Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως το καταλαβαίνω αυτός ο παράλληλος διάδρομος επιτρέπει μόνο περιορισμένο αριθμό απογειώσεων / προσγειώσεων την ώρα (κάπου διάβασα για 4 αντί 10), δηλ. από το καλοκαιρινό πρόγραμμα μάλλον δεν θα επαρκεί να γίνουν όλες οι πτήσεις όπως το ήθελαν οι εταιρίες. Να μην μιλάμε για Ιούλιο και Αύγουστο…

Έχω την εντύπωση ότι και άλλες εταιρίες περιμένουν ακόμα με το καλοκαιρινό τους πρόγραμμα. Π.χ. προς το παρόν δεν βλέπω την πτήση της LX GVA-SKG, η SN στο BRU-SKG αυτή τη στιγμή πουλάει αποκλειστικά και μόνο Y fare (που συχνά είναι ένδειξη ενδεχόμενης ακύρωσης).
 
Εγώ πιστεύω πως σε ένα βαθμό το χρησιμοποιεί και ως δικαιολογία. Συχνά η εταιρεία για να δικαιολογήσει μειώσεις συχνοτήτων ή αποχωρήσεις χρησιμοποιεί διάφορες αφορμές, όπου φταίει πάντα κάποιος άλλος. Δεν νομίζω ότι βγάζει και πολλά στη συγκεκριμένη γραμμή, με τις τιμές που πουλάει και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Πουλάει πολύ φθηνά για να πιέσει την Α3, η οποία φαίνεται, προς το παρόν, να αντέχει. Ίδωμεν...
 
aris320":1i2sn666 said:
Υπάρχουν πτήσεις-εκτός το κλασσικό Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα- και Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη;;;;

Τι εννοείς; Η Ryanair από Θεσσαλονίκη γενικά πετάει προς Brussels CRL, Paphos, Copenhagen, Paris BVA, Baden-Baden, Berlin SXF, Bremen, Dortmund, Weeze, Frankfurt HHN, Hamburg, Chania, Bologna, Bergamo, Rome CIA, Oslo RYG, Warsaw WMI, Barcelona GRO, Gothenburg, Stockholm NYO, London STN

spotterakis":1i2sn666 said:
Λογω μη διαθέσιμου διαδρόμου; Μα ειχαν πει οτι θα χρησιμοποιουν τους παράλληλους τροχοδρομους..

Δεν σημαίνει ότι ένας παραλληλος τροχόδρομος μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως ένα διάδρομο. Πρώτον, ο παράλληλος τροχόδρομος F δεν θα έχει παράλληλο τροχόδρομο, όποτε η χωρητικότητα του αυτομάτως μειώνεται. Επίσης οι διαδικασίες προσέγγισης θα είναι διαφορετικές, αφού δεν θα υπάρχει ILS. Αυτά και αλλά στοιχεία μειώνουν τη χωρητικότητα του τροχοδρόμου-διαδρόμου, οπότε το αεροδρόμιο θα δέχεται για την περίοδο έργων αντί για 10 αφίξεις/ώρα (που δέχεται κανονικά), μόλις 4 ή 6, τη χειμερινή και θερινή περίοδο αντίστοιχα. Οπότε, ο μικρος αριθμος διαθεσιμων πτησεων θα πρεπει να μοιραστει αφενός καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου, και αφετέρου ένας σημαντικός αριθμός πτήσεων ίσως δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί καθόλου κατά την υψηλή περίοδο.
 
Αρα συντομα ισως δουμε και νεες περικοπες δρομολογίων...αντι να δουμε περισσότερα ως είθισται την θερινή περίοδο.. :( Εκτός εάν αποφασίσουν σύντομα τί θα κανουν με τα έργα και διακοψουν την θερινή περίοδο για να συνεχίσουν απο Οκτώβριο..(οι εταιρείες βεβαια δεν θα περιμένει το ελλ.δημόσιο πότε θα αποφασίσει)
 
sunnysky":1mqq3oz9 said:
Εγώ πιστεύω πως σε ένα βαθμό το χρησιμοποιεί και ως δικαιολογία. Συχνά η εταιρεία για να δικαιολογήσει μειώσεις συχνοτήτων ή αποχωρήσεις χρησιμοποιεί διάφορες αφορμές, όπου φταίει πάντα κάποιος άλλος. Δεν νομίζω ότι βγάζει και πολλά στη συγκεκριμένη γραμμή, με τις τιμές που πουλάει και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Πουλάει πολύ φθηνά για να πιέσει την Α3, η οποία φαίνεται, προς το παρόν, να αντέχει. Ίδωμεν...

