Μεταφορά μαθητών με αεροσκάφη στην Αθήνα λόγω απεργίας ΠΝΟ

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
....''Ακουγεται'' , οτι , για την ....''καλη πραξη'' , θα εχουν απαλλαγη φορων , απο ΟΛΑ τα αεροδρομια , για καποιο ( συγκεκριμενο ) μεγαλο χρονικο διαστημα . !!! Εαν γνωριζει καποιος κατι ποιο επισημο ας το αναφερει . Οπως και να εχει , ενα μεγαλο μπραβο , το αξιζουν ολες οι εταιριες . !!! Τελικα εμεις οι Ελληνες , σαν λαος ....ΜΟΝΟ στα δυσκολα , μας ..... ''βγαινει'' . !!!!
 
Νομίζω ότι αυτό ισχύει (και σωστά) για τις συγκεκριμένες πτήσεις. Όχι γενικώς..
 
παιδες μην ειστε....το λιγοτερο "αφελής"


θα παρουν οτι ειναι να παρουν τωρα αμεσα οι εταιριες απο το κρατος (ΑΝ παρουν) και τα εξοδα θα περαστουν στον "ειδικο φορολογικο λογαριασμο" (ειρωνικα το γραφω)...

και τα εξοδα δεν ειναι αντικειμενικα...


οποτε με λιγα λογια ....σου κοστιζει 10 .... το κοστολογεις 20.... φορολογικα θα ευνοηθεις για 12... σου μενουν 2

δεν απορησατε γιατι ολες οι εταιριες "τρεξανε" για να το κανουν ? εκτος του ιρλανδου (που για αυτον ουτως η αλλως τα εξοδα ειναι 0/μηδεν ακομα και τωρα)?


δεν /απορησατε ποτε με ολες αυτες τις κοινωνικες δρασεις εταιριων (δεν αναφερομαι μονο στου "κλαδου") ?

ειναι "win win" (που λενε και στο χωριο μου το "διπλοντουβαρο/διδυμοτειχο')

και προβολη ΚΑΙ "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ" προς "καποιους" (το τελευτεο αναλογιστειτε το ιδιαιτερα!)

το θεμα μας κανονικα θα επρεπε να ηταν οτι ειναι εγκληματικο τετιου τυπου γκρουπ να ταξιδευουν χωρις ασφαλιση... και δεν ενωω τυπικα αλλα ουσιαστικα

γιατι στο τελος το μονο που θα γινει αν -"χτυπα ξυλο"- γινει κατι....ειναι μια ΕΔΕ σε 1-2 καθηγητες και αντε μια επιπληξη...

και για να μην το παω ακομα πιο μακρια με εκτακτες αναγκες οπως αεροδιακομιδες κτλ .... για τις χαμενες ωρες των καθηγητων (που ειναι κοστος) λογω τις ολης κατασταση και ΜΗ προνοιας προσπαθω να μαντεψω ποιος/ποια μ@λ@κ@/μ@λ@κ0 θα την πληρωσει (θελετε να με βοηθησετε? )

παρολα ταυτα χαρηκα που ηταν ελληνικες εταιριες και οχι κανενας ιρλανδος να κανει το....κομματι του
 
Ή εμείς είμαστε αφελείς ή εσύ είσαι πολύ καχύποπτος ;)
Τα έξοδα γιατί δεν είναι αντικειμενικά; Μιλάμε για σταθερά ποσά από την μεριά των εξόδων, π.χ. κόστος εργαζομένων, κόστος πτήσης κτλ. Δεν αποκλείω να υπάρξει κάποια διαφορετική / καλύτερη μεταχείριση των τριών εταιρειών στον μέλλον, αλλά αυτή, κακά τα ψέματα ή υπάρχει ήδη ή θα υπήρχε και χωρίς τις συγκεκριμένες πτήσεις.

