Heathrow Airport

Σε 2 μέρες (04/06/14) ανοίγει το καινούργιο -πλέον- Τ2 με την United να είναι η πρώτη εταιρεία που θα μετακομίσει εκεί ενώ η Aegean θα μεταφερθεί στις 23 Ιουλίου.
 
έγινε η αρχή

http://mediacentre.heathrow.com/Press-r ... y-90a.aspx

θα ακολουθήσουν σιγά-σιγά και άλλες εταιρείες από την αστροσυμμαχία (και όχι μόνο) (πηγή: http://www.heathrowairport.com/flight-i ... line-moves)

18 Jun 2014 ANA
18 Jun 2014 Air Canada
18 Jun 2014 Air China
2 Jul 2014 Avianca
2 Jul 2014 EVA Air
2 Jul 2014 Thai Airways
2 Jul 2014 Turkish
9 Jul 2014 Aer Lingus
16 Jul 2014 Sri Lankan Airways
23 Jul 2014 Aegean
10 Sep 2014 SAS
10 Sep 2014 Virgin Atlantic Little Red
17 Sep 2014 Egyptair
17 Sep 2014 Ethiopian Airways
17 Sep 2014 Singapore Airlines
1 Oct 2014 Austrian
1 Oct 2014 Lufthansa
8 Oct 2014 Germanwings
15 Oct 2014 Swiss
15 Oct 2014 Brussels Airlines
15 Oct 2014 Croatia Airlines
15 Oct 2014 LOT Polish Airlines
22 Oct 2014 Air New Zealand
22 Oct 2014 South African
22 Oct 2014 TAP
22 Oct 2014 Asiana Airlines
 
Ο κακός χαμός γίνεται μέχρι να αποφασιστεί που θα πάει ο διάδρομος, τώρα έμπλεξε και μια επιτροπή για τη μόλυνση του αέρα με αποτέλεσμα να λέγεται ότι θα πάει πίσω η απόφαση κανένα χρόνο. :rolleyes:

Στο μεταξύ, και μέχρι να παρθεί αλλά και να υλοποιηθεί η απόφαση, ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόταση της Flybe για αξιοποίηση της αεροπορικής βάσης Northolt 10 μίλια βορείως του LHR, με το σκεπτικό να λειτουργήσει συμπληρωματικά στο Heathrow προσφέροντας κυρίως συνδέσεις εσωτερικού - εκεί που "πονάει" το LHR...

:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/articles/ ... tholt-plan
 
Αυτές είναι πληρωμές…!.. $75 εκατομμύρια για μια χρονοθυρίδα, :banana: η Oman Air στην AF/KL. Έγινε και άλλη μια σκάντζα αλλά δεν ξέρουμε πόσα πλήρωσε και σε ποία εταιρεία (μάλλον πάλι στην AF/KL) η Emirates για την 6 της χρονοθυρίδα.
Έτσι διαμορφώνονται οι πτήσεις από Κόλπο σε Λονδίνο
Emirates 6 A380
Qatar 2 A380 + 1 B787 + 2 A330
Turkish 2 B777 2 A333 2 A321 (3 ημέρες της εβδομάδος, τις άλλες ημέρες 5 πτήσεις - 1 Β777)
Etihad 3 A380
Oman Air 2 A333
Saudiairlines 2 B777 (1 RUH + 1 JED)
Kuwait Airways 1 B777
Gulf Air 1 A332

http://centreforaviation.com/analysis/g ... ity-267222
 
Μια χρονοθυρίδα δηλαδή = με μια πτήση που γίνεται κάθε μέρα την ίδια ώρα;;
 
Συγκεκριμένη μέρα ίδια ώρα, αν δεν κάνω λάθος. Σε πολλά α/δ στυλ LHR μπορεί να είναι ανέφικτο για μια αεροπορική να βρει την ώρα που επιθυμεί για όλες τις μέρες οπότε βολεύεται όπως όπως και με ότι βρει...
 
Από ότι διευκρινίστηκε, από την Kenya Airways αγόρασε την χρονοθυρίδα η Oman Airways όπως και ενοικίασε και 2 ολοκαίνουργια Β787.
Η Kenya Airways λόγω της δυνής της οικονομικής κατάστασης πούλησε την καθημερινή χρονοθυρίδα
NBO-LHR 23:25-05:30
LHR-NBO 19:00-06:35
και ενοικίασε από την ΚLM (που έχει το 26% της KQ) την χρονοθυρίδα
NBO-LHR 09:15-16:15
LHR-NBO 18:25-05:00+1
Πρωινές αφήξεις είναι δημοφιλής στο αεροδρόμιο για τους Επαγγελματίες για να μην χάνουν την ημέρα τους, και για μετεπιβιβάσεις. Απογευματινές είναι για την λαϊκάντζα.

http://www.businesstraveller.com/news/k ... throw-slot
 
Η Croatia Airlines για να καλυτερεύσει τα οικονομικά της έχει βγει για αναζήτηση αγοραστή των 9 χρονοθυρίδων της στο LHR με ώρα αναχώρησης στις 10:50 & 16:50.
Έκπληξη προκαλεί ότι αρχική τιμή είναι €17 εκατ. όταν η Oman Air είχε πληρώσει €75 εκατ. στην ΑF/KL και η ΑΑ €60 στην SAS.

http://www.exyuaviation.com/2016/10/cro ... slots.html
 
εκπληξη?

αφου ειναι "χαλια" slots.... ειναι τα λεγομενα "fillers"
 
Άλλος ένας που πούλησε 2 χρονοθυρίδες στο LHR για US$ 75 εκατ.
Η SAS πούλησε 2 χρονοθυρίδες και της έμειναν άλλες 17 για να εξυπηρετεί τα δρομολόγιά της. Δεν έγινε γνωστός ο αγοραστής, λέτε να είναι πάλι η ΑΑ; η οποία είχε ξαναγοράσει από την SAS.

http://atwonline.com/airports-routes/sa ... -slot-sale
 
Top