AirServ":2f1pjrhb said:
Και ομως ειχε φτιαξει τις Μακεδονικες με αρκετα καλα οικονομικα αποτελεσματα(το μακρινο 1992) Καραμητρο...
Ναι, και η ΕΡΤ όπως και ο ΟΣΕ είναι κερδοφόροι!
AirServ":2f1pjrhb said:
Οι της Qatar και της Etihad(που εχουν συμφωνια κοινων κωδικων με Α3) δεν θα ηταν τοσο χαζοι να μπουν τοτε σε ενα οικονομικο"πολεμο" με την Α3 και την Star Alliance μεσα στην εδρα του Βασιλακη...
Τους κατατρόπωσε δηλαδη τους Καταριανούς κι Εμιρετιανούς ο Θοδωρας χωρίς να χρειαστεί ρίξει ούτε μια τουφεκιά! Απο μακελειό μεγάλο γλυτώσαμε μεταξη Βασιλακισταν και Εμίρηδων! Και θα ήμασταν στο μάτι του κυκλώνα!
AirServ":2f1pjrhb said:
Γιατι αν επισκεπτεσαι τωρα το αεροδρομιο Αθηνων πιο πολυ θυμιζει Βασιλακισταν...(με εναν παροχο Catering που εχει συμμετοχη),με μια Skyserv ασθμαινουσα πλεον μετα την εξαγορα της απο την Swissport και την Goldair να ειναι ο κυριος Handler μεσα στο αεροδρομιο..
Σίγουρα φταίει η ιδιωτικοποίηση της ΟΑ για τις παραπάνω ..συμφορές!
Τοσες μεγάλες που φεύγουν η μια εταιρεία μετά την άλλη και κάθε χρόνο όλο και λιγότεροι πετάνε απο το Ελ.Βεν.!!!!
AirServ":2f1pjrhb said:
Οταν πετυχαίνω κανένα άνθρωπο που εν ετη 2016 νοσταλγεί ακομα την κρατική ΟΑ χαίρομαι σκεπτόμενος που θα είχαν φτάσει οι ζημιές της ΟΑ εν μέσω κρίσης και πετρελαίου στα 100$+ το βαρέλι!
Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να δώσω ούτε ενα Ευρώ όμως.
ΔΕΝ χρειάζομαι περισσότερα σχολεία ούτε ακομα, ακομα και νοσοκομεία με τα λεφτά που γλυτώσαμε. Να λειτουργούν ορθότερα τα υπάρχοντα θέλω.
Και αυτό δεν είναι ζήτημα χρημάτων αλλά πολιτικής βούλησης. Άρα δεν θέλω το κράτος να χαλάει ακομα περισσότερα από τα λεφτά μου. Λιγότερα θέλω. Και το κλείσιμο της κρατικής ΟΑ ευτυχώς έκανε αυτό ακριβώς.
Για πολιτικούς μη κρίνεις εξ ιδίων.
Δεν πίστεψα εγω πότε κανένα σκίσιμο μνημονίου, ούτε νεκρανάσταση της ΟΑ (ακομα και αυτό σας είχαν τάξει), ούτε καν πως θα χαριστούν τα διόδια σε αυτούς που σήκωναν τις μπάρες.
Αυτά κόβω εσένα να τα κατάπιες αμάσητα και να χόρευες απο πάνω και στο Σύνταγμα...
AirServ":2f1pjrhb said:
Και για να το κλεισω το θεματακι εδω η πΟΑ πληρωσε την μη εξελιξη της στον χωρο και την μη ανανεωση στολου που επρεπε να ειχε γινει πολλα χρονια πριν..Μην κατηγορειτε ολους τους εργαζομενους για την καταντια της..Η πλειοψηφια τους(κυριως συμβασιουχοι)πολλες φορες υπερεβαλλαν εαυτον για την εξυπηρετηση των επιβατων.Η εταιρεια μπορουσε να σωθει εαν βρισκοταν ο καταλληλος πολιτικος που με πυγμη θα διελυε ολες αυτες τις καταστασεις που εφεραν την εταιρεια εκει..
Η κρατική ΟΑ ακολούθησε την απολυτως φισιολογικη και προσιαγεγραμενη πορεια μιας ΔΕΚΟ σε ενα ανταγωνιστικο περιβάλλον.
ΠΟΤΕ δεν μπόρεσαν οι εργαζόμενοι σε αυτήν να επιτύχουν στόχους επιχείρησης γιατί δεν ήταν και δεν ήθελαν να ήταν μια επιχείρηση.
Ήταν ενα όχημα βολέματος αφισοκολλητών και συγγενών πολιτικών και στη συνέχεια παλαιών εργαζόμενων σε αυτή.
Σκοπός ήταν οι μέγιστες δυνατές αποδοχές (και για πολλούς λαδιές) ασκώντας ταυτόχρονα την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια.
Μας πήρε τρεις δεκαετίες αλλά επιτέλους απαλλαγήκαμε.
Εσυ βέβαια συνέχισε να ψάχνεις για "πολιτικό με πυγμή" που ξέρει και θα κάνει τη δουλειά του μετόχου και του μάνατζερ! Πιο πιθανό είναι να βρεις ψάρι που κάνει ποδήλατο...