Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με τη χαμηλή ποιότητα και ποσότητα του «δωρεάν» προσφερόμενου αεροπορικού φαγητού, πλέον δε μου κακοφαίνεται το ότι θα πρέπει να πληρώνουμε, εάν θέλουμε να φάμε εν πτήσει. Οι εποχές των μεταλλικών μαχαιροπήρουνων και του γεύματος ως κριτηρίου επιλογής αεροπορικής εταιρείας, έχουν παρέλθει οριστικά, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Μου αρέσει όμως το concept του γεύματος ως ancillary service. Να μπαίνεις στο site της αεροπορικής, να επιλέγεις τι θέλεις να φας, να το πληρώνεις και να το παραλαμβάνεις ζεστό-ζεστό στο τραπεζάκι σου.

Επίσης, είναι αξιολύπητη η εικόνα ενός πληρώματος να ταλαιπωρείται, προσπαθώντας να σερβίρει ένα γεμάτο 320 μέσα στα 40 λεπτά, που είναι ο «ελεύθερος» χρόνος για σέρβις σε μία πτήση από την Αθήνα μέχρι την Κωνσταντινούπολη. Βγάζει σχεδόν τα ίδια απορρίματα με μία πτήση μέχρι τη Γερμανία, στο 1/3 του χρόνου και αποτελεί σπατάλη πόρων.

Αν κάτι μου κακοφαίνεται στην όλη υποβάθμιση των υπηρεσιών εν πτήσει, που υιοθετούν οι περισσότεροι αερομεταφορείς στην Ευρώπη, αυτό είναι η μεταφορά αποσκευών επί πληρωμή και η ανικανότητα ορισμένων αερομεταφορέων να εφαρμόσουν αποφασιστικά την πολιτική χειραποσκευών, από φόβο μήπως και δυσαρεστηθεί ο κακομαθημένος επιβάτης τους. Θεωρώ μεγαλύτερη ποιοτική υποβάθμιση το αδιαχώρητο που επικρατεί πλέον στις καμπίνες, παρά το ότι θα πρέπει να πληρώσω για να φάω.
 
Re: Lufthansa

Μόνο εγώ είμαι ή μήπως υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν πως το συσσίτιο σε πτήσεις μικρότερες των 4 ωρών είναι χαζό; Εντάξει, πες να σερβίρουν κανα σάντουιτς (που να είναι και καλό από κάποια γνωστή αλυσίδα) με ένα ποτό, αλλά αυτό το πράγμα με το δίσκο είναι πολύ σπάταλο. Τόσο πλαστικό, τόσα σκουπίδια σε κάθε πτήση, κάθε μέρα, κάθε χρόνο καθώς και βρωμιά από τους μερικούς επιβάτες που θα πασαλειφτούν. Άσε που κλείνει κι όλας ο διάδρομος για πολύ ώρα που τρέχουν οι βλάκες στη τουαλέτα που το βρήκαν φρόνιμο να πιούν 750 ml τσάι λάτε από τα Starbucks λίγο πριν την πτήση. Κατά εμέ αυτό που κάνει η Delta στα domestic είναι το καλύτερο. Άντε, ίσως θα έπρεπε να κάνουν καμία εξαίρεση στις πρωινές πτήσεις που ο επιβάτης δεν έχει προλάβει να φάει και πάει σε συναντήσεις κοκ.
 
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που έχει μείνει ικανοποιημένος από γεύμα αεροπορικής, (σε γεύση, ποιότητα, και ποσότητα) σε short/medium haul πτηση. Σίγουρα οι περισσότεροι οτι φέρουν θα το φάνε, αλλά και εγώ θεωρώ οτι ειναι ανούσιο πλέον στις μικρές πτήσεις. Ο μονος λόγος είναι για να περάσει η ώρα για αυτούς που δεν απολαμβάνουν το ταξίδι.

