Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί ένας αναλώσιμος πολιτικός (υπουργός μεταφορών), του οποίου η εξουσία είναι πρόσκαιρη και μετριέται σε μήνες, να μπει στην διαδικασία να τα βάλει με τα αφανή κέντρα και παράκεντρα εξουσίας? Τα οποία κέντρα είχαν καλύτερη πρόσβαση στον τύπο (πάντα υπήρχε ο μπαμπούλας της κατάπτυστης φυλλάδας του Τεγόπουλου και του Τρίμη) και μπορούσαν πολύ εύκολα να ξεσηκώσουν το κοπάδι σε απεργία. Προτιμούσε λοιπόν ο κάθε υπουργός να απολαμβάνει όσο μπορούσε την επικαρπία της τεράστιας προίκας του ΥΜΕ, την οποία κυρίως νέμονταν οι κλίκες των συνδικαληστών.

Όσο για τους συμβασιούχους, αυτοί έγιναν ο κανόνας όταν φάνηκε πια ότι το μαγαζί δεν σώζεται (και παράλληλα αποχωρούσαν σε σύνταξη αρχετοί παλιοί) ώστε να είναι ευκολότερη η λύση του γόρδιου δεσμού.
 
Ναι, ο ΕΟΤ μας έσωσε :banana: Όταν η Ρόδος κατέβαινε με μπάτζετ 1 και 1,5 χαρτί για προβολή, ο ΕΟΤ ξόδευε το 1/10 για όλη τη χώρα...

QR και EY φυσικά και θα έμπαιναν σε "οικονομικό πόλεμο" στο Βασιλακιστάν (sic), σκοτίστηκαν για Βασιλάκη και Star, αρκεί να είχαν σε κάτι να προσδοκούν. Όμως η Ελλάδα δεν είναι Ιταλία, ούτε Γερμανία. Όταν το καταλάβουμε αυτό κι αρχίσουμε να να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, τότε θα είμαστε στο σωστό δρόμο.
 
AirServ":2f1pjrhb said:
Και ομως ειχε φτιαξει τις Μακεδονικες με αρκετα καλα οικονομικα αποτελεσματα(το μακρινο 1992) Καραμητρο...
Ναι, και η ΕΡΤ όπως και ο ΟΣΕ είναι κερδοφόροι!
AirServ":2f1pjrhb said:
Οι της Qatar και της Etihad(που εχουν συμφωνια κοινων κωδικων με Α3) δεν θα ηταν τοσο χαζοι να μπουν τοτε σε ενα οικονομικο"πολεμο" με την Α3 και την Star Alliance μεσα στην εδρα του Βασιλακη...
Τους κατατρόπωσε δηλαδη τους Καταριανούς κι Εμιρετιανούς ο Θοδωρας χωρίς να χρειαστεί ρίξει ούτε μια τουφεκιά! Απο μακελειό μεγάλο γλυτώσαμε μεταξη Βασιλακισταν και Εμίρηδων! Και θα ήμασταν στο μάτι του κυκλώνα!
AirServ":2f1pjrhb said:
Γιατι αν επισκεπτεσαι τωρα το αεροδρομιο Αθηνων πιο πολυ θυμιζει Βασιλακισταν...(με εναν παροχο Catering που εχει συμμετοχη),με μια Skyserv ασθμαινουσα πλεον μετα την εξαγορα της απο την Swissport και την Goldair να ειναι ο κυριος Handler μεσα στο αεροδρομιο..
Σίγουρα φταίει η ιδιωτικοποίηση της ΟΑ για τις παραπάνω ..συμφορές!
Τοσες μεγάλες που φεύγουν η μια εταιρεία μετά την άλλη και κάθε χρόνο όλο και λιγότεροι πετάνε απο το Ελ.Βεν.!!!!
AirServ":2f1pjrhb said:
Αρα να φανταστω(τι να φανταστω,ειμαι πεπεισμενος) οτι καθε βραδυ αναβεις το κερακι σου στον Κωστη(παιδι του Μητσοτακεικου και φιλα προσκειμενου στον Βασιλακη) και τον ευχαριστεις για τα νοσοκομεια και τα σχολεια που εφτιαξε με τα χρηματα της πΟΑ που γλυτωσε... :D :D :D
Οταν πετυχαίνω κανένα άνθρωπο που εν ετη 2016 νοσταλγεί ακομα την κρατική ΟΑ χαίρομαι σκεπτόμενος που θα είχαν φτάσει οι ζημιές της ΟΑ εν μέσω κρίσης και πετρελαίου στα 100$+ το βαρέλι!
Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να δώσω ούτε ενα Ευρώ όμως.
ΔΕΝ χρειάζομαι περισσότερα σχολεία ούτε ακομα, ακομα και νοσοκομεία με τα λεφτά που γλυτώσαμε. Να λειτουργούν ορθότερα τα υπάρχοντα θέλω.
Και αυτό δεν είναι ζήτημα χρημάτων αλλά πολιτικής βούλησης. Άρα δεν θέλω το κράτος να χαλάει ακομα περισσότερα από τα λεφτά μου. Λιγότερα θέλω. Και το κλείσιμο της κρατικής ΟΑ ευτυχώς έκανε αυτό ακριβώς.

