satcorfu
Business-Class-Member
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Προφανώς δεν έχεις κάνει τον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα threads, όπου αναφέρονται μέσες λύσεις, χωρίς δηλαδή απο την πλήρη και προμελετημένη εγκατάλειψη να πάμε κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση- με ιδιωτκό μονοπώλιο και με τη γνωστή ιστορία των δύο γκρούπ που θα περιλάμβαναν και μικρά - παθητικά α/δ, μέχρι που φτάσαμε στο ένα και μοναδικό γκρούπ των 14 μόνο πιο μεγάλων και κερδοφόρων α/δ. Σε άλλες περιπτώσεις θα έβγαιναν πρωτοσέλιδα για το ξεπούλημα, το μονοπώλιο, κλπ κλπ. Εδώ όμως σιγή ιχθύος !!
Το κράτος δεν έχει λεφτά ??? και τα έσοδα των 14 α/δ που πηγαίνουν ?.. .απο τα 20 - συντηρητικά- εκ. των εσόδων της Κέρκυρας, αν βγάλουμε γύρω στα 2,5-3εκ (μισθοί, ΔΕΗ, νερο, μικροσυντηρήσεις) αν άφηναν έστω και 1εκ. για βελτιώσεις, τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση.Δεν σου φταίνε οι "κακοί" μόνιμοι Δ.Υ, που δεν αγοράζονται καινούργια κλιματιστικά για να αντικαταστήσουν τα παμπάλια που υπολειτουργούν και καλύμματα στις τουαλέτες... μπορεί βεβαίως να μην διαμαρτύρονται αρκετά και να μην βγαίνουν στους δρόμους για την κακή κατάσταση, αλλά αυτό είναι ενα πολύ μικρό ποσοστό ευθύνης για τα προβλήματα που υπάρχουν.
Απο την άλλη, το επιχείρημα οτι αυτά τα λεφτά βουλώνουν άλλες τρύπες, να το δεχτώ, αλλά τότε να μου πεί κάποιος απο αύριο πώς θα καλυφθούν αυτες οι τρύπες, προφανώς όχι απο το ετήσιο νοίκι , το ποσοστό κερδών και το 1 ευρώ του σπατόσημου υπέρ του Δημοσίου ( το οποίο παρεπιπτοντως θεωρητικά θα πηγαίνει για τη χρηματοδότηση των μικρών παθητικών α/δ).
Οι φωτογραφίες των α/δ και ιδιαίτερα αυτές της Κέρκυρας έκαναν το γύρο του διαδικτύου και αφορούσαν 6-7 ώρες μια συγκεκριμένη ημέρα όπου -κακώς- άλλαξαν οι εργολάβοι καθαρισμού. Και ξέρουμε πολύ καλά πως αν θέλει κάποιος, μπορεί να αναπαράγει το ίδιο πράγμα όσες φορές θέλει, λίγοι θα το καταλάβουν !!
Οσον αφορά τις στατιστικές με τα χειρότερα α/δ, μέχρι σε ένα βαθμό είναι έτσι , αλλά αν κρίνουμε απο τον αριθμό των διακινουμένων, και όσων περνούν απο μεγάλες ουρές, ταλαιπωρία κλπ, αυτό αφορά συγκερκιμένες μέρες και ώρες και όχι στην συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, που απλά δεν συμμετέχουν στα αρνητικά σχόλια !! Η Κέρκυρα διακίνησε περίπου 3εκ επιβάτες, ( αναχωρήσεις και αφίξεις). Πολλοί απο αυτούς "έπεσαν πάνω σε ουρές και δυσκολία κίνησης μέσα στους μικρούς χώρους, οι περισσότεροι όμως πήραν τις αποσκευές του κανονικά όταν έφτασαν, βγήκαν εξω σε δευτερόλεπτα, επίσης τσεκάρησαν και άφησαν τις αποσκευές τους σ εαπόσταση 50 μ απο εκεί που τους άφησε το λεωφορείο/ταξί, πέρασαν το έλεγχο security ή και διαβατήρια (Βρετανοί και Ρώσοι) και μπήκαν στο αεροπλάνο τους χωρίς να περάσουν την ταλαιπωρία που γράφουν στα σχετικά sites κάποιοι που όντως ταλαιπωρήθηκαν.
Μην ξεχνάμε οτι και στα καλύτερα α/δ του κόσμου σημειώνεται ταλαιπωρία, όπως με το προχτεσινό πρόβλημα στα συστήματα ελέγχου διαβατηρίων στις ΗΠΑ... δηλαδή όσοι υπέστησαν πολύωρες καθυστερήσεις και δεν είχαν που να καθίσουν, στρίμωγμα κλπ,, θα πρέπει να μην ξαναεπισκεφτούν τις ΗΠΑ ?
Με τίποτα δεν θέλω να ωραιοποιήσω την σημερινή κατάσταση των α/δ που έπρεπε απο χρόνια να έχουν αναβαθμιστεί, αν και μερικά απο αυτά η Fraport τα παίρνει "ετοιμα" όπως τη Ζάκυνθο και τα Χανιά με καινούργια terminals !!