Προσωπικά, με ενοχλεί πλεον περισσότερο το οτι ο χρόνος απο οταν παρεις το δίσκο, μεχρι να τελειώσεις το γεύμα, είναι δυσανάλογα μεγάλος με το χρόνο μεταξύ του τελειώματος του γεύματος και επιστροφής δίσκου, με αποτέλεσμα τη λιγότερη άνεση στο κάθισμα.

Εντύπωση μου κάνει οτι σπάνια εχω δει κάποιον να κρατάει κάτι από το σπίτι του, μια σαλάτα ένα sandwich, και οτι ποτέ δεν εχω πετύχει κάποιον να τρώει σουβλάκι / πιτόγυρο (ανάλογα με τη πόλη καταγωγής), και να μυρίσει η καμπίνα κρεμμύδι.

Εμένα περισσότερο με ενοχλεί αυτη η απαγόρευση υγρών στο θάλαμο, να μην μπορείς να φέρεις το χυμό σου / νερό σου από πριν, συν το οτι στα ευρωπαικά αεροδρόμια, το νεράκι κοστίζει 3.5 ευρώ το μπουκαλάκι. Γιατί από το ποτήρι των 125ml χυμού ή νερού δεν αρκεί ουτε να βρέξεις τα χείλη σου,ούτε να ξεδιψάσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης που ο αέρας ειναι ξηρός.
 
Angel Aviation":3ens52yg said:
Εμένα περισσότερο με ενοχλεί αυτη η απαγόρευση υγρών στο θάλαμο, να μην μπορείς να φέρεις το χυμό σου / νερό σου από πριν, συν το οτι στα ευρωπαικά αεροδρόμια, το νεράκι κοστίζει 3.5 ευρώ το μπουκαλάκι. Γιατί από το ποτήρι των 125ml χυμού ή νερού δεν αρκεί ουτε να βρέξεις τα χείλη σου,ούτε να ξεδιψάσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης που ο αέρας ειναι ξηρός.


Γιατί ποιος σου απαγόρευσε να πάρεις δικά σου υγρά στην καμπίνα;
 
Αναφέρεται στον κανονισμό περί υγρών, που απαγορεύει συσκευασίες άνω των 100ml να περνούν από τα σημεία ελέγχου. Με αυτόν τον περιορισμό σε ισχύ, ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να αγοράσει αναψυκτικά ή νερό σε "airside" τιμές, αφού δε θα μπορεί να περάσει τις συσκευασίες από το σημείο ελέγχου.
 
Αυτό με το φαγητό δεν είναι τόσο απλό, ειδικά όταν έχεις πτήση με ανταπόκριση με full service carrier. Μου έχει τύχει να έρχομαι από Βραζιλία με Iberia και στην πτήση απο Μαδρίτη προς Αθήνα (όπου δεν παρέχεται τίποτα) με πολύ σύντομη ανταπόκριση, να τους έχουν τελειώσει τα φαγητά - είχαν μόνο κάτι σούπες και κάτι μπισκότα. Με λίγα λόγια πέθανα από την πείνα.
Το φαγητό μπορεί να μην έχει ιδιαίτερη σημασία σε point to point πτήσεις για κάποιους, ωστόσο αν βάλει κάνεις χρόνους αναμονών, μεταφοράς κλπ, εγώ το θεωρώ μια χρήσιμη και ευχάριστη υπηρεσία και είναι ένα από τα κριτήρια για επιλογή πτήσης, αν οι ώρες και οι τιμές είναι συγκρίσιμες.
Σε σχέση με τα υγρά αυτό που κάνουν κάποιοι είναι να περνούν άδειο μπουκάλι και να το γεμίζουν με νερό μετά τον έλεγχο ασφαλείας - αυτό σε γλιτώνει από τις τιμές φαρμακείο των αεροπορικών. Βέβαια έχω την εντύπωση πως μετά τις τελευταίες ανακαινίσεις στο Ελ. Βενιζέλος οι ψυκτες έχουν εξαφανιστεί μετά τα σημεία ελέγχου.
 
