Cobalt Air

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
LCNC":o1ht3wh3 said:
Επιπλέον άν έχεις την αφέλεια να αγοράσεις εισιτήριο για Λονδινο με την Cobalt απο τη στιγμή που δεν έχει λύσει τα προβλήματα της, δεν φταίει μόνο η Cobalt.
Δυστυχώς σε πολλά επαγγελματικά ταξίδια ο ταξιδιώτης δεν εκδίδει ο ίδιος το εισητήριο ούτε έχει το προνόμιο της επιλογής εταιρείας.
 
Καλά εντάξει μην πωρώνεστε τόσο. Πιο πιθανό θεωρώ πως ψάχναν για νοικιάρικο 320 και επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο πέσαν στο 340, οπότε αποφάσισαν να το "πουλήσουν" και ανάλογα.

Επίσης, από 3/9 φαίνεται πως σταματάει το Δουβλίνο :rolleyes:
 
Με το EC-MFB εκτλούνται οι πτήσεις το παν και το καναν να τα λέμε και αυτά με το αεροσκάφος. Α340 είπαν Α340 είδαμε. :D
 
Αλήθεια είναι!Με μια ματιά στο flightradar 27,28,29 το Λάρνακα-Λονδίνο-Λάρνακα εκτελέστηκε απο το EC-MFB (A340-313).Wet lease το πιο πιθανό.

Τυχεροί planespotters στη Λάρνακα :D

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ec-mfb
 
Eρχεται Α319 για την Cobalt, msn 2662 και έχει ακόμα αμερικανικο νηολόγιο N266CT. Είναι ex Avianca/CIT, που πλέον ανήκει στην Jet Midwest.
 
Γνωρίζουμε πότε έρχεται?
 
Προσωπικά δεν ξέρω αλλα αυτή τι στιγμή πρέπει να είναι Montpelier για βάψιμο.
Μέχρι το τέλος του μηνα να μην έρθει? :rolleyes:
 
Εκτιμώ ότι μέχρι να οργανωθεί η cobalt οσονούπω θα ξαναμπεί το κυπριακό “αγρινό” καλύτερα οργανωμένο στη Κύπρο, οπότε θα έχομε αλλαγές στο τοπίο.
 
Το αγρινό ή αλιώς S7 (Chiarlie) ήδη ζητάει κόσμο η Cobalt μια χαρά είναι οι κρατήσεις της ασχέτως του μπάχαλου του καλοκαιριού, ίδομεν.
 
Top