Η απάντηση είναι απλή, δεν τους χρειάζεται!! Οσο τεράστιο και αν είναι, σκέψου οτι ανάλογα ''τεράστια'' είναι και τα φρένα του, τα flaps, τα speedbrakes κλπ..Επίσης είναι τέτοια η σχεδίαση του που το touchdown γίνεται με περίπου 130-140 κόμβους! Εξάλλου, κάθε πολιτικό αεροσκάφος, ως μέρος του type certificate, πρέπει να μπορεί να κάνει abort take off με το μέγιστο βάρος απογείωσης χρησιμοποιώντας μόνο τα φρένα του, τα οποία κατά τις δοκιμές έχουν φθορά στο όριο, δηλαδή το χειρότερο δυνατό σενάριο!
Με αυτό τον τρόπο έχουν γλιτώσει βάρος και εξτρα κόστος συντήρησης, συν τον κίνδυνο απο ζημιές λόγο FOD, ο 1 και το 4 του 380, συνήθως βρίσκονται ''εκτός'' διαδρόμου λόγο του μεγάλου εκπετάσματος της πτέρυγας..