Lufthansa

Τι εννοείς ως "απεργοσπαστικό σύστημα"?
 
Εννοώ ότι κάποιες πτήσεις που θα ακυρωνόταν γιατί υπάρχει η απεργία εν δυνάμει γίνονται απο την αιγαίου και λοιπές εταιρίες Λέμε τωρα μια Φρανκφούρτη Βερολίνο να την κάνει αεροπλάνο και πλήρωμα αιγαίου. Οπως έφερνε η πΟΑ κάτι Βουλγάρικες
 
Άρα το να βοηθήσεις μια Χ εταιρία (επί πληρωμή και όταν έχεις αεροπλάνα να κάθονται) είναι "απεργοσπαστικό σύστημα"? :D

Εδώ από το LH Group Μόνο οι καθαρές LH πτήσεις ακυρώνονται (ούτε καν αυτές της Cityline).. Ας λύσουν τα εσωτερικά προβλήματά τους και ας αφήσουμε τις άλλες εταιρίες να κάνουν ότι τους συμφέρει. ;)
 
Αν το θυμάμαι σωστά υπήρχε περίπτωση που η Α3 έκανε μεμονωμένες πτήσεις της LH Ελλάδα – Γερμανία. Αν και σε μια στιγμή, που οι περισσότεροι επιβάτες δεν φτάνουν ούτε καν στο Μόναχο ή στη Φραγκφούρτη (και μεγάλο ποσοστό των επιβατών είναι connecting passengers), μάλλον δεν κάνει νόημα. Την τελευταία εβδομάδα στη βραδινή πτήση Μόναχο – Θεσσαλονίκη είχε ακόμα θέσεις, παρά το γεγονός ότι είχε αρκετό κόσμο από την ακυρωμένη πτήση για Αθήνα.

NFEEFE":1qzqkbep said:
Εδώ από το LH Group Μόνο οι καθαρές LH πτήσεις ακυρώνονται (ούτε καν αυτές της Cityline)..
Όχι, ακυρώνονται και πολλές πτήσεις της Cityline – όπως και η δική μου την τελευταία εβδομάδα.
 
Εϊδηση που πέρασε στα ψιλά έως τώρα, cs LH-EY. Μένει να δούμε αν θα προχωρήσουν περαιτέρω τη συνεργασία ή αν θα δικαιωθούν κάποιοι αναλυτές για μη βαθύτερη συνεργασία.

Lufthansa has struck its first cooperation deal with a Gulf rival, agreeing to sell tickets jointly with Etihad Airways on some routes and leaving the door open to further agreements in other areas.

Εν τάχει κάποια ενδιαφέροντα
Under the deal, Lufthansa will place its LH code on Etihad's flights between Abu Dhabi and Frankfurt and Munich. Lufthansa had previously scrapped its Frankfurt-Abu Dhabi flights saying they were not profitable due to overcapacity created by the code-share deal between Etihad and Air Berlin.

Etihad will in turn put its EY code on Lufthansa's long-haul services between Frankfurt and Rio de Janeiro and Bogota.

The two will also consider extending their cooperation in other areas, Lufthansa CEO Carsten Spohr said in a statement.

....

Airlines have made a flood of seats available this year, taking advantage of lower oil prices to try to grab market share, but this led to lower ticket prices and put airline profits under pressure.

Of the 38 Air Berlin planes in the wet lease deal, 33 A319 and A320 jets will go to Eurowings, which Lufthansa is expanding rapidly.

Eurowings will use the Air Berlin planes to replace 20 older A320 jets, removing some of the extra seats from the market. Also, Eurowings said it will station four planes at a new base in Munich, traditionally a hub for Lufthansa-branded flights.
:arrow: http://uk.reuters.com/article/uk-lufthansa-etihad-idUKKBN1451F0?il=0
:arrow: http://atwonline.com/blog/lufthansa-etihad-enemies-partners


Επίσης, η LH αποφάσισε να κινηθεί για το υπόλοιπο 55% της SN την οποία και σκοπεύει να εντάξει στη EW με dual brand
On 15-Dec-2016 Lufthansa’s Executive Board formally decided to exercise its call option for the 55% of shares it does not already own in the parent company of Brussels Airlines. The deal will close by the beginning of Jan-2017. It had been expected that Lufthansa would fold Brussels Airlines, at least partly, into its Eurowings low cost brand. Lufthansa has now confirmed that the new acquisition will join Eurowings and be fully integrated into the Group as of 2018.
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...al-brands-lh-has-many-balls-in-the-air-319668

:idea: Λέτε οι γερμανοί με τη φόρα που έχουν πάρει να δούμε Α3/ΟΑ στη EW με dual branding;
 
OA702":9y7gfu2o said:
:idea: Λέτε οι γερμανοί με τη φόρα που έχουν πάρει να δούμε Α3/ΟΑ στη EW με dual branding;
Δεν γνωρίζω κάτι αλλά κρίνοντας από όσα έχω δει θα έλεγα: NO WAY :rolleyes:
 
Θλίψη το configuration στο 350 της LH πάντως. 6 abreast σε JC?!? Το έχει κάνει κανένας άλλος αυτό? Προσωπικά όπου έχω πετάξει/δει (QR, SQ etc) έχουν 4 abreast.

