pavlos46
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 24/11/2009
- Μηνύματα
- 12
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Non
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ATHI
Να προσθέσω ότι σε περισσότερη αναζήτησή μου εντόπισα ότι ο Tour Operator είναι η Apollorejser.dk με 7ημερα πακέτα και το δρομολόγιο στα πακέτα για Σύβοτα και Πράγα εμφανίζονται και τα δυο δρομολόγια (IOA,PVK) σαν επιλογή, μάλιστα την ίδια μέρα, και στην ίδια τιμή.
Εύχομαι να γεμίσουν και τα δυο, μακάρι, ή θα προκριθεί το Άκτιο ειδικά αφού περιλαμβάνει και Λευκάδα αλλά και η Πράγα είναι πιο κοντά, μόνο για Σύβοτα εμφανίζετε κοντύτερα το δρομολόγιο των Ιωαννίνων και βέβαια για Αγ.Σαραντα.
Άντε να δούμε, πάντως σίγουρα καλύτερα από το τίποτα.
Τώρα για τα αεροπλάνο επειδή πέταξε η γυναίκα μου Γιάννενα πρόσφατα και τσέκαρα το δρομολόγιο online έγραφε Q100 37 θέσεις, να προσθέσω ότι το Q100 μοιάζει οπτικά πολύ με το Q400 που όμως είναι 80αρι, μπορεί όμως να κάνω και λάθος.
Αλήθεια το κόστος του GBAS ποιος το καλύπτει η ΥΠΑ ?
Και να προσθέσω εδώ ότι κατά την γνώμη μου η Aegean φέρει ατόφια την ευθύνη για την κατάσταση της κίνησης του αεροδρομίου Ιωαννίνων μέσω της τιμολογιακής πολιτικής των τελευταίων ετών.
Αλλά πολύ φοβάμαι ότι ο μόνος που θα οφεληθεί από το GBAS είναι η Α3 και με με θυμηθείς ούτε ευρώ δεν θα κατεβάσει τις τιμές της.
Νίκος ...
Εύχομαι να γεμίσουν και τα δυο, μακάρι, ή θα προκριθεί το Άκτιο ειδικά αφού περιλαμβάνει και Λευκάδα αλλά και η Πράγα είναι πιο κοντά, μόνο για Σύβοτα εμφανίζετε κοντύτερα το δρομολόγιο των Ιωαννίνων και βέβαια για Αγ.Σαραντα.
Άντε να δούμε, πάντως σίγουρα καλύτερα από το τίποτα.
Τώρα για τα αεροπλάνο επειδή πέταξε η γυναίκα μου Γιάννενα πρόσφατα και τσέκαρα το δρομολόγιο online έγραφε Q100 37 θέσεις, να προσθέσω ότι το Q100 μοιάζει οπτικά πολύ με το Q400 που όμως είναι 80αρι, μπορεί όμως να κάνω και λάθος.
Αλήθεια το κόστος του GBAS ποιος το καλύπτει η ΥΠΑ ?
Και να προσθέσω εδώ ότι κατά την γνώμη μου η Aegean φέρει ατόφια την ευθύνη για την κατάσταση της κίνησης του αεροδρομίου Ιωαννίνων μέσω της τιμολογιακής πολιτικής των τελευταίων ετών.
Αλλά πολύ φοβάμαι ότι ο μόνος που θα οφεληθεί από το GBAS είναι η Α3 και με με θυμηθείς ούτε ευρώ δεν θα κατεβάσει τις τιμές της.
Νίκος ...