Όσον αφορά τον Ιρλανδό: γιατί να τρέξει; Αυτός δεν έχει αεροσκάφη στην Ελλάδα (ούτε καν στην Ευρώπη) που κάθονται και δεν εκτελούν προγραμματισμένες πτήσεις όπως «οι δικές» μας. Πόσο μάλιστα πως κάτι τέτοιες κινήσεις δεν ταιριάζουν στο προφίλ της ryanair. Εδώ η εταιρεία δεν ενδιαφέρετε για τους δικούς της πελάτες όταν ξεμείνουν κάπου (και για να πληρώσει τις αποζημιώσεις που ορίζει η ΕΕ πρέπει να αγωνιστείς σκληρά), θα νοιαστεί κάποιος στα γραφεία στην Ιρλανδία για 2.500 μαθητές που δεν μπορούν να φύγουν από την Κρήτη; :doubt:
 
πραγματιστης ναι καχυποπτος οχι

καταρχην αν νομιζεις οτι ειμε "θαυμαστης" του ιρλανδου....τουναντιον αν και λογω επαγγελματικης "αναγκης" τον εχω αναλυσει ενδελεχως...

αν ο ιρλανδος πιστευε οτι θα ειχε κερδος να προβει σε μια τετοια ενεργεια δεν θα περιμενε κανεναν και κερδος δεν εννοω ουτε πωλησεις εισιτηριων -για τα συγκεκριμενα εκτακτα δρομολογια) ουτε ancillary revenues απο αυτα

οι αποψεις σου τα περι συμπεριφορας σε διαφορες περιπτωσεις...δεν με απασχολουν (δεν ειναι του θεματος)... επισης δεν εχω κανει χρηση των "υπηρεσιων" (τουλαχιστον μεχρι στιγμης) του ιρλανδου...οποτε.... τις αφηνω ασχολιαστες (και επισης) γιατι θα βγουμε εκτος θεματος και δεν θα ηθελα να "φας" το πρωτο σου "ban"

απλα να εχεις στα υποψη οτι εχει αεροσκαφοι διαθεσιμα (και) για τετοιες περιπτωσεις...ειναι μεσα στο επιχειρησιακο τους μοντελο και σχεδιο

οσο αφορα τα εξοδα/κοστοι ... διαβασε ακριβως τη εχω γραψει για αυτα...αλλο ποσο σταθερα ειναι τα εξοδα και αλλο ποσο θα τα "κοστολογησεις" .... τωρα αν παρεις κατι αλλο "εξτρα" δεν με ενδιαφερει (για αυτο και δεν εχω επικεντρωθει σε αυτο) ...

αν θελεις διευκρινησεις στειλε μου ενα π.μ. να το αναλυσουμε (και για τον ιρλανδο)

οπως ανεφερα μου αρεσε που το κανανε "δικιες μου" (ελληνικες) εταιριες και οχι ξενες (εκει πηγαινε περισσοτερο η αναφορα στον ιρλανδο)

εγω εκει που ηθελα να καταληξω και για αυτο αναφερθηκα σε "αφελεια" (γιατι λιγο πολυ ολοι γνωριζουμε πως ειναι το επιχειρειν της "προσφορα και αλλυλεγγυης" και τους πραγματικους λογους που γινετε )....

ειναι οτι δεν μπορει (για αυτο και χαρακτηρισα "εγκληματικο" ) να γινονται τετοιου ειδους "εξορμησεις" χωρις.... contingency plan

ΥΓ. αυτο αφορα και τους φιλτατους αγροτες (αλλα εκει αν το αναλυσω κινδυνευω εγω να φαω το πρωτο μου "ban" )
 
Φίλε KGP, γιατί να σε θεωρώ «θαυμαστή» του Ιρλανδού; Δεν ανάφερα κάτι τέτοιο, απλά σχολίασα την ακόλουθη πρότασή σου «δεν απορησατε γιατι ολες οι εταιριες "τρεξανε" για να το κανουν ? εκτος του ιρλανδου (που για αυτον ουτως η αλλως τα εξοδα ειναι 0/μηδεν ακομα και τωρα)?». Βασισμένος στα παραπάνω έκανα την σχετική αναφορά στην ryanair.

Η άποψή μου επί του θέματος γενικά διαφέρει από την δική σου, και αυτό δεν με ενοχλεί. Διάλογο κάνουμε, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα. Ακόμη δεν κατάλαβα πάντως σε ποιον θα κοστολογήσουν (για να χρησιμοποιήσω τις λέξεις σου) τις συγκεκριμένες πτήσεις μιας και δεν υπάρχει κάποιος πελάτης που να «παράγγειλε» τις συγκεκριμένες πτήσεις. Αν θέλεις μου το εξηγείς ίσως έτσι να μπορέσω να καταλάβω τι εννοείς.