φθηνα πουλάει καποιες μέρες και ανάλογα ποτε θα το κλείσεις..εχουν χτυπήσει και 300αρια στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ενώ οι πρώτες πρωινές τυχαίνει να είναι κ sold out ακομα και σε business κατηγορία , οταν στην Α3 εχει ακόμα θεσεις..
 
Μήπως θα έπρεπε να ερευνηθεί η δυνατότητα χρήσης του αεροδρομίου της Καβάλας για το διάστημα αυτό για κάποιες πτήσεις; Όχι μόνο από την RYR, από όλες.
 
LEKPO1A":3c4tw1qc said:
aris320":3c4tw1qc said:
Υπάρχουν πτήσεις-εκτός το κλασσικό Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα- και Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη;;;;

Τι εννοείς; Η Ryanair από Θεσσαλονίκη γενικά πετάει προς Brussels CRL, Paphos, Copenhagen, Paris BVA, Baden-Baden, Berlin SXF, Bremen, Dortmund, Weeze, Frankfurt HHN, Hamburg, Chania, Bologna, Bergamo, Rome CIA, Oslo RYG, Warsaw WMI, Barcelona GRO, Gothenburg, Stockholm NYO, London STN

Κύριε συντονιστα, θέλω να πω ότι η Ryanair έχει αεροσκάφος που βασίζεται στην Θεσσαλονίκη όπως άλλωστε ξέρουμε ότι έχει στην Αθήνα και στα Χανιά,έτσι δεν είναι;

Αυτό που θέλω να καταλάβω είναι ότι εκτός του προορισμούς εξωτερικού που έχει από το SKG,αντιστοίχως έχει και για Αθήνα με επιστροφή στην βάση της Θεσσαλονίκης;;;

Ευχαριστώ,αν δεν έγινα κατανοητός θα το εξηγήσω καλύτερα.
 
Εεε..το "βασίζομαι" στα ελληνικα δεν εχει την εννοια του base..Σταθμεύει ισως εννοείς..
Οπως και να'χει όλες οι πτησεις επηρεάζονται, και με α/φη της Θεσ/νικης και με α/φη από άλλες βάσεις, από τη στιγμή που μειώνεται δραματικά η δυνατότητα αποπροσγειώσεων..Ακομα ειμαστε στην αρχή της ιστορίας..Μπορεί να ερθουν και άλλες μειώσεις αργοτερα από πολλες εταιρείες (ευχομαι όχι)..
 
spotterakis":1gz0tez0 said:
sunnysky":1gz0tez0 said:
Εγώ πιστεύω πως σε ένα βαθμό το χρησιμοποιεί και ως δικαιολογία. Συχνά η εταιρεία για να δικαιολογήσει μειώσεις συχνοτήτων ή αποχωρήσεις χρησιμοποιεί διάφορες αφορμές, όπου φταίει πάντα κάποιος άλλος. Δεν νομίζω ότι βγάζει και πολλά στη συγκεκριμένη γραμμή, με τις τιμές που πουλάει και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Πουλάει πολύ φθηνά για να πιέσει την Α3, η οποία φαίνεται, προς το παρόν, να αντέχει. Ίδωμεν...

φθηνα πουλάει καποιες μέρες και ανάλογα ποτε θα το κλείσεις..εχουν χτυπήσει και 300αρια στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ενώ οι πρώτες πρωινές τυχαίνει να είναι κ sold out ακομα και σε business κατηγορία , οταν στην Α3 εχει ακόμα θεσεις..

Αυτό που θέλω να πω είναι πως κρατά τις γραμμές του εξωτερικού και δεν τις μειώνει (σε σχέση με τη γραμμη προς Αθήνα) γιατί προσδωκά να έχει μεγαλύτερο οικονομικό όφελος. Αν έβγαζε περισσότερα στο ATH - SKG η απόφασή της θα ήταν διαφορετική. Και δεν το κάνει γιατί την έπιασε η πρεμούρα να ενισχύσει τον εισερχόμενο τουρισμό στην βόρεια Ελλάδα.
 
Μάλλον τελειώνει και την μια καθημερινή πτήση για Ρώμη. Από τέλος Μαρτίου κόβεται η μεσημεριανή πτήση που είχε αρχίσει το Νοέμβριο
 
Top