LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Από Τρίλοφο όμως δεν έχει ILS προσέγγιση. Έχει μόνο μη-ακριβείας προσέγγιση η οποία έχει αυστηρότερα ελάχιστα από μια ILS προσέγγιση. Με χαμηλή νέφωση λοιπόν προσεγγίζουν στον 16 (από θάλασσα).

Αν η νέφωση έχει παρατηρηθεί χαμηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας δεν ξεκινούν διαδικασία προσέγγισης. Αν είναι υψηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας μπορεί να ξεκινήσουν αλλά στην πορεία να επιδεινωθεί ο καιρός ή ακόμα και η εκτίμηση της παρατήρησης για τη νέφωση να έχει μια απόκλιση ώστε τελικά να μην μπορούν να δουν διάδρομο όταν πρέπει.

Επίσης κάθε εταιρία συνήθως θέτει αυστηρότερες προϋποθέσεις για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες που θα της επιτρέψουν προσέγγιση σε ένα αεροδρόμιο άρα δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση μεταξύ της μια εταιρίας και της άλλης.

Υ.Γ. για το τελευταίο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.

Πάντως καλό είναι να υπενθυμίζουμε κατά καιρούς ότι ένα αεροδρόμιο κατα κανόνα δεν κλείνει παρα μόνο αν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με πάγο ή λασπόχιονο. Ακόμα και με μηδενική ορατότητα το αεροδρόμιο παραμένει ανοιχτό. Το αν θα επιχειρήσει προσγείωση ένα αεροσκάφος είναι επιλογή του πιλότου. Ο πιλότος βεβαια λαμβάνει υπόψη του όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και τις διαδικασίες, δεν κάνει ταρζανιές.
 
al3xis":lri4wyiu said:
Ανέφερα ότι οι επιβάτες(200+ άτομα από 2 πτήσεις) είπανε κάτι τέτοιο;
Στοιχεία παραθέσαμε. ΟΛΑ τα αεροπλάνα από τις 18:00 και μετά δεν προσγειώνονταν στο Μακεδονία. Οι ίδιοι κύκλοι, η ίδια διαδικασία, πάντα fail & divert μετά.
Και μετά οι επιβάτες με λεωφορεία Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Γιατί να δεχτούμε να πετάξουμε τότε; Αφού ξέρουμε το αποτέλεσμα; Ο καιρός πριν το ξημέρωμα δεν θα έφτιαχνε.

Νομίζω ότι είναι ώρα να αποκτήσουμε και λίγο χιούμορ εδώ πέρα.
Το μόνο σοβαρό που έγραψα ήταν το κόστος της πτήσης.
 
NFEEFE":rua979z2 said:
al3xis":rua979z2 said:
Ανέφερα ότι οι επιβάτες(200+ άτομα από 2 πτήσεις) είπανε κάτι τέτοιο;
Στοιχεία παραθέσαμε. ΟΛΑ τα αεροπλάνα από τις 18:00 και μετά δεν προσγειώνονταν στο Μακεδονία. Οι ίδιοι κύκλοι, η ίδια διαδικασία, πάντα fail & divert μετά.
Και μετά οι επιβάτες με λεωφορεία Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Γιατί να δεχτούμε να πετάξουμε τότε; Αφού ξέρουμε το αποτέλεσμα; Ο καιρός πριν το ξημέρωμα δεν θα έφτιαχνε.

Νομίζω ότι είναι ώρα να αποκτήσουμε και λίγο χιούμορ εδώ πέρα.
Το μόνο σοβαρό που έγραψα ήταν το κόστος της πτήσης.

Δικό μου λάθος δε το κατάλαβα σωστά - με συγχωρείς!

Για το κόστος πτήσεις, κάτι θα ξέρεις παραπάνω!

Τι συμφέρει όμως μια εταιρεία.

Σενάριο 1) Πτήση Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα και μεταφορά 150 επιβατών με λεωφορεία Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Σενάριο 2) Διαμονή για 150 επιβάτες, μεταφορά από/και προς το ξενοδοχείο, πτήση την επόμενη ημέρα εκτός δρομολογίου(που ίσως να σημαίνει εξτρά κόστη γιατί το αεροπλάνο μετά ίσως θα πρέπει να γυρίσει άδειο πίσω)

Το χθεσινό που ενώ ήξεραν το καιρό στο Μακεδονία και πήγαιναν όλα τα αεροπλάνα, και κάναν σβούρες το θεωρώ απαράδεκτο προσωπικά.. Εφόσον γνώριζαν την κατάσταση..

2 αεροπλάνα το ένα πάνω από το άλλο(από Πάφο και από Αθήνα) να κάνουν μαζί κύκλους το ένα στα 5850 και το άλλο 3850...για 20' στη θάλασσα και 2 aegean από Γερμανία, στα ίδια υψόμετρα, να κάνουν πάνω από Μενεμένη.. Συνολικά 13 αεροπλάνα κάναν ακριβώς τα ίδια με το ίδιο αποτέλεσμα εκτός του ενός από Ηράκλειο.
 
al3xis":289yzhue said:
Καλησπέρα ,

Θα ήθελα να σταθώ λίγο σ'αυτό το θέμα, για τις χθεσινές (29/11/2016) πτήσεις και τα divert που έγιναν.

