Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ανακοινώθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το επικείμενο δρομολόγιο προς Αβάνα, το οποίο θα είναι τριγωνικό με το Καράκας. Από 20 Δεκεμβρίου λένε ότι θα αρχίσει, αλλά ακόμη δεν έχουν ανοίξει οι κρατήσεις. Θα είναι Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή με Α330

TK183 IST 02:10 -HAV 08:00/10:00-CCS 14:00

Για να δούμε με τι τιμές εισιτηρίων θα έχει από Αθήνα για Αβάνα; Περί τα €840 όπως οι AF/AZ/KL/LX/OS/SU ή περί τα €700 όπως η AC (αλλά με δύο στάσεις). Η ΙΒ είναι στον κόσμο της με €1100. Για τις άλλες δύο Ευρωπαϊκές ΑΒ και UX δεν γνωρίζω τιμές εισιτηρίων.

Θα είναι οι 15ος & 16ος προορισμός στην Αμερικάνικη Ήπειρο.
 
Και με φωτογραφία στο άρθρο από το εκδοτήριό τους στο LGAV.


AirNamibia":28cdumgn said:
Ανακοινώθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το επικείμενο δρομολόγιο προς Αβάνα, [...]
Για να δούμε με τι τιμές εισιτηρίων θα έχει από Αθήνα για Αβάνα; Περί τα €840 όπως οι AF/AZ/KL/LX/OS/SU ή περί τα €700 όπως η AC (αλλά με δύο στάσεις). Η ΙΒ είναι στον κόσμο της με €1100. Για τις άλλες δύο Ευρωπαϊκές ΑΒ και UX δεν γνωρίζω τιμές εισιτηρίων.
]

Οι τιμές ξεκινούν από €493 με όλους τους φόρους (W class).
 
Τα άσχημα νέα συνεχίζονται στις Τουρκικές Αερογραμμές. 12 αεροσκάφη τύπου A330-200 έστειλε η εταιρεία στο αεροδρόμιο της AYT για... προσωρινό παρκάρισμα. Άλλα 4 A320 βρίσκονται στο ESB. Συνολικά 30 αεροσκάφη θα βγάλει εκτός προγράμματος τις επόμενες μέρες.
 
Μήπως ήρθε η ώρα να ξεφουσκώσει η φούσκα ;;;
 
Υπομονή μέχρι να δούμε οικονομικά στοιχεία. Ακόμα και αν παρουσιάσει σημαντικές ζημίες, νομίζω ότι δεν θα γίνει τίποτα θεαματικό. Η Τουρκική Κυβέρνηση διαθέτει τους οικονομικούς πόρους να στηρίξει την εταιρεία για πολλά χρόνια.
 
η τουρκικη κυβερνηση τι διαθετει?

πανε οι εποχες του "χρυσος για καυσιμα"...περιοδος που γιγαντωθηκε η εταιρια.... (και οχι μονο)

πλεον τα πραγματα και το μελλον δεν δειχνουν τοσο...."καθαρα/ο" οχι μονο για την "εταιρα" αλλα και γενικοτερα για τις υπολοιπες "κρατικες αδερφες"...


πηρε το "boost" και μετα προχωρησε με βαση το δικο της "cash flow" το χτυπημα ομως ενεκα της καταστασης δειχνει υπερβολικα μεγαλο... αν οι ζημιες δεν περιοριστουν χρονικα και γινει "Duracell"... τοτε λυπαμαι
 
Από 1 Μαρτίου αρχίζει codeshare με την Air Namibia στις πτήσεις
WDH-JNB
IST-JNB
WDH-FRA
IST-FRA

http://traveller24.news24.com/News/Flig ... l-20170207

Τον Ιανουάριο ξεκίνησε η εταιρεία δρομολόγια για CKY (Conakry)
IST-CKY TK537 18:00-01:05+1 B739 1,4 via OUA
και θα ανταγωνισθεί τις AF,SN.

Η ΤΚ πετά σε 43 πόλεις στην Αφρική και ο Ευρωπαϊκός ανταγωνισμός στον επισυναπτόμενο πίνακα
 

Attachments

  • TK_Africa.xlsx
    10,2 KB · Προβολές: 110
Πράγματι εχουν αρχισει περικοπές , οποτε τέλος το "πρωινό " απο Αθηνα για Πόλη. Με τοσα εκατ λιρες παθητικο, βλεπω να εχουμε κι αλλες περικοπές.
Ομως το THY lounge στην Πόλη παραμένει μακραν το καλύτερο σε όλους τους τομείς σε όλο τον κόσμο και μακρυά απο κάθε ανταγωνισμο.
 
Από την 1η Ιουλίου 2017, αλλάζει η πολιτική της ΤΗΥ για τις παραδοτέες αποσκευές στο διεθνές δίκτυο προορισμών.

Βάσει της νέας πολιτικής, που ισχύει για πωλήσεις εισιτηρίων από την 1η Μαΐου 2017 και για ταξίδια από την 1η Ιουλίου 2017, το δικαίωμα μεταφοράς αποσκευών αλλάζει από Weight Concept (μέγιστο βάρος ανεξαρτήτως αριθμού τεμαχίων) σε Piece Concept (μέγιστο αριθμό τεμαχίων παραδοτέων αποσκευών με ανώτατο όριο βάρους).

Το μέγιστο βάρος αποσκευής, προκειμένου να μεταφερθεί δωρεάν, είναι τα 23 κιλά για την Οικονομική και τα 32 κιλά για τη Διακεκριμένη. Προορισμοί όπως η Ευρώπη, όπου ίσχυε κατά κανόνα το μέγιστο συνολικό βάρος 20 κιλών, «αναβαθμίζεται» στα 23 κιλά, σε μία όμως αποσκευή για την Οικονομική. Ωστόσο, σε άλλους προορισμούς, όπως η Γεωργία, τα 40 κιλά για την Οικονομική «υποβαθμίζονται» σε 1 τεμάχιο των 23 κιλών.

Στο παρακάτω λινκ, μπορείτε να πάρετε μια γενικότερη ιδέα για τη νέα πολιτική.
http://www.turkishairlines.com/en-int/t ... gage-rules

Θα έχει ενδιαφέρον, να δούμε κατά πόσον η ΤΗΥ θα προχωρήσει και στην εισαγωγή των NOBAG ναύλων, αν και έχω την εντύπωση, ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν πολύ επάνω στο Troya για να μπορέσουν να το κάνουν σε μεγάλη κλίμακα, δεδομένου, ότι είναι ένα αρκετά παλιό σύστημα κρατήσεων, με αρκετές αδυναμίες στα ancillaries.
 
Top