LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Λοιπόν για Σύβοτα δείχνει 7 ξενοδοχεία με τιμές από 308 με 470 € το άτομο σε δίκλινο για 7ημερο πακέτο, και για Πάργα δίνει 21 ξενοδοχεία από 350 έως 600+ €.

Νικος
 
pavlos46":2h791m0n said:
Βέβαια στο site της Apollo έχει και για Σύβοτα και για Πάργα 7η μέρες, ενδεικτικά να πω οι τιμές για τον ίδιο προορισμό είναι ακριβώς οι ίδιες και Γιάννενα και για Άκτιο.

Επησις στις πληροφορίες για transfer αναφέρει ότι τα η Πάργα είναι 2.5 ώρες από τα Γιάννενα και μόνο 1,5 από Άκτιο ενώ τα Σύβοτα είναι 2,5 ώρες από Άκτιο και μόνο 1,5 από από Γιάννενα.

Παντως με πονηρεύει ότι είναι ίδια μέρα.

Δεν βρήκα τιμές για μεμονωμένους μόνο πακέτα.
Νίκος

Σε ευχαριστώ για τις ενδεικτικές τιμές που εδωσες.

Μην σε πονηρεύει που το έχει ίδια μέρα,διαφορετική ώρα απλώς θέλει να δει αν θα πετύχει το πρωινό των Ιωαννίνων που κατά την άποψη μου βολεύει πιο πολύ από το απογευματινό του Ακτιου ή η επιλογή του Ακτιου.
Τέτοιο πράγμα παίζεται.

Δες και εδώ όπου το ανέφερα ξανά.
aris320":2h791m0n said:
Είναι ακριβώς ίδιες μέρες,λίγο διαφορετικές ώρες.
Για να δούμε πιστεύω το πρωινό των Ιωαννίνων βολεύει πιο πολύ λόγω του ότι οι τουρίστες θα φεύγουν πρωί (7:15) απο Κοπεγχάγη Γιάννενα θα έρχονται στις 11:05 και 1 ώρα ως συβοτα και Πάργα 12:05 περίπου θα κάνουν τα μπάνια τους,τακτοποίηση στο ξενοδοχείο κλπ ενώ οι άλλη πτήση στο Άκτιο ναι μεν βολεύει όμως μπορεί προλαβαίνουν να κάνουν μπάνια στην θάλασσα.
Από αυτήν την άποψη.

Από το 2007 έχουμε να δούμε ξένο επιβατικό αεροπλάνο που με το πέρας μια δεκαετίας να τα πάλι τα αεροπλάνα από ξένες χώρες.
Βέβαια τότε από ότι είχα διαβάσει εδώ μέσα γινόταν κάποιες εκδηλώσεις Nissan X-trail και έφερναν τουρίστες από ξένες χώρες για να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Καλά να μας έρθει.
Και θα φροντίσω για πλήρη φωτογραφικη καλυψη εκείνη την μέρα!!!!
 
Δημοσίευμα του Epirus Gate σχετικά με τις πτήσεις της DAT, καθώς και με τα προβλήματα που δημιουργεί η έλλειψη καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων σε άλλες εταιρίες που ενδιαφέρθηκαν για πτήσεις τσάρτερ στο ΙΟΑ.
 
Θα μου επιτρέψεις να διευκρινίσω πως η είδηση αυτην πρωτοβγηκε δυο μήνες πριν το Δεκέμβριο για την ακρίβεια. Εδω υπάρχει αναπαραγωγή της ίδιας είδησης τίποτε το καινούργιο. Την είδηση την έγραψε ένας εξαίρετος δημοσιογράφος που ασχολείται με τα αεροπορικά των Ιωαννίνων και οπως ηταν φυσικό την πήραν και την αναδημοσιευσαν 1-2-3 φορές άλλα ειδησεογραφικά site.
Δεν ξερω αν είδες στο Facebook τα σχόλια είναι για γέλια και ειδικά ενα που λέει για την Fraport.

