Από Τρίλοφο όμως δεν έχει ILS προσέγγιση. Έχει μόνο μη-ακριβείας προσέγγιση η οποία έχει αυστηρότερα ελάχιστα από μια ILS προσέγγιση. Με χαμηλή νέφωση λοιπόν προσεγγίζουν στον 16 (από θάλασσα).
Αν η νέφωση έχει παρατηρηθεί χαμηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας δεν ξεκινούν διαδικασία προσέγγισης. Αν είναι υψηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας μπορεί να ξεκινήσουν αλλά στην πορεία να επιδεινωθεί ο καιρός ή ακόμα και η εκτίμηση της παρατήρησης για τη νέφωση να έχει μια απόκλιση ώστε τελικά να μην μπορούν να δουν διάδρομο όταν πρέπει.
Επίσης κάθε εταιρία συνήθως θέτει αυστηρότερες προϋποθέσεις για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες που θα της επιτρέψουν προσέγγιση σε ένα αεροδρόμιο άρα δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση μεταξύ της μια εταιρίας και της άλλης.
Υ.Γ. για το τελευταίο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.
Πάντως καλό είναι να υπενθυμίζουμε κατά καιρούς ότι ένα αεροδρόμιο κατα κανόνα δεν κλείνει παρα μόνο αν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με πάγο ή λασπόχιονο. Ακόμα και με μηδενική ορατότητα το αεροδρόμιο παραμένει ανοιχτό. Το αν θα επιχειρήσει προσγείωση ένα αεροσκάφος είναι επιλογή του πιλότου. Ο πιλότος βεβαια λαμβάνει υπόψη του όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και τις διαδικασίες, δεν κάνει ταρζανιές.
Αν η νέφωση έχει παρατηρηθεί χαμηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας δεν ξεκινούν διαδικασία προσέγγισης. Αν είναι υψηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας μπορεί να ξεκινήσουν αλλά στην πορεία να επιδεινωθεί ο καιρός ή ακόμα και η εκτίμηση της παρατήρησης για τη νέφωση να έχει μια απόκλιση ώστε τελικά να μην μπορούν να δουν διάδρομο όταν πρέπει.
Επίσης κάθε εταιρία συνήθως θέτει αυστηρότερες προϋποθέσεις για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες που θα της επιτρέψουν προσέγγιση σε ένα αεροδρόμιο άρα δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση μεταξύ της μια εταιρίας και της άλλης.
Υ.Γ. για το τελευταίο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.
Πάντως καλό είναι να υπενθυμίζουμε κατά καιρούς ότι ένα αεροδρόμιο κατα κανόνα δεν κλείνει παρα μόνο αν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με πάγο ή λασπόχιονο. Ακόμα και με μηδενική ορατότητα το αεροδρόμιο παραμένει ανοιχτό. Το αν θα επιχειρήσει προσγείωση ένα αεροσκάφος είναι επιλογή του πιλότου. Ο πιλότος βεβαια λαμβάνει υπόψη του όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και τις διαδικασίες, δεν κάνει ταρζανιές.