Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Λάθος διατύπωση,δεν ήθελα να πω αν θέλει να μας περάσει κάποιο μυνήμα.

Εγώ ρωτάω για ποιο λόγο γίνεται αυτό,τι θέλει να πετύχει με αυτό και βάση ποιάς λογικής γίνεται αυτό;;;

Αν ξέρετε δώστε μια λύση στην απορία μου θα το εκτιμήσω.
 
Πολύ πιθανό κάποια από τα Dash να είναι προγραμματισμένο να περάσουν κάποιο check να χρειαστεί να λείψουν για κάποιο καιρό.
 
DH4 με AT6 δεν έχουν καμία μεγάλη διαφορά σε capacity...74 έναντι 50...Στο μεταξυ οι αλλαγές έχουν σίγουρα κάποια λογική...νομίζω..
 
Χαίρετε, ξέρει μήπως κάποιος τι "παίζει" με το SX-OAX ; Στο flightradar εμφανίζει μια τελευταία πτήση στις 23/11 με αριθμό ΟΑ 3002 για Σόφια και μετά από αυτή τίποτα άλλο.
 
Σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις Σας.

Ίσως να μην είναι θέμα check για κάποια DH4 αλλά έτσι όπως το σκέφτηκα εγώ να παίζεται κάποια δικαιολόγηση των ATR46 και για να γίνει πιο απλό εννοώ ότι ίσως επειδή δεν εχει πολλά δρομολόγια προς νησιά επειδή της πήραν τα περισσοτερα άγονα δρομολόγια Που είχε,να τα βάζει τωρα προς προορισμούς διάφορους που συγκεκριμένες μέρες δεν έχουν καλές πληρότητες για να δικαιολόγηση την αγορά τους προφανώς.

Δεν ξέρω μια υπόθεση κάνω που μπορεί να είναι άκυρη.
-------------------------------------------------------------------

sth

Μάλλον πήγε για τσεκ στα Σοφία καθώς εκεί βρίσκεται από μέρες και ένα αεροπλάνο τις Ellinair το Sx-emi.
 
Το Αθήνα - Λουξεμβούργο από την Aegean τερματίστηκε; Ή ήταν μόνο θερινό;
 
τι επαθε το DVI για Βερολινο και γυρισε Αθηνα ?
 
Ξέχασε ο Τσακαλώτος να πάρει μαζί του την πορτοκαλόπιτα πεσκέσι για τον Σόϊμπλε.
 
Κάπου άκουσα ότι έπαθε βλάβη μετά την απογείωση (επιβάτες από ότι άκουσα ήταν δυο υπουργοί ο τσακαλωτος και η αχτσιογλου που πήγαιναν Βερολίνο για μια συνέντευξη Τύπου) και γύρισε Αθήνα.

ΥΓ. Το DVI αν θυμάμαι καλά και πέρυσι σε δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα έπαθε βλάβη με την συμπίεση καμπίνας και τονίζω αν θυμάμαι καλά.
 
Top