Είχα την πτήση FR28 22:55 από ATH για SKG . Από το απόγευμα έβλεπα όλες τις πτήσεις πάνω από το Μακεδονία και ΟΛΕΣ έκανα το ίδιο πράγμα:

Όμως.. Γιατί ταλαιπωρούν τον κόσμο έτσι; 2,5 ώρες η ταλαιπωρία του αεροπλάνου(πάνε Θεσσαλονίκη, κύκλους, πίσω Αθήνα, αποβίβαση) και μετά αποστολή με λεωφορεία. Το καταλαβαίνω ότι κοστίζει πολύ η φιλοξενία όλου του κόσμου παρά μια προσπάθεια πτήσης προς Θεσσαλονίκη(κόστος ±800€) και μετά μεταφορά με λεωφορείο. Ποιόν κοροιδεύουν όμως; Αφού γνωρίζουν όλοι ότι καμία πτήση δε πρόκειται να προσγειωθεί.

Είμαι εξαγριωμένος γιατί κοροιδεύουν τον κόσμο. Ακυρώσεις για κακοκαιρία φυσικά και θα γίνονται και είναι για την ασφάλεια όλων. Όχι όμως να κάνεις ΤΑΧΑ(γιατί έτσι είναι, ακριβώς στα ίδια πόδια, ακριβώς τους ίδιους κύκλους) απόπειρα προσγείωσης όταν ξέρεις από πριν το αποτέλεσμα, απλά και μόνο για να μην ακυρωθεί η πτήση και προβείς σε αποζημιώσεις..

Εγώ σε παλιότερη περίπτωση τον Σεπτέμβρη έχω το ακριβώς αντίθετο παράπονο από εσένα. Ένα πρωί έχει κακοκαιρία στην Κεφαλονια. Ακυρώνεται η πρωινή της Ολυμπιακής και οι πτήσεις από εξωτερικού που έρχονται καθυστερούν στο δρόμο σε αλλα αεροδρόμια μέχρι να φτιάξει ο καιρός. Μου αλλάζουν εισιτήριο για τη μεσημεριανή της Ολυμπιακής. Το μεσημέρι ο καιρός μία χαρά, προσγειώνονται όλες οι πτήσεις (ακόμη και η sky express με το μικρό αεροπλάνο), η Ολυμπιακή όμως δεν ξεκινάει καν από αθήνα και συγχωνεύει την πτήση με τη βραδυνή με μεγάλο αεροπλάνο. Για εμένα η ακύρωση ήταν εντελώς αδικαιολόγητη και καθαρά θέμα επιλογής της εταιρίας να συγχωνεύσει τις πτήσεις. Την ώρα που ο καιρός είχε φτιάξει και όλοι προσγειώνονταν θα είχα την ΑΠΑΙΤΗΣΗ να ξεκινήσει και αν δεν μπορεί να προσγειωθεί ας επιστρέψει (Η ασφάλεια πρώτα φυσικά). Μάλιστα αναρωτιέμαι αν μπορούσα να ζητήσω αποζημίωση για αδικαιολόγητη ακύρωση της πτήσης. Απλά τότε είχα αλλα προβλήματα και δεν ασχολήθηκα. Ένα σωρό κόσμος έχασε ανταποκρίσεις εκείνη τη μέρα και κατά τη γνώμη μου έχει κάθε λογο να διαμαρτύρεται
 
Eγω δεν καταλαβαίνω γιατι, αντι να στειλουν τα αεροπλανα πισω Αθήνα κ να βαλουν τους επιβάτες με λεωφορεια 500χλμ, δεν τους δινουν το οκ να προσγειωθούν Καβάλα που ειναι το κοντινότερο και εχει τη δυνατότητα να δεχθει αρκετά α/φη, εχει 3χλμ διαδρομο, και σε μια-μιαμιση ώρα με λεωφορειο να ειναι Θεσ/νικη; :?
 
Εαν δε κάνω λάθος η Ryanair δε πάει πλέον Καβάλα - Οπότε αν αναγκαζόταν να προσγειώσει εκεί 8 αεροσκάφη θα πλήρωνε αρκετά για χρήση ...
 
Ωραιο αυτό που ανέβασες, γιαυτους που καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, αλλά στην πράξη ειναι το θέμα τι λέει με τα σλοτ για τις εταιρείες; εννοώ απο την κατανομή ετσι όπως την έχει ο πινακας δεν καταλαβαίνω αν υπάρχουν μειώσεις αλλαγές ωραρίων κτλ..επισης λεει ότι έδωσαν προτεραιότητα σε νεες εταιρείες αλλα δεν ειχαμε καμια ανακοίνωση για καμία νέα εταιρεία στην Θεσσαλονίκη..

Eπίσης δεν κατάλαβα γιατί υπαρχουν περιορισμοι όσον αφορά τις θέσεις στάθμευσης- apron parking stands
 
Αυτό που εμένα με ενδιαφέρει είναι εάν τα προγράμματα των εταιριών όπως τα βλέπουμε τώρα έλαβαν ήδη υπόψη τις αλλαγές/ τους περιορισμούς στα σλοτς ή όχι. Ή θα δούμε ακόμα πολλές αλλαγές / ακυρώσεις (εκτός από την κίνδυνο συχνών ακυρώσεων και diversions λόγω ομίχλης/κακοκαιρίας, καθυστερήσεων λόγω προβλημάτων με τα slots κλπ.);

Αν καταλαβαίνω σωστά το έγγραφο (που είναι μάλιστα από τον Οκτώβριο) πολλές εταιρίες όντως πήραν τα ίδια σλοτς με φέτος. Παρ΄όλ΄ αυτά, αναρωτιέμαι πώς θα γίνει στην πράξη, μέ τέτοιους περιορισμούς...
 
Πάντως σήμερα, εάν δε με απατάν τα μάτια μου, είδα aiming point στον fox από την πλευρά του 28.
 
Top