Γενικώς η LH νομίζω το χάνει λίγο και είναι κρίμα. Δε γίνεται να πληρώνεις ένα κάρο λεφτά για να πετάξεις JC transatlantic και να σου δίνουν θέσεις με μηδέν privacy (ή να χρειάζεται να πηδήξει κάποιος από πάνω σου την ώρα που κοιμάσαι για να σηκωθεί). Και είναι κρίμα, διότι έχουν εξαιρετικά καθίσματα κατά τα άλλα, πραγματικά μπορείς να κοιμηθείς πολύ καλά με το "στρώμα" που καθορίζεις πόσο σκληρό θες να είναι. Αλλά βλέπω πολύ κόσμο να τους αποφεύγει ακριβώς λόγω έλειψης privacy σε τραγικό βαθμό. Τέλος πάντων, ελπίζω να έχουν κάνει μια σοβαρή μελέτη για revenue management και να καθορίσουν τις τιμές καταλλήλως, διότι head on με QR, SN κλπ χάνουν πολύ σε ποιότητα και configuration και service...
 
Έγινε το deal LH-EY, να δούμε που θα καταλήξει...
Etihad Airways and Lufthansa signed a multi-faceted commercial partnership agreement Wednesday that will see the two companies cooperate via codeshares and across catering and MRO services.
...
Further cooperation areas are being looked at, including freight operations, procurement and passenger services, the airlines said.

The previously announced codeshare between the two airline groups goes on sale from Feb. 1 for flights between Abu Dhabi and Germany. Lufthansa will place its LH code on Etihad Airways’ twice-daily flights between Abu Dhabi and both Frankfurt and Munich. After government approval is given, Etihad will put its EY code on Lufthansa’s long-haul, nonstop intercontinental services between Frankfurt and Rio de Janeiro and Bogota.
:arrow: http://atwonline.com/airlines/etihad-lufthansa-sign-cooperation-agreement
 
menelaos":3qyf5xqq said:
Θλίψη το configuration στο 350 της LH πάντως. 6 abreast σε JC?!? Το έχει κάνει κανένας άλλος αυτό? Προσωπικά όπου έχω πετάξει/δει (QR, SQ etc) έχουν 4 abreast.
...
Κάθε εταιρεία προσδιορίζει τις θέσεις στα α/φ αναλόγως τις δυνατότητες της αγοράς και τον ανταγωνισμό.
Η LH μπορεί να έχει στην Business 2x2x2 διάταξη καθισμάτων όπως και η LATAM και η Ethiopian.
Έχει όμως καλύτερη διάταξη καθισμάτων στην Premium Economy 2x3x2 ενώ η Cathay και η Singapore έχουν 2x4x2 αλλά η Qatar η Thai και η Ethiopian δεν έχουν καθόλου Premium Economy.
Οι διατάξεις των Α350
 

Attachments

  • A350seats.xls
    29,5 KB · Προβολές: 106
Βρε συ AirNamibia, είναι η δεύτερη φορά που κάνεις αντίστοιχη επισήμανση. Τώρα να σε πληροφορήσω ότι επαγγελματικά ασχολούμαι με yield management για να σταματήσεις να μου εξηγείς το πώς καθορίζουν τιμές και configuration οι αεροπορικές; Παρεμπιπτόντως δε νομίζω ο βασικός ανταγωνισμός για την LH σε longhaul να είναι η Ethiopian... Μάλλον όλες οι υπόλοιπες που έχουν 1-2-1 είναι, από πλευράς γεωγραφικής και από πλευράς target segment της αγοράς. In any case, η προσωπική μου γνώμη είναι πως το 2-2-2 σε JC είναι κακή κίνηση.

Ps. Δεν το λέω ειρωνικά ή επιθετικά, αλλά μου αρέσει που θεωρούσες κακή τιμή τα €550 της EK για ATH-EWR, αλλά το config 2-2-2 όταν πληρώνεις το εισιτήριο 5πλάσια τιμή σου φαίνεται ok. ;)
 
Top