδομάδα, όπως κάνει κάθε χρόνο η Norwegian με την Κοπεγχάγη.
Τέλος ένας άλλος βόρειος θα προστεθεί η Moskovia Airlines που θα ανταγωνισθεί την Aeroflot στην Μόσχα. Η Moskovia έχει Sukhoi Superjet 100 πάμε μια βόλτα….
Αν η κακομοίρα η Β&Η βρει τον δρόμο θέλει να ξεκινήσει το SJJ, λεφτά που θα βρει να επιβιώσει – αυτό είναι το πρόβλημά της.
Όλα όμως θα αλλάξουν προς το καλύτερο τον Δεκέμβριο του 2016 που θα παραδοθεί το Terminal 2