Οπως και να έχει δεν άλλαξε κάτι,η αεροπορική θα έρθει,τα καύσιμα προς επίλυση,ο πυροσβεστικός προς επίλυση,στον νεο πύργο ελέγχου είδα εγκατέστησαν κάτι κεραιες και κάτι ψηλούς σιδερένιους στύλους μαλλον αεροναυτικές κεραίες είναι.
Το κτίριο που θέλουν να φτιάξουν περιμένουν την χρηματοδότηση ολοκλήρου του ποσού για να ξεκινήσουν η εργασίες. Έχουν φτιάξει τις συνδετηριες σκάλες που θα κουμπωσει το προκάτ εκει που ήταν τα παρτέρια αν ξέρεις απο το αεροδρόμιο τα κατατοπια.
Αυτο ομως δεν μας ενοχλεί για τον ερχομό περισσότερων αεροπορικών εταιρειών καθως και το 2007 οι τσαρτερ που ερχόταν το κτίριο ήταν αυτό που είναι τώρα,οποτε ας το φτιάξουν οποτε θέλουν αυτό δεν εμποδίζει καθόλου,αυτο που εμποδίζει είναι το σύστημα δορυφορικής προσέγγισης (GBAS) που αυτό αναμένεται να μπει τον Ιούνιο τότε που θα ξεκινήσουν οι πτήσεις της DAT,περίπου.



Θα ήθελα να ενημερώσω το φόρουμ πως εχω περισσότερες πληροφορίες για το A300 της παλαιάς Ολυμπιακής που ηρθε στα Γιάννενα όχι απο την Αθήνα οπως είπαν κάποιοι εδω μέσα αλλα απο τις Βρυξέλλες μεταφέροντας το 1994 τους Υπουργούς Εξωτερικών που παρευρέθηκαν στα Γιάννενα για την σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Και λογω αυτού προσπαθώ να βρω μία φωτογραφία για να την ανεβάσω στο φόρουμ για να την δείτε.

Σας ευχαριστώ πολυ.
 
Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ...
Αναβάθμιση κατά μια κατηγορία χρειάζεται και ο Σταθμός Πυρόσβεσης του αεροδρομίου, που είναι απαραίτητος για μεγαλύτερα αεροσκάφη. Σήμερα καλύπτονται οι πτήσεις μέχρι Αιρμπάς 320 και Μπόινγκ 737 ή παρόμοιων τύπων αεροσκαφών, αλλά χρειάζεται επιπλέον προσωπικό και όχημα πυρόσβεσης για μεγαλύτερα αεροσκάφη.
Η αναβάθμιση πρέπει να γίνει γιατί υπήρξαν αιτήσεις για προσγείωση μεγαλύτερων αεροσκαφών, αφού άλλωστε και οι δυνατότητες του διαδρόμου το επιτρέπουν. Βέβαια σε κάθε περίπτωση είναι θετικό το ότι σχεδόν δίπλα από το αεροδρόμιο λειτουργεί Σταθμός της Πυροσβεστικής, αλλά θα ήταν πολύ καλή λύση ο Σταθμός αυτός να μεταφέρονταν μέσα στο αεροδρόμιο, όπως είναι σχεδιασμένος εδώ και χρόνια.

757 π.χ και Α330 , :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
 
Στο Άκτιο με πυρασφάλεια κατηγορίας 6 προσγειώνονται εως και 767.

Αλλά το 757 και το 767 μπορεί άνετα να προσγειωθεί στα Γιάννενα τωρα για το 330 επιφυλάσσομαι αλλα γιατί όχι.
Πάντως έχουν έρθει αιτήματα απο αεροπορικές εχω μάθει για τύπο εως και 321 αλλά και ενα απο μία εταιρεία που ήθελε να φέρει 330 (μαλλον τωρα το καλοκαίρι που μας πέρασε θα ήθελε να φέρει κάποιο τσάρτερ) αλλά έφαγε πόρτα λογω μειωμένης πυρόσβεσης και ανασφάλειας λογω μη συστήματος προσέγγισης.
Ελπίζουμε μετά τον Ιούνη που θα εγκατασταθεί να δούμε και εμείς κανένα παράξενο και μεγαλύτερο αεροπλάνο.
 
