Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

jj_lgkr":119q4m9m said:
EI- είναι το registration prefix για την Ιρλανδία (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aircraft_registration_prefixes#Post-1928_allocations). Η Ryanair για παράδειγμα είναι Ιρλανδική εταιρεία, άρα EI- ... Και άλλες αεροπορικές και lessors δηλώνουν όμως αεροσκάφη στην Ιρλανδία, κυρίως για φορολογικούς λόγους, καθώς στην Ιρλανδία υπάρχει μικρότερη φορολόγηση επιχειρήσεων. Επίσης στην Ρωσσία υπάρχει μεγάλος φόρος σε αεροσκάφη μη-ρωσικής κατασκευής, απ'όσο γνωρίζω, γι'αυτό και η Transaero είχε πολλά ΕΙ- . Η Aeroflot μάλιστα το πήγε ένα βήμα παραπέρα, και έχει VP- και VQ- registration, που είναι για τα Νησιά Cayman, που είναι "φορολογικός παράδεισος".

Edit - με πρόλαβε ο KGP

χωρις παρεξηγηση δεν ειναι τοσο το φορολόγικο (ειναι και αυτο)...οσο περισοτερο το νομικο πλαισιο ειδικοτερα The Finance Act 2011 & 2013 οπως επισης και οι "σταθερες" οσο αφορα τα νομικα... φαντασου να σου χρωσταει η ταδε εταιρια στην κολοπετινιτσα και λογο νομικων θεματων και δικαιοδοσιας να μην μπορεις να "καθηλωσεις" και να σου επιστραφει το αεροσκαφος.... (χονδρικα μιλωντας)

κοστολογικα επισης βοηθαει και οσο αφορα τα ασφαλιστρα (που δεν ειναι αμελητεο μεγεθος σε αυτη την αγορα)

η Ιρλανδια βλεποντας την δυνατοτητα του συγκεκριμενου τομεα "δανειστηκε", επιδιωξε και πανω απο ολα εφαρμοσε σε μεγαλο βαθμο πρακτικες που υπαρχουν στην ναυτιλια και εκανε ενα πλεγμα συνφωνιων με παρα πολλες χωρες σε ολο τον κοσμο....

επισης αν δεν απατωμαι η αγορα πρωτο-ξεκινησε απο εκει

ΥΓ οπως βεβαια απο εκει ξεκινησε απο τον "ιρλανδο" η πατεντα του να αγοραζεις ενα αεροσκαφος στο 40% της αξιας χωρις να δωσεις μια.... με το που το παραλαβεις να εχεις λαβει το 110% της αξιας του προκαταβολικα....να πληρωνεις το 40% (που εχει αρχικα κανονισει)....να το πετας "τσαμπα" και οταν το αρμεξεις...να το δινεις σε αυτον που στο εχει προπληρωσει....εχωντας ηδη προγραψει υπεραξιες....

και τα ρεστα παγωτο .....
 
Με αυτή την ευκαιρία μήπως ξέρεις να μού πείς πώς προμηθεύεται καινούργια αεροσκάφη η Αιγαίου; Κάνει κάτι παρόμοιο; Γιατί την είχα πρόσφατα αυτή την απορία.
 
το ειχα αναφερει και παλαιοτερα η Α3 "αγοραζει" ακριβα και παντα (μεχρι στιγμης) στο "τελος" του ανοδικου κυκλου (οπου ανοδικος κυκλος βλεπε το ποσο χαμηλα "σκοπευει"/εχει "αναγκη" η κατασκευαστρια να πουλησει και το αντιθετο οσο αφορα την τιμη μεταπωλησης -ποσο ψηλα θα το αγοραζε αλλος/commercial wise- )..αυτα μεταξυ αλλων...παραμετρων

και για το νομικο σκελος....τα παραπανω ειναι δικη μου γνωμη/αποψη
 
ΥΓ οπως βεβαια απο εκει ξεκινησε απο τον "ιρλανδο" η πατεντα του να αγοραζεις ενα αεροσκαφος στο 40% της αξιας χωρις να δωσεις μια.... με το που το παραλαβεις να εχεις λαβει το 110% της αξιας του προκαταβολικα....να πληρωνεις το 40% (που εχει αρχικα κανονισει)....να το πετας "τσαμπα" και οταν το αρμεξεις...να το δινεις σε αυτον που στο εχει προπληρωσει....εχωντας ηδη προγραψει υπεραξιες....

Αυτό έχει ένα ενδιαφέρον. Μπορείς να το αναλύσεις λίγο περισσότερο;
 
Με αφορμή την μεταφορά 4 αεροσκαφών airbus 320 της Aegean για maintenance θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.

Γιατί αλλα αεροσκάφη πήγαν στην Μάλτα και αλλα στο σαννον (Shannon); Την στιγμή που ενώ ξέρω οτι μονο στην Μάλτα υπάρχει υπόστεγο συντήρησης που πάνε τα αεροσκάφη της A3.

Ευχαριστώ πολύ.

Με εκτίμηση!!!!
 
aris320":rgc3gpe9 said:
Την στιγμή που ενώ ξέρω οτι μονο στην Μάλτα υπάρχει υπόστεγο συντήρησης που πάνε τα αεροσκάφη της A3.
Μόνο στη Μάλτα;;;; Και από που το ξέρεις αυτό; :doubt:
 
Φυσικα και δεν πανε μονο στη Μαλτα! :cool:
 
Κάπου διάβασα εδώ ότι υπάρχει πιστοποιημένο υπόστεγο συντήρησης στην Μάλτα απο τεχνικούς της Lufthansa όπου το χρησιμοποιούν και αεροσκάφη της Aegean.
Υπάρχει και στο σαννον τέτοιο υπόστεγο.

Εμένα η ερώτηση μου ήταν γιατί άλλα τα στέλνουν Μάλτα και αλλα σαννον υπάρχει λόγος;;;;

Αν κάνω λάθος πείτε μου γιατί εχω απορία;;;
 
Μια απλή εξήγηση είναι ότι δεν μπορεί μια τεχνική βάση να είναι διαθέσιμη 24/7/365! Αν πχ πρέπει η Aegean να στείλει 4 Α320 για συντήρηση θα πρέπει να είναι διαθέσιμη η μία και μοναδική τεχνική βάση ή θα πρέπει να περιμένει να "αδειάσει" από τα αεροσκάφη άλλων εταιριών που είναι ήδη μέσα; Τέτοιες βάσεις δεν έχουν συμβόλαιο με μία εταιρία αλλά με δεκάδες.
 
Μια ερώτηση σχετικά με τα πληρώματα των αεροσκαφών.

Σε πτήση π.χ Αθήνα - Λονδίνο ( πρώτη πρωινή πτήση ) της Aegean το πλήρωμα όταν φτάσει ξεκουράζεται και αναχωρεί με την μεθεπόμενη πτήση ή φεύγει την άλλη μέρα ;;
 
Top