Δικαιώματα επιβατών

Από όσα κατάλαβα πέταξες με την LX789 στις 4/9/2016, σωστά;
Την πτήση εκτέλεσε το αεροσκάφος HB-IHZ.
Στο fr24 βλέπω ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος την συγκεκριμένη μέρα εκτέλεσε τα παρακάτω δρομολόγια:
Οι δύο πρώτες πτήσεις την μέρας (ZRH-JMK-ZRH) ήταν ontime.
H τρίτη πρήση (ZRH-GAC) αναχώρησε από ZRH με καθυστέρηση 45 λεπτών, την οποία μείωσε σε 20 λεπτά εν ώρα πτήσης.
Η τέταρτη πτήση (GAC-ZRH) αναχώρησε από GAC με καθυστέρηση 36 λεπτών, την οποία μείωσε σε 28 λεπτά εν ώρα πτήσης.
Η πέμπτη πτήση τώρα (ZRH-BRU) αναχώρησε από ZRH με καθυστέρηση 1 ώρας και 10 λεπτών και έφτασε με 53 λεπτά καθυστέρηση στις BRU.
Έτσι, λοιπών, η δική σου (έκτη πτήση του α/φους) αναχώρησε από BRU με καθυστέρηση 1 ώρας και 27 λεπτών και έφτασε στην ZRH με 1 ώρα και 8 λεπτά καθυστέρηση.

Τα METAR τις συγκεκριμένης μέρας για το αεροδρόμιο της Ζυρίχης είναι τα ακάλουθα:
Code:
LSZH 042350Z 22007KT 180V240 9999 -SHRA FEW015 SCT035 BKN050 15/14 Q1021 TEMPO 4000 SHRA
LSZH 042320Z 22007KT 190V250 9999 -SHRA FEW012 SCT045 BKN080 15/14 Q1021 TEMPO SHRA
LSZH 042250Z 23010KT 9999 FEW010 SCT035 BKN150 15/13 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042220Z 23008KT 190V260 9999 FEW010 BKN034 15/13 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042150Z 24004G24KT 150V320 9999 FEW008 BKN028 15/14 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042120Z 24008KT 170V280 9999 -RA FEW010 SCT020 BKN040 15/14 Q1021 NOSIG
LSZH 042050Z 20008KT 9999 -RA FEW010 BKN050 15/14 Q1020 TEMPO RA
LSZH 042020Z 22008KT 9999 -RA FEW030 BKN055 15/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041950Z 21007KT 170V250 9999 -RA FEW035 BKN090 16/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041920Z 20005KT 150V230 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 NOSIG
LSZH 041850Z 21010KT 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 NOSIG
LSZH 041820Z 20005KT 150V260 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041750Z 23009KT 190V260 9999 -RA FEW040 BKN090 16/14 Q1019 RESHRA TEMPO SHRA
LSZH 041720Z 20008KT 160V230 9999 SHRA FEW040 BKN070 16/14 Q1019 TEMPO NSW
LSZH 041650Z 19008KT 9999 SHRA FEW040 SCT060 BKN090 17/14 Q1019 TEMPO NSW
LSZH 041620Z 27006KT 230V310 9999 -RA FEW040 SCT060 BKN090 18/13 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041550Z 29013KT 9999 -RA FEW040 SCT065 BKN090 19/13 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041520Z 27005KT 230V300 9999 -RA FEW040 SCT060 BKN080 20/15 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041450Z 29006KT 9999 SHRA FEW040 BKN080 21/16 Q1018 NOSIG
LSZH 041420Z 28006KT 9999 -SHRA FEW050 BKN090 23/15 Q1018 NOSIG
LSZH 041350Z 28005KT 240V320 CAVOK 23/15 Q1017 NOSIG
LSZH 041320Z 27006KT 9999 -SHRA FEW060 BKN090 23/14 Q1017 NOSIG
LSZH 041250Z VRB03KT CAVOK 23/14 Q1017 NOSIG
LSZH 041220Z 25004KT 160V310 CAVOK 23/15 Q1018 NOSIG
Κάποιος που μπορεί να τα διαβάσει καλύτερα τα METAR, παρακαλώ να αναλάβει εδώ.
Εγώ με μια ματιά δεν μπορώ να δω κάτι προβληματικό που να δικαιολογεί την καθυστέρηση της πτήσης σου.
 

Attachments

  • LX789.png
    LX789.png
    45,9 KB · Προβολές: 4.481
Καταρχήν σας ευχαριστώ για την βοήθεια και btw κάνετε καταπληκτική δουλειά.