Μοιάζει σαν ψέμα, μοιάζει σαν όνειρο αλλα είναι ΑΛΗΘΕΙΑ το αεροδρόμιο Ιωαννίνων απέκτησε και εγκαταστησε το σύστημα τυφλής προσγείωσης που φέρει το όνομα S-BAS (Satellite Based Augnimation System). Το G-BAS δεν εγκαταστάθηκε γιατί από οτι λέει το άρθρο τώρα φτιάχνεται από την Airbus.
Οπως λέει θα μπορεί να φέρει το αεροπλάνο εως τα 800 μέτρα σε ύψος εν ώρα ομίχλης,τωρα παραπέρα δεν γνωρίζω προφανώς αν δεν δει το αεροδρόμιο θα εγκαταλείπει την προσγείωση τι να πω; :?:
Τωρα αναμένουμε αεροπλάνο απο την ΥΠΑ να ελέγξει το σύστημα.
Όλη η διαδικασία προσγείωσης θα γίνεται εξ ολοκλήρου από τον δορυφόρο και ο πύργος που εχει φτιαχτεί και θα επανδρωθει εχει εγκατεστημένο ραντάρ "Palace".
Τέλος αυτο το σύστημα είναι καλύτερο και απο το ILS III (3) και ήδη εγκαθίσταται σε Διεθνή αεροδρόμια ανάτην Ευρώπη.
Ευτυχως επιλυθηκε ενα μείζον θέμα που χρόνιζε.

Περισσότερα εδω:
:arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2017/ ... s.html?m=1

:laola: :laola: :laola:
:party: :party: :party:
 
Μην τα ισοπεδωνουμε και ολα ε οχι καλυτερο του ILS που προσφερει δυνατοτητα αυτοματης προσγειωσης σε μηδενικη ορατοτητα .Απλα ειναι η διαδικασια μεσω RNAV (GNSS ) (GLS) (RNP) το πρωτο ποιο επικρατεστερο γιατι η εταιρεια που πηγαινοερχεται ονοματα δεν λεμε απο προς αθηνα εχει πιστοποιηση στο πρωτο και οχι στο δευτερο στα εισαγωγικα, απλα θα ριξει τα μινιμα κατα ενα νουμερο σεβαστο και σε φερνει καρφι με την ευθεια του διαδρομου ,οχι οπως με ta VOR η τα NDB που φτανεις σε ενα σημειο αποσυνδεεται ο αυτοματος και πρεπει να κανεις διορθωσεις για να το φερεις με την ευθεια του διαδρομου .Επισης η διαδικασια χρησιμοποιειται ηδη στο ηρακλειο στον 27 και στη κερκυρα στον 35. ;)
 
Mroa412 απο εκείνο το ύψος (800 μετρα λένε περίπου) και κατω μετά τι γίνετε αν δεν δει το αεροδρόμιο ο πιλότος;

Η εταιρεία που έρχεται είναι η γνωστή A3/OA αλλά εδω εχουν ξεκινήσει να έρχονται και άλλες εταιρείες απο την Ευρώπη,αρχής γενομένης από Κοπεγχάγη,οπότε αυτή μπορεί να έχει άλλο σύστημα από αυτα τα τρία που είπες,οπότε για να είμαστε καλυμμένοι τα έβαλαν όλα.

Ξέρει όμως κανένας τι διάφορες εχει με το
G-BAS αυτό το S-BAS;
 
aris320":1f97g9ot said:
...αλλά εδω εχουν ξεκινήσει να έρχονται και άλλες εταιρείες απο την Ευρώπη...

Πού τις είδες τις εταιρείες εσύ ρε πατριώτη;; Ένα seasonal ανακοινώθηκε από την DAT και εδώ δεν υπάρχουν ακόμα καύσιμα, ούτε και κανένα νεότερο περί καυσίμων. Μακάρι να τα τακτοποιήσουν έγκαιρα.

aris320":1f97g9ot said:
...οπότε αυτή μπορεί να έχει άλλο σύστημα από αυτα τα τρία που είπες,οπότε για να είμαστε καλυμμένοι τα έβαλαν όλα.

Τι ακριβώς εννοείς "έχει άλλο σύστημα"; Η προσέγγιση αυτή δεν είναι σύστημα, είναι τύπος approach. Και συγκεκριμένα είναι δορυφορικός τύπος προσέγγισης, σαν εξελιγμένο και διορθωμένο GPS. Αυτό για να χρησιμοποιηθεί όμως πρέπει να ελεγχθεί από την ΥΠΑ και να εκδοθεί στο AIP. Δεν είναι απλό το θέμα "βάλαμε έναν πομπό στο έδαφος, κατεβείτε με RNAV." Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου αλλά δε χρειάζονται υπερβολές, και επειδή έχω περάσει κι εγώ από κει που είσαι εσύ τώρα και δε σε κατακρίνω σε καμία περίπτωση, κάνε ένα ψάξιμο στο ίντερνετ για sbas κτλ τα γράφει αναλυτικά.
 
Top