Πάντως όσον αφορά το contingency plan για τις σχετικές εξορμήσεις, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Αυτό όμως δεν είναι «αεροπορικό θέμα», οπότε ας μην το σχολιάσουμε περαιτέρω... :doubt:
 
Μια άλλη άποψη περί κοστολόγησης των πτήσεων φίλε Άκη Και ποιος τα πλήρωσε ειναι μα φυσικά το κράτος και συγκεκριμένα το Υπουργείο ναυτιλίας που ξεσήκωσε τις αεροπορικές εκείνη την μέρα και τους είπε θα μεταφέρεται τους μαθητές Δωρεάν και τα έξοδα τα πληρώνει το Υπουργείο ναυτιλίας. Δηλαδή εν ολίγοις οι αεροπορικές πληρώθηκαν ας πούμε από το Υπουργείο,τουλάχιστον έτσι μπορεί να νομίζω.


Γιατί να μην γίνονται τέτοιες εξορμήσεις χωρίς contingency plan,ενώ είναι χειμώνας και τα μισά αεροπλάνα της Aegean κάθονται.
Πχ η αεροπορική θα είχε δει ότι εκείνη την μέρα δεν θα εκτελέσουν κανένα δρομολόγιο τα -DGP,-DGQ και τα διέθεσε προς χρήση γι αυτήν την δουλειά. Μπορεί εκείνη την μέρα να χρειάζονταν 5-6 προορισμοί ας πούμε 321 όπως είχε σηκώσει ένα για Λονδίνο και ένα για να εκτελέσει το ATH-SKG-FRA-SKG-ATH.
 
aris320":1zezwxb4 said:
Μια άλλη άποψη περί κοστολόγησηςκοστολόγησης των πτήσεων φίλε Άκη Και ποιος τα πλήρωσε ειναι μα φυσικά το κράτος και συγκεκριμένα το Υπουργείο ναυτιλίας που ξεσήκωσε τις αεροπορικές εκείνη την μέρα και τους είπε θα μεταφέρεται τους μαθητές Δωρεάν και τα έξοδα τα πληρώνει το Υπουργείο ναυτιλίας. Δηλαδή εν ολίγοις οι αεροπορικές πληρώθηκαν ας πούμε από το Υπουργείο,τουλάχιστον έτσι μπορεί να νομίζω.
Από που βγαίνει αυτό; Οι εταιρείες θα απαλλαχθούν από τους φόρους αεροδρομίου και μεταφέρουν δωρεάν τους μαθητές. Τουλάχιστον αυτό διαβάζω εγώ από στο δελτίο τύπου της Aegean.
 
Από που βγαίνει αυτό;;
Βγαίνει έτσι όπως το σκέφτηκα από το Δελτίο Τύπου κύριε διαχειριστα και συγκεκριμένα από το κομμάτι το οποίο γράψατε...《Οι εταιρείες θα απαλλαχθούν από τους φόρους αεροδρομίου και μεταφέρουν δωρεάν τους μαθητές.
Αυτό Μου δίνεται να καταλάβω από το δελτίο τύπου το οποίο και ανέφερα παραπάνω τι καταλαβαίνω δηλαδή.
Μπορεί και να σκέφτομαι λάθος.

Και το παραθέτω:
aris320":3vbbmfu4 said:
Μια άλλη άποψη περί κοστολόγησηςκοστολόγησης των πτήσεων φίλε Άκη Και ποιος τα πλήρωσε ειναι μα φυσικά το κράτος και συγκεκριμένα το Υπουργείο ναυτιλίας που ξεσήκωσε τις αεροπορικές εκείνη την μέρα και τους είπε θα μεταφέρεται τους μαθητές Δωρεάν και τα έξοδα τα πληρώνει το Υπουργείο ναυτιλίας. Δηλαδή εν ολίγοις οι αεροπορικές πληρώθηκαν ας πούμε από το Υπουργείο,τουλάχιστον έτσι μπορεί να νομίζω.
 
Top