Ναι αυτή ήταν η πτήση Άκη. Άρα αυτό σημαίνει οτι συνεχόμενες προηγούμενες καθυστερήσεις ήταν αυτό που οδήγησε την τελική μεγαλύτερη καθυστέρηση,όπως επισήμανε και ο Ulrike? Δηλαδή ευθύνη της εταιρίας και όχι καιρικές συνθήκες..

Ulrike, εγώ ανέφερα ουσιαστικά την ώρα που απογειώθηκε (ίσως ως μην γνωρίζοντας πως υπολογίζονται οι χρόνοι). Πρέπει να ήταν γύρω στις 21.50. Ξόδεψε σίγουρα 10-15 λεπτά στον αεροδιάδρομο (απο πότε μετράει ο χρόνος? εξού και το 21.35 που λέει η photo παραπάνω) και και επίσης αρκετή ώρα να αποβιβάσει και να επιβιβάσει, καθώς ήταν γεμάτες όλες οι πτήσεις. Χώρια που φυσικά ήρθε πολύ καθυστερημένα.
 
Η εταιρεία προσπαθεί να το καλύψει με το μικρότερο δυνατό κόστος για εκείνη - εμένα μου είναι προφανές πως δικαιούσαι cash και εκείνοι θέλουν να την κάνουν με ένα voucher. Επέμεινε μέχρι το τέλος, και εν ανάγκη απείλησε πως θα καταφύγεις στα σχετικά sites που το αναλαμβάνουν (παίρνοντας σχετική προμήθεια). Είμαι σίγουρος πως θα πάρεις κάτι καλύτερο.

Υ.Γ. Το Ulrike παραπέμπει σε γυναικείο όνομα :shock:
 
Μένει λοιπόν η ερώτηση πρώτον γιατί έφυγε με τόσο καθυστέρηση από Ζυρίχη για Βρυξέλλες (στο ίδιο δρομολόγιο το μεσημέρι μετά το boarding completed στην προβλεπόμενη ώρα κι εγώ περίμενα πάνω από 30 λεπτά στο αεροπλάνο λόγω περιορισμών σλοτς στις Βρυξέλλες λόγω ανέμων – αυτό τουλάχιστον ήτανε η εξήγηση του πιλότου). Και δεύτερον γιατί μετά με ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση πίσω από Βρυξέλλες στη Ζυρίχη.

Το γεγονός ότι περιμένατε 10-15 λεπτά στο αεροπλάνο πριν από την απογείωση μπορεί να κάνει με starting ή/και landing slots, και στις Βρυξέλλες και στη Ζυρίχη δεν είναι σπάνια να έχεις κάποια καθυστέρηση λόγο slots. Κι εκεί ένας λόγος μπορεί να ήτανε και καιρικές συνθήκες (που δεν είναι μόνο καταιγίδα ή χιονοστιβάδα, αλλά αρκεί κάποιοι άνεμοι που οδηγούν σε περιορισμένες landing rates). Δηλ. δεν αποκλείω ότι όντως έπαιζαν κάποιο ρόλο.

Εάν αυτό αρκεί να δικαιολογήσεις τέτοια καθυστέρηση, άλλο θέμα είναι. Μάλλον δεν ήτανε ο μοναδικός λόγος. Για μένα ακούγεται σαν να ήτανε λίγο καιρικές συνθήκες (κάποιες καθυστερήσεις είχα κι εγώ εκείνη τη μέρα, που μέχρι το βράδυ συχνά γίνονται μεγαλύτερες), λίγο γενικά προβλήματα slots (ώρα αιχμής, τέλος διακοπών κλπ), λίγο καθυστερήσεις στο handling (από την εμπειρία μου δεν είναι σπάνια στις Βρυξέλλες η καθυστέρηση να γίνεται μεγαλύτερη…). Δεν το γνωρίζω, αλλά ξεκάθαρη ευθύνη της Swiss επίσης δεν μου φαίνεται.

Ούτε γνωρίζω πώς θα το έβλεπε ένας δικαστής όσον αφορά την πλήρη αποζημίωση. Δεν είμαι νομικός ούτε ειδικός σε θέματα αποζημιώσεων, απλά γράφω από την εμπειρία μου. Σίγουρα οι αεροπορικές εταιρίες προσπαθούν να περιορίσουν κι αυτές τη ζημιά τους, και όχι σπάνια αρνούνται την αποζημίωση ακόμα σε ξεκάθαρες περιπτώσεις (όπως με τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζουν σαν να μην ήτανε ευθύνη τους). Αλλά τόσο ξεκάθαρα εκεί τουλάχιστον σε μένα δεν μου φαίνεται. Αν και βέβαια δεν χάνεις τίποτα εάν τους γράψεις ξανά ζητώντας διευκρυνήσεις κλπ.