Έβγαλαν τις βαλίτσες από την τιμή ~> Οκ,δεν έγινε και τίποτα, είναι για καλύτερα,γρήγορη αποβίβαση/επιβίβαση
Χρεώνουν τη θέση ~>Καλύτερα για να διαλέγουμε τη θέση που θέλουμε!
Κόβουν το φαγητό ~>Εντάξει μωρέ, φαγητό είναι αυτό;Ξαναζεσταμένο μακαρόνι;Σε χορταίνει;Μας κλείνει και το διάδρομο.

Επόμενη ''υποχώρηση'' με ταυτόχρονη αύξηση τιμών; Κάποια ιδέα να προωθηθεί στις αεροπορικές;
 
Το unbundling στις αερομεταφορές ήρθε για να μείνει (και θα μείνει). Τα γεύματα, είναι κατά τη γνώμη μου, η κορυφή στο παγόβουνο.

α) Economy Comfort στα ενδο-ευρωπαϊκά (ως ενδιάμεση κατηγορία, όπως κάνει η AF/KL) ή όπου η μπίζνες φαίνεται γελοία ως επιλογή (π.χ. σε ένα Q400 για Τίρανα ή Σαντορίνη). Τσιμπημένες τιμές με upfront seating και κάποια προνόμια όπως fast track.

β) Ναύλος χωρίς χειραποσκευή, όπως έκανε παλαιότερα η WizzAir ή κάνει τώρα η United. Έχεις δικαίωμα μόνο για μία θήκη laptop. Στις ΗΠΑ, αν συμβεί κάποιο irregularity (ακύρωση λόγω κακοκαιρίας κλπ) κι έχεις εισιτήριο Basic, για να σου κάνουν reprotection θα πρέπει να υπάρχει διαθεσιμότητα σε Basic section του αεροπλάνου (δε δικαιούσαι να μπεις σε normal economy). Ενδέχεται δηλαδή, να φεύγουν πτήσεις με κενές θέσεις στην Οικονομική και να μη μπορείς να μπεις, γιατί είχες εισιτήριο Basic, παρά το ότι έχασες την αρχική πτήση σου, χωρίς δική σου ευθύνη.

γ) H Croatia Airlines ακριβαίνει κατά €10 τη βαλίτσα, εάν την κλείσεις online το τελευταίο 24ωρο πριν την πτήση.

δ) Λιγότερα μίλια, αν πάρεις Light Fare αντί για classic ή Flex.

ε) Χρέωση check-in από γκισέ για τους mainstream επιβάτες. Το κάνουν Ryanair, Ukraine International, Volotea, Wizzair, airBaltic.

στ) Unbundled ναύλοι στα longhaul. To κάνουν Scoot, SAS, Delta, United, American, Virgin, IAG κλπ.
 
aakunz":20yh4coe said:
Αναφέρεται στον κανονισμό περί υγρών, που απαγορεύει συσκευασίες άνω των 100ml να περνούν από τα σημεία ελέγχου. Με αυτόν τον περιορισμό σε ισχύ, ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να αγοράσει αναψυκτικά ή νερό σε "airside" τιμές, αφού δε θα μπορεί να περάσει τις συσκευασίες από το σημείο ελέγχου.

άλλο αυτό και άλλο αυτό που έγραψες στο πόστ σου ότι απαγορεύονται τα υγρά στην καμπίνα.

είναι σαν να λες ότι η Ιζι απαγορεύει την είσοδο στην καμπίνα όσων κουβαλάνε υγρά για να τους αναγκάσει να αγοράσουν από αυτήν κάτι που δεν ισχύει.

Συν ότι υπάρχουν ανώτατες τιμές για κάποια προϊόντα (νερό, καφές, τόστ) οι οποίες ισχύουν για τα Ελληνικά αεροδρόμια...
 
Δεν έγραψα εγώ κάτι τέτοιο. Μάλλον δε θα κατάλαβες καλά.
 
Top