Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καταρχήν οφείλω να ευχαριστήσω τον κύριο Σωτηροπούλο για απάντηση του που μου έδωσε να καταλάβω αρκετά πράγματα.

Eco,συμφωνώ μαζί σου ότι λες διότι κάθε μέρα μέσα από εδω από ερωτήσεις που κάνω,από λάθη που κανω-όπως τωρα-συνεχώς μαθαίνω,άλλωστε γι αυτό γράφτηκα σε αυτο εδώ το φόρουμ για να επιλυω της απορίες μου γύρω απο από την αεροπορία.
Εκτός του φόρουμ όπως λες μελετάω συνεχώς γύρω απο από την αεροπορία.
Και ώς νέος ακόμα δεν έχω τις επαρκείς γνώσεις γύρω από την αεροπορία ακόμα μαθαίνω.
Και όντως σε λίγα χρόνια και εφόσον εχω τις γνώσεις που πρέπει κλπ ευελπιστώ να γίνω πιλότος ώστε να πραγματοποιήσω το όνειρο.
Να με συγχωρείτε όμως όταν κάνω λάθη,γιατί από τα λάθη μαθαίνουμε.

Συγγνώμη για το off Topic.
 
Αγαπητε Αρη,
Δεν υπαρχει προβλημα στο να κανεις λαθη.
Πιστευω πως η πλειοψηφια εξ ημων των μεγαλυτερων σε ηλικια χαιρομαστε να μεταδιδουμε τις γνωσεις μας στους νεωτερους.
Αυτο που νομιζω ενοχλει καποιες φορες ειναι το υφος των αναρτησεων σου (οπως το "οεο") το οποιο μπορει να ειναι ειρωνικο εως και προσβλητικο προς τους υπολοιπους.

Συμπληρωματικα στο αρχικο θεμα της συζητησης...
Οταν ενα αεροσκαφος αποφασισει να αλλαξει το σχεδιο πτησης του και να επιστρεψει στο αεροδρομιο αναχωρησης δεν σημαινει υποχρεωτικα οτι δηλωνει emergency. Μπορει πολυ απλα και ηρεμα να ενημερωσει τον ελεγχο εναεριας κυκλοφοριας πως για τεχνικους λογους επιθυμει την επιστροφη του και να προσγειωθει χαλαρα μετα απο καποια ωρα.
Οι λογοι που μπορουν να αναγκασουν ενα αεροσκαφος να επιστρεψει δεν σημαινει απαραιτητως οτι θετουν την πτηση σε αμεσο κινδυνο. Μπορει να ειναι μια "επιχειρησιακη" αποφαση.
Υπαρχουν βλαβες οι οποιες οταν προκυψουν επιτρεπουν ανετα την ολοκληρωση της πτησης προς τον τελικο προορισμο. Ομως, καποιες απο αυτες τις βλαβες εαν δεν επιδιορθωθουν μετα την προςγειωςη μπορει να ειναι απαγορευτικες για την εκ νεου απογειωση του αεροσκαφους (περιπτωση MEL).
Σε τετοιες καταστασεις οι χειριστες, σε συνεννοηση με το κεντρο επιχειρησεων της εταιρειας, μπορουν να αποφασισουν να επιστρεψουν στο αεροδρομιο αναχωρισης (ή και να κανουν en route diversion) ωστε να βρεθουν σε αεροδρομιο με καταλληλη τεχνικη βαςη/υποστηριξη της εταιρειας και να αποφυγουν αλλες πολυδαπανες συνεπειες.

Φιλικα,

Σωτηρης

ΥΓ. Προσωπικη παρακληση, αντιλαμβανομαι τον ενθουσιασμο σου οταν γραφεις αλλα προςεχε λιγο στην χρηση των σημειων στιξης. Δεν χρειαζεται να βαζεις πεντε ερωτηματικα και δεκα θαυμαστικα καθε φορα.
 