@sunnysky Ναι, γυναίκα είμαι. Απαγορεύεται να πετάς ως γυναίκα :mrgreen:
 
Και εγώ αυτό πιστεύω, οτι πιθανόν να ήταν ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων, σίγουρα με τους ίδιους να έχουν ένα ποσοστό ευθύνης, εξού και το κουπόνι που μου έδωσαν με την μία. Χωρίς να αποκλείει οτι δεν μου το έδωσαν για να με ξεφορτωθούν ήσυχα.

Έστειλα ένα e-mail ζητώντας καλύτερες διευκρινίσεις, και έστειλα και στα αεροδρόμια. Αν έχω κάποιο διαφορετικό νέο, ίσως το κυνηγήσω λίγο ακόμα με προσωπικά e-mail η τηλέφωνο καλύτερα στην Swiss. Αλλά αν το κύνηγησω μέσω flightright, φαντάζομαι δεν έχω να κερδίσω (αν κερδίσω) πολλά περισσοτερα. Αν παίρνουν το 25% των 400, τότε μου μένουν 300,μικρή διαφορά απο το voucher.
 
Ακυρώσεις σήμερα στα Ιονια λόγω κακοκαιρίας
Ακυρώθηκαν το πρωί κεφαλονια,κερκυρα,ζακυνθος

Το θέμα είναι πως ακυρώθηκε και η μεσημεριανή για κεφαλονια τη στιγμή που στο αεροδρόμιο έρχονται easy jet Thomson και άλλες μία χαρά. Δικαιολογία που δίνουν ο καιρός. Πρέπει να το δεχτώ έτσι απλά;

Της ζακυνθου δείχνει να αναχωρισε από αθηνα αλλά δεν φαίνεται να έχει επιστρέψει στο βενιζελο...
 
Kαλημέρα,

Με παρέπεμψαν σε αυτό το thread για μια ερώτηση που έκανα στο thread της Ryanair.Στις 7/10 έκανα μία πτήση από PFO για ΑΤΗ πτήση FR1210, η οποία ήταν προγραμματισμένη για 15:20 αλλά είχε καθυστέρηση 5 ώρες και 41 λεπτά,με βάση το mail που μου έστειλαν,και ήταν να φύγουμε 20:40.Στην πραγματικότητα πετάξαμε γύρω στις 21:10-20.Το Σάββατο το πρωί μου έστειλαν ένα mail που ουσιαστικά παραδέχονται ότι υπήρχε καθυστέρηση και ότι μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση από την ασφάλεια μου.Σύμφωνα όμως με τον EU261 δεν δικαιούμαι αποζημίωση μέχρι 250ε για καθυστέρηση μεγαλύτερη των 3ωρών σε intra-EU πτήσεις απόστασης <1500km?

Στο site της Ryanair έχουνε αυτή την φόρμα, https://eu261claims.ryanair.com/?lg=EL , η οποία όμως νομίζω δεν ταιριάζει στην περίπτωση μου γιατί κάνεις claim για έξοδα που έκανε λόγω του delay αν κατάλαβα καλά.Το θέμα είναι που θα κάνω εγώ το claim?Γιατί βρήκα αυτή την φόρμα στο site της Ryanair, https://refundclaims.ryanair.com , αλλά στα reasons έχει delay >3 hours and will not travel

Επισυνάπτω το mail που μου έστειλαν καθώς και 2 φωτογραφίες που τράβηξα που υποδεικνύουν την καθυστέρηση
IMG_20161007_195032.jpg

IMG_20161007_154644.jpg
 

Attachments

  • delay.png
    delay.png
    45,1 KB · Προβολές: 4.205
Το σημαντικότερο είναι ο λόγος καθυστέρησης. Για τον λόγο δεν γράφεις κάτι, οπότε δώσε μας και αυτές τις πληροφορίες και μετά βλέπουμε.
 
Δεν γνωρίζω κάποιον επίσημο λόγο,δλδ να έχω κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει τι έγινε.Η υπάλληλος στο αεροδρόμιο μας είπε οτι το αεροπλάνο που προοριζόταν να πετάξει για Αθήνα εκτελούσε πριν το δρομολόγιο Ciampino-Πάφο και για αυτό είχε καθυστέρηση.
 
Οπότε μάλλον δικαιούσαι. Ή θα επικοινωνήσεις με την εταιρεία ή θα το δώσεις σε κάποια εταιρεία τύπου flightright να κάνουν την δουλειά.
 
Top