Για πολιτικούς μη κρίνεις εξ ιδίων.
Δεν πίστεψα εγω πότε κανένα σκίσιμο μνημονίου, ούτε νεκρανάσταση της ΟΑ (ακομα και αυτό σας είχαν τάξει), ούτε καν πως θα χαριστούν τα διόδια σε αυτούς που σήκωναν τις μπάρες.
Αυτά κόβω εσένα να τα κατάπιες αμάσητα και να χόρευες απο πάνω και στο Σύνταγμα...

AirServ":2f1pjrhb said:
Και για να το κλεισω το θεματακι εδω η πΟΑ πληρωσε την μη εξελιξη της στον χωρο και την μη ανανεωση στολου που επρεπε να ειχε γινει πολλα χρονια πριν..Μην κατηγορειτε ολους τους εργαζομενους για την καταντια της..Η πλειοψηφια τους(κυριως συμβασιουχοι)πολλες φορες υπερεβαλλαν εαυτον για την εξυπηρετηση των επιβατων.Η εταιρεια μπορουσε να σωθει εαν βρισκοταν ο καταλληλος πολιτικος που με πυγμη θα διελυε ολες αυτες τις καταστασεις που εφεραν την εταιρεια εκει..
Η κρατική ΟΑ ακολούθησε την απολυτως φισιολογικη και προσιαγεγραμενη πορεια μιας ΔΕΚΟ σε ενα ανταγωνιστικο περιβάλλον.
ΠΟΤΕ δεν μπόρεσαν οι εργαζόμενοι σε αυτήν να επιτύχουν στόχους επιχείρησης γιατί δεν ήταν και δεν ήθελαν να ήταν μια επιχείρηση.
Ήταν ενα όχημα βολέματος αφισοκολλητών και συγγενών πολιτικών και στη συνέχεια παλαιών εργαζόμενων σε αυτή.
Σκοπός ήταν οι μέγιστες δυνατές αποδοχές (και για πολλούς λαδιές) ασκώντας ταυτόχρονα την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια.
Μας πήρε τρεις δεκαετίες αλλά επιτέλους απαλλαγήκαμε. :banana:

Εσυ βέβαια συνέχισε να ψάχνεις για "πολιτικό με πυγμή" που ξέρει και θα κάνει τη δουλειά του μετόχου και του μάνατζερ! Πιο πιθανό είναι να βρεις ψάρι που κάνει ποδήλατο...
 
Δεν νομίζω ότι η εμπάθεια βοηθά σε κάτι.
Είναι φανερό ότι υπάρχει σε ορισμένους κάποιο προσωπικό πρόβλημα με την ΟΑ, και είναι σίγουρο ότι όταν μια εταιρεία έχει αρκετές χιλιάδες υπαλλήλους δεν θα έχει μόνον ευσυνείδητους αλλά και κακούς που κοιτούν μόνον το δικό τους όφελος. Και σίγουρα το κράτος δεν άφηνε να λειτουργήσει με ανταγωνιστικούς όρους. Δεν μπορώ να δεχτώ όμως τη λάσπη για τους χιλιάδες ευσυνείδητους συναδέλφους μου. Τουλάχιστον στον τομέα μου, οι ευσυνείδητοι υπάλληλοι ξεπερνούσαν το 90 - 95 % του συνόλου. Στην ΟΑ, δεν υπήρχαν μόνον στραβά (που σίγουρα ήταν πολλά) αλλά και πολλά καλά (τα οποία ήταν και η συντριπτική πλειοψηφία).
Η ανταλλαγή απόψεων δεν χρειάζεται να γίνεται σε επιθετικό ύφος. Είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό να γίνεται με περισσότερη ψυχραιμία, ιδιαίτερα όταν έχουν περάσει τόσα χρόνια.
 
Δυστυχώς οι "ευσυνείδητοι" έβαζαν πλάτη στους "ασυνείδητους" για πολλούς και διάφορους λόγους που είναι λίγο-πολύ γνωστοί και ισχύουν οριζοντίως σε όλον τον δημόσιο τομέα.
 
