British Airways

Λίγο πιο στενά, λίγο πιο κοντά..Ενα ακόμα βήμα για να γίνει λοκο η ΒΑ...Τα 772 σε 10-abreast και 332 επιβάτες, τα Α320 σε 180 και τα Α321 σε 218...ποσοτητα εναντίον ποιότητας γιατί money makes the world go round... :)

https://www.runwaygirlnetwork.com/2016/ ... throw-777/
 
Μιλάμε πλέον για στρατηγική απόφαση εντελώς όμως διαφορετική απ' τους 2 άλλους μεγάλους (LH, AF/KLM). H BA "πειράζει" το προϊόν της συμέθελα κι ενώ έχει την VY που πάει σούπερ, την ώρα που η LH έχει τη Eurowings για αυτά ενώ στην AF όταν δεν σκίζουν πουκάμισα βγάζουν κι ένα νέο ριφόρμ, άλλοτε με την hv να προορίζεται για φτηνός παίκτης κι άλλοτε να οραματίζονται έναν long haul low cost carrier.

Ποιός είναι σωστότερος; Υποθέτω θα δείξει...
 
Η BA αναγκάστηκε να εναρμονίσει το προϊόν της, με εκείνο των Vueling, Aer Lingus, Iberia Express, αντί να αναβαθμίσει το δικό τους. Χθες έκανα δύο πτήσεις μαζί τους με 320 28 σειρών (16:cool:, που ήταν αρκετά άνετο. Προσπαθούν να διαχειριστούν το αδιαχώρητο που έχει προκύψει από τον όγκο των χειραποσκευών, μετά τη λαίλαπα των NOBAG ναύλων τους. Αν πάνε στις 180 θέσεις στα Α320, θα είναι μαρτύριο.

Κατά τη διάρκεια του δωρεάν -ακόμα- σέρβις, Άγγλος κύριος στη μπροστινή σειρά τα «έχωνε» επί ένα πεντάλεπτο στη συνοδό, για την ποσότητα του γεύματος και για την απόφαση της εταιρείας, ότι θα πρέπει να πληρώνουν για αυτά στο μέλλον. Τελικά, καταδέχθηκε να φάει το τελευταίο σάντουιτς, με αποτέλεσμα, όταν ήρθε η σειρά μας, να μην έχουμε άλλη επιλογή εκτός από μία άθλια σαλάτα με φαλάφελ, ταμπουλέ, μελιτζανοσαλάτα, ρεβύθια και ρόκα, 146 γραμμαρίων.
 
Άνετα ειναι και τα Α320 της Α3 με 174 pax τουλαχιστον στις μπροστινές σειρες...Και αφου το πάει 180 η ΒΑ γιατι να μην το πάει και 186 με spaceflex config. οπως VY,U2 etc..; Περιέργως τα Α319 τα αφήσαν απέξω..Θα μείνουν στις 144 ή θα πάνε 150; Nα δεις που σε λίγο καιρο έτσι οπως το πάνε οι εταιρείες τα Α320 με 174θεσεις θα μας φαίνονται...λουξ..Που να το φανταζόταν κανείς πριν μερικά χρόνια και ειδικά για εταιρείες "κύρους" οπως η ΒΑ...
 
Μα η LH Group το ίδιο κάνει, το A320neo της LH έχει 180 θέσεις, και στην LX τα A320 και A321 έχουν πλέον 180 και 218 αντίστοιχα (με κάπως περισσότερο χώρο στις μπροστινές σειρές). Δηλαδή γενική τάση είναι, όχι μόνο των LCC / LCC θυγατρικών.

Και ναι, και στην LX - μεταξύ άλλων στις πτήσεις για Αθήνα και (εποχιακά) Θεσσαλονίκη - αρκετά συχνά οι χειραποσκευές δεν χωράνε πουθενά και πρέπει να γίνει offloading (εκτός από την καθυστέρηση που υπάρχει ήδη στο boarding, αφού ο κόσμος δεν βρίσκει χώρο για τις βαλίτσες…).
 
δεν είδα κανείς να σχολιάζει / να μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για τα προβλήματα στα συστήματα της british που εχουν προκαλέσει φοβερή αναστάτωση
 
Ενδεικτικά οι αποζημιώσεις που μπορούν να απαιτήσουν οι ταλαιπωρημένοι επιβάτες.

<Given that BA is responsible for the computer glitch, the airline is also required to pony up a cash payment of €250 for short flights under 1,500km and €400 for flights of 1,500 to 3,500km.
For flights over 3,500km, a delay of 3 to 4 hours will result in a €300 payment, with €600 for more than four hours.>

https://www.ausbt.com.au/how-to-claim-c ... ba-flights

Ακόμη δεν αποκαταστάθηκε το πρόβλημα

http://www.capital.gr/diethni/3215084/d ... sh-airways
 
Παγκοσμιοποίηση

ckabi":3oyzunpv said:
δεν είδα κανείς να σχολιάζει / να μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για τα προβλήματα στα συστήματα της british που εχουν προκαλέσει φοβερή αναστάτωση
Τι να σχολιάσουμε, σούργελο η κατάσταση: Προ καιρού η BA κατέβασε διακόπτες στο data centre και απέλυσε το προσωπικό, έδωσε δε όλες τις δραστηριότητες πληροφορικής, call centre κλπ σε κάτι φακίρηδες στην Βομβάη. Το αποτέλεσμα ήταν απολύτως προβλέψιμο.
 
Παράλληλα, την Παρασκευή ανακοίνωσε, πως από το Νοέμβριο θα επιβαρύνει με €9,50 κάθε εισιτήριο, που θα εκδίδεται μέσω GDS, εισάγοντας και αυτή με τη σειρά της, το "Distribution Technology Charge". Η χρέωση δε θα υφίσταται για πωλήσεις μέσω των δικών της «καναλιών» πώλησης και εφαρμογών (εδώ γελάμε).

Karma is a bitch
 
Λογο νεας 15 θημερης απεργίας χαμηλόμισθων Ιπτάμενων συνοδών 1-15 ιουλιου η εταιρια νοικιασε 9 αεροσκάφη Airbus Α320 μαζι με πληρώματα από την Qatar Airways. Ηδη εχουν φθασει στο Λονδινο Heathrow τα A7-ADI, A7ADF, A7-ADA, A7-ADE, A7-ADC, A7-ADB, A7-ADD, A7-LAA και A7-ADG (σειρα άφιξης στο Λονδινο). Όλα εχουν 12 Business θεσεις και 132 Οικονομικης. Τυχεροι οσοι ταξιδεψουν με την ΒΑ και εχουν αεροπλανο της Qatar στο δρομολογιο τους. Τα καθησματα είναι σε διαταξη 2-2 με 45" διακενο!
 
Top