Ευχαριστώ πολύ για την συμπληρωματική σου απάντηση,πιστεύω πως το έχω καταλάβει πλήρως το όλο θέμα.

Οφείλω να αναγνωρίσω οτι κάποιες φορές είναι προσβλητικο κατι Που γράφω όπως το οεο.
Και επειδή ειμαι άνθρωπος που παραδέχεται το λάθος του,το παραδέχομαι και ταυτοχρόνως θα το διορθώσω στην επόμενη ανάρτηση μου.
Ευχαριστώ πολύ και εσάς κύριε Σωτήρη και τον κύριο ECO για τις ορθές σας υποδείξεις περί διόρθωσης των γνώσεων μου και της συμπεριφοράς των αναρτήσεων μου κάποιες φορές.
 
Καλησπέρα. Έχει βρει κανείς μήπως την ομιλία του Βασιλάκη από το συνέδριο της Capital Link - Invest in Greece Forum στην ΝΥ στις αρχές Δεκεμβρίου;
 
Κατά το διάστημα 10-7-2017 και μετά που έψαξα πτήσεις για Αθήνα-Λέρο-Αθήνα παρατήρησα ότι εκτός των 3 πτήσεων,το αεροπλάνο θα ξεκινάει από Λέρο προς Αθήνα και όχι από Αθήνα προς Λέρο.

Θελω να ρωτήσω από το επόμενο καλοκαίρι θα παραμένει DASH 8-100 στην Λέρο που θα εκτελεί τις πτήσεις προς Αθήνα;

Καλές γιορτές Καλά Χριστούγεννα,χρόνια πολλά.
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά ! "για να βγει το RHO-KZS έχει δρομολογήσει το καλοκαίρι το δρομολόγιο ATH-LRS με σχεδόν 3/daily με DH1 το οποίο θα έχει βάση τη Λέρο(!) και κάποιες μέρες συνεχίζει για Ρόδο, εκτελεί RHO-KZS, κοιμάται εκεί, και μετά επανέρχεται το πρωί στη Λερο" όπως είχε γράψει σε προηγούμενο ποστ το μέλος Jerry... Απο Τι διάβασα στο φορουμ, κάτι ακούστηκε ότι θα φύγουν τα DH1 και θα έρθουν 2 ακόμα AT6..θα φανεί...
 
Έχουμε κανένα νέο για Wifi ή για παρόμοιο In-flight entertainment ?
 
Με το SX-DNE που πέταξα πριν λίγο καιρό από LHR είχαν υπηρεσία wifi με ένα παιχνιδιάρικο όνομα Aegean-FI κατι τέτοιο. Αλλά στην ουσία είναι ένα ασύρματο δίκτυο που αφου συνδεθείς μπορείς να παίξει παιχνιδια, να διαβάσεις εφημερίδες και γενικά να χαζέψεις να περάσει η ώρα.. Δε μπορείς να μπείς σε σελίδες ουτε παρεχει χρηση δεδομένων.
 
Μάλλον θα μάθουμε περισσότερα στις 23 Μαρτίου.
 
Αυτό που λέει ο cotobloco λέγεται Aegean AirFi και όντως είναι ένα "κλειστό" wifi δίκτυο. Σημαίνει ότι έχεις πρόσβαση στο περιεχόμενο που υπάρχει μέσα στο box. Το περιεχόμενο έχει παιχνίδια, εφημερίδες και περιοδικά, πληροφορίες για τους προορισμούς της Aegean, περιεχόμενο για παιδιά και πληροφορίες για την Aegean.

Βασίζεται σε αυτή εδώ την τεχνολογία: http://airfi.aero/

Είναι μια πολύ καλή και οικονομική λύση, καθώς το retrofitting δορυφορικής κεραίας είναι πανάκριβο, κοστίζει αρκετά per MB, είναι (ακόμα) σχετικά αργό και στην τελική σε απασχολεί ευχάριστα για τις 2-3 ώρες μιας πτήσης.
 
Top