AGV":2o4co9lw said:
Τουλάχιστον στον τομέα μου, οι ευσυνείδητοι υπάλληλοι ξεπερνούσαν το 90 - 95 % του συνόλου. Στην ΟΑ, δεν υπήρχαν μόνον στραβά (που σίγουρα ήταν πολλά) αλλά και πολλά καλά (τα οποία ήταν και η συντριπτική πλειοψηφία).
Τρέμω στη σκέψη τι σόι υπηρεσίες θα λαμβάναμε, τι οικονομικά και επιχειρησιακά αποτελέσματα θα φέρνατε και πόσες ακόμα επιδοτήσεις θα είχε χρειαστεί να δώσουμε αν δεν ήσασταν 90 - 95 % του συνόλου οι ικανοί και ευσυνείδητοι υπάλληλοι! :mrgreen:
 
Αυτό ακριβώς το πρόβλημα η Αιγαίου το αντιμετώπισε αποτελεσματικά εδώ και πολύ καιρό.Μού είχαν διηγηθεί πριν από χρόνια ότι μία πρώην συνοδός εδάφους τής Ολυμπιακής πού παραιτήθηκε και πήγε στην Αιγαίου είχε αναλάβει (σαν πιό έμπειρη) την εξής "αποστολή": να βλέπει ποιές συνοδοί με τις οποίες συνεργαζόταν δεν ήταν και οι καλύτερες,να τούς κάνει τη ζωή αφόρητη (ίσως σαν επόπτρια) και να τίς εξωθεί σε παραίτηση.Στό τέλος την αντάμειψαν για τίς "υπηρεσίες" της αυτές και τής έδωσαν προαγωγή τοποθετώντας την στο station control τής εταιρείας.Είναι αλήθεια ότι η συνάδελφος αυτή δεν ήταν αμιγώς Ελληνίδα, είχε ξενική καταγωγή από μία χώρα με άλλη κουλτούρα.Σίγουρα όμως θα συμφωνήσουν ορισμένοι ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα....
 
Πραγματικά ΔΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?

Έλεος πια. Μόνο η ΟΑ και ο Παντελίδης τόσο φανατική συζήτηση μετά θάνατον.
 
Μπα...αγαπητε NFEEFE η εμμονη και η εμπαθεια ορισμενων "τυπων"που ασχολουνται αποκλειστικα με την υπερασπιση της "αγαπημενης" τους η οποια με βοηθεια μεσα-εξω καταφερε να εδραιωθει στα αεροπορικα της χωρας σαν ιδ.μονοπωλιο(ευτυχως για μικρο χρονικο διαστημα διοτι με την εισοδο της FR εφαγε καλη "σφαλιαρα" στα εσωτερικα) και το "παλουκωμα" της μακαριτισσας ως η κακια μαγισσα του παραμυθιου(παραβλεποντας βεβαια οτι πολλα στελεχη και εργαζομενοι πηραν το know-how απο εκει) οποτε ανοιγει η κουβεντα αυτη η πρωτη του σκεψη ειναι οι φοροι που πληρωνει(αν πληρωνει κιολας...)θυμιζοντας τα γνωστα τρολλακια του τουιτερ και αλλων πλατφορμων που γραφουν ακριβως τα ιδια με αυτον...
Η πΟΑ αλλα και το διαδοχο σχημα της η Olympic Airlines πληρωσε το πολυ κακο μανατζμεντ της το οποιο ηταν καθαρα πολιτικα τοποθετημενο κατα τα γουστα της εκαστοτε κυβερνησης.Ουτε πιστεψα εγω οτι υπηρχε περιπτωση ανασυστασης της απο την τωρινη κυβερνηση γνωριζοντας τα τωρινα δεδομενα(παιρνοντας και το παραδειγμα της MALEV που εκλεισε σε μια νυχτα).
Eδω η Egyptair εχει απωλειες πανω απο 1.5δις$ απο το 2011 με 9000 προσωπικο και 60 αεροσκαφη στολο.Αλλα δεν εχουμε δει κανα Αιγυπτιο να γραφει:"Να το κλεισετε,το πληρωνω απο τους φορους μου κτλ"..Μπορουσε βεβαια να μεινει με 10 αεροπλανα η πΟΑ και να κανει ενα restart ως loco με το μινιμουμ προσωπικο και αμοιβες αναλογες της αγορας.Αλλα δυστυχως η επενδυση του πολιτικου κοσμου στην Α3 επρεπε να εξαφανισει απο την αγορα αυτο το brand name...ακομα και με την συμμετοχη Βγενοπουλου στο παραμυθι..
Τωρα αν εχετε ορεξη για σοβαρη κουβεντα ας την κανουμε..Αν παλι θελετε να :banana: :banana: :banana: σας αφηνω στην κριση των λοιπων συμφορουμιτων...
 
:with:

Πραγματικά δεν υπάρχει καμία απορία πλέον πως κάτι σαιτ τύπου pronews και Makeleio.gr έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα.
Και πως υπάρχουν γύρο μας τόσοι άνθρωποι με κρίση ανήλικου Αυστραλοπίθηκου που όμως έχουν δικαίωμα ψήφου και ...δίπλωμα οδήγησης.
Ελπίζω κάποτε να αποκτήσουν IQ αμνοεριφίου.
 
Top