Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τα SKG-EFL, SKG-ZTH, στα οποία κατα καιρους πετάξαν Α3,Α2,ELB, δεν θεωρούνται αγονες γραμμες, εστω κ εποχικα; δεν δυνανται να ενταχθούν σε καθεστώς επιδότησης;
 
Δεν γνωρίζω αν έχει υπάρξει ποτέ εποχιακό επιδοτούμενο δρομολόγιο, θεωρητικά όμως οι επιδοτήσεις/ενισχύσεις αυτές δίνονται (και επιτρέπονται από την ΕΕ) στο πλαίσιο της στήριξης περιοχών και πληθυσμών οι οποίοι είναι γεωγραφικά απομονωμένοι, κυρίως δηλαδή για τους κάτοικους και τις ανάγκες τους και όχι με σκοπό τον τουρισμό. Φαντάζομαι πως σε αυτό το πλαίσιο δεν έχει νόημα εποχικό δρομολόγιο.
 
Καλησπερα σε ολους .
Μηπως φταιει το Σαβ/κο και δεν ακουστηκε τιποτα ακομα , απο εδω ??? :| :?: :|
Κατι σποντες ( απο το πρωι ) στο Φατσοβιβλιο κανουν δηλωσεις , σε στυλ ερωτησεων . !!
Κατι ξερουν και δεσμευωνται ??? η απλα ψαρευουν ?? :rant:
 
Κοσμογονία; Θα δείξει σύντομα...
Mέχρι στιγμής, αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι η ΥΠΑ απέρριψε την τεχνική προσφορά της Olympic Air για τέσσερις γραµµές (Κέρκυρα- Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος, Λήµνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάµος -Ρόδος, Ρόδος- Κάρπαθος- Κάσος και Ρόδος- Κως- Κάλυµνος- Λέρος- Αστυπάλαια).

Τεχνική προσφορά; Δλδ; :hello?:

:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeropo...rammes-anoigoun-oi-oikonomikes-prosfores.html
 
Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε δυο μέρη. Την τεχνικη και την οικονομικη. Για να περάσεις στο δεύτερο μέρος του διαγωνισμού (την οικονομικη) πρέπει να περάσεις την τεχνική. (μετά απο ενστασεις κτλ κτλ των εταιρειών). Στην τεχνική αναφέρεις κυρίως (οσο θυμάμαι) α/φ που θα χρησιμοποιεί η εταιρεία, το πρόγραμμα πτήσεων (που εχει το δικαίωμα η εταιρεια να το αλλάξει). Και όταν λέμε πρόγραμμα πτήσεων εννοούμε , συχνότητα. Δλδ αν πει η ΟΑ θα πετάω 5 φορές την εβδομάδα με τάδε ώρες, απλά μπορεί να αλλάξει τις ώρες/μέρες σύμφωνα με την τεχνική προσφορά. Εκεί λοιπόν παίζει η κάθε εταιρεία με τις πόσες διαθέσιμες θέσεις προσφέρει ανάλογα με τον τύπο α/φ που θα δρομολογεί. Θα μπορεί να αλλάξει τον τύπο σε μεγαλύτερο και όχι σε μικρότερο α/φ και φυσικά να μην πέφτει σε λιγότερες θέσεις σύμφωνα με το διαγωνισμό.
Επίσης στην τεχνική υπάρχει και ο ναύλος (χωρίς ΦΠΑ). Υπάρχει μεν το πλαφον (?) ή μέγιστο ναυλο σε κάθε προορισμό αλλα η εταιρείες ξεκατινιάζονται και ρίχνουν ναυλο για να πάρουν τη γραμμη.
π.χ προσφερόμενες 1000 θεσεις σε ετήσια βάση με ταδε ναυλο, αλλες χίλιες με ταδε κ.ο.κ. Βεβαια όλα αυτά κρύβουν πολλά, ανάλογα πως το θέλει η εταιρεία . Γενικα η τεχνική προσφορά είναι το πιο ζόρικο. Αν το περάσεις , η οικονομική είναι απλά ο πιο φθηνός.
Επειδή πέρασαν και 4 χρόνια απο τον προηγούμενο διαγωνισμό, και φέτος είμαι εκτός των πραγμάτων, δε θυμάμαι τι άλλο είχε η τεχνικη προσφορά.
 
Εφτά είναι τελικά οι γραμμές χωρίς προσφορά.

Τα καταραμένα (SKG-SKU, AXD-JSH, PVK-JSH), τα τρενάκια (Ιόνιο, Αιγαίο, 12νησα) και το ξέμπαρκο SKG-CFU.

Βάσει του παραπάνω άρθρου θα επαναπροκηρυχθούν (με χαμηλότερες συχνότητες). Με κομμένη την ανάσα αναμένουμε τη μοιρασιά της πίτας για τις υπόλοιπες 13 πια.
 
Οπότε αυτό που προκύπτει είναι από από 01/10/2016... εως 31/03/2017 αυτές τις 7 γραμμές συνεχίζουν να τις εκτελούν οι υφιστάμενοι ανάδοχοι με τις αρχικές συχνότητες και επιδοτήσεις :?: :!: :rolleyes:
 
Αυτό θα περιμένουμε να το δούμε.

Διότι η Sky Express ανακοίνωσε πτήσεις για τον Οκτώβριο στα JSH-PVK, JSH-AXD, CFU-PVK-EFL-ZTH αλλά όχι στα SKG-SKU ή στο τρενάκι του Αιγαιου που επίσης είχε. Πολλή μυστικότητα εκεί στην ΥΠΑ...
 
Εννοεις το τρενακι του Αιγαιου (LXS-RHO) που ειχε...
 
Top