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να είσαι πιό προσεκτικός στα σχόλιά σου και να μην πετάς ανακρίβειες και πικρόχολα σχόλια του στύλ, "βάζουνε τους συγγενείς και φίλους μέσα κλπ" γιατί αυτό δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση, τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια !!!
airport123":1vj0d612 said:Το δημόσιο δεν έχει λεφτά και δεν μπορεί ούτε τις βασικές υπηρεσίες να προσφέρει όπως κλιματισμό, υγιεινη κτλ.
Εφόσον βλέπει ο κόσμος ότι κατατάσσουν 4 αεροδρόμια μας στα χειρότερα της Ευρώπης, δεν νομίζω ότι θα τα προτιμήσει. Θα πάει Αθήνα, άντε και κάνα νησί με καλό αεροδρόμιο και μετά μην το είδατε... Δες στο ίντερνετ φωτογραφίες από τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Σαντορίνης, Μυκόνου και Ηρακλείου. Ούτε με πλοίο μην περιμένεις να πάνε κάνοντας 10+ ώρες και να πληρώσουν 50+ ευρώ...
Προφανώς δεν έχεις κάνει τον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα threads, όπου αναφέρονται μέσες λύσεις, χωρίς δηλαδή απο την πλήρη και προμελετημένη εγκατάλειψη να πάμε κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση- με ιδιωτκό μονοπώλιο και με τη γνωστή ιστορία των δύο γκρούπ που θα περιλάμβαναν και μικρά - παθητικά α/δ, μέχρι που φτάσαμε στο ένα και μοναδικό γκρούπ των 14 μόνο πιο μεγάλων και κερδοφόρων α/δ. Σε άλλες περιπτώσεις θα έβγαιναν πρωτοσέλιδα για το ξεπούλημα, το μονοπώλιο, κλπ κλπ. Εδώ όμως σιγή ιχθύος !!
Το κράτος δεν έχει λεφτά ??? και τα έσοδα των 14 α/δ που πηγαίνουν ?.. .απο τα 20 - συντηρητικά- εκ. των εσόδων της Κέρκυρας, αν βγάλουμε γύρω στα 2,5-3εκ (μισθοί, ΔΕΗ, νερο, μικροσυντηρήσεις) αν άφηναν έστω και 1εκ. για βελτιώσεις, τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση.Δεν σου φταίνε οι "κακοί" μόνιμοι Δ.Υ, που δεν αγοράζονται καινούργια κλιματιστικά για να αντικαταστήσουν τα παμπάλια που υπολειτουργούν και καλύμματα στις τουαλέτες... μπορεί βεβαίως να μην διαμαρτύρονται αρκετά και να μην βγαίνουν στους δρόμους για την κακή κατάσταση, αλλά αυτό είναι ενα πολύ μικρό ποσοστό ευθύνης για τα προβλήματα που υπάρχουν.
Απο την άλλη, το επιχείρημα οτι αυτά τα λεφτά βουλώνουν άλλες τρύπες, να το δεχτώ, αλλά τότε να μου πεί κάποιος απο αύριο πώς θα καλυφθούν αυτες οι τρύπες, προφανώς όχι απο το ετήσιο νοίκι , το ποσοστό κερδών και το 1 ευρώ του σπατόσημου υπέρ του Δημοσίου ( το οποίο παρεπιπτοντως θεωρητικά θα πηγαίνει για τη χρηματοδότηση των μικρών παθητικών α/δ).
Οι φωτογραφίες των α/δ και ιδιαίτερα αυτές της Κέρκυρας έκαναν το γύρο του διαδικτύου και αφορούσαν 6-7 ώρες μια συγκεκριμένη ημέρα όπου -κακώς- άλλαξαν οι εργολάβοι καθαρισμού. Και ξέρουμε πολύ καλά πως αν θέλει κάποιος, μπορεί να αναπαράγει το ίδιο πράγμα όσες φορές θέλει, λίγοι θα το καταλάβουν !!
Οσον αφορά τις στατιστικές με τα χειρότερα α/δ, μέχρι σε ένα βαθμό είναι έτσι , αλλά αν κρίνουμε απο τον αριθμό των διακινουμένων, και όσων περνούν απο μεγάλες ουρές, ταλαιπωρία κλπ, αυτό αφορά συγκερκιμένες μέρες και ώρες και όχι στην συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, που απλά δεν συμμετέχουν στα αρνητικά σχόλια !! Η Κέρκυρα διακίνησε περίπου 3εκ επιβάτες, ( αναχωρήσεις και αφίξεις). Πολλοί απο αυτούς "έπεσαν πάνω σε ουρές και δυσκολία κίνησης μέσα στους μικρούς χώρους, οι περισσότεροι όμως πήραν τις αποσκευές του κανονικά όταν έφτασαν, βγήκαν εξω σε δευτερόλεπτα, επίσης τσεκάρησαν και άφησαν τις αποσκευές τους σ εαπόσταση 50 μ απο εκεί που τους άφησε το λεωφορείο/ταξί, πέρασαν το έλεγχο security ή και διαβατήρια (Βρετανοί και Ρώσοι) και μπήκαν στο αεροπλάνο τους χωρίς να περάσουν την ταλαιπωρία που γράφουν στα σχετικά sites κάποιοι που όντως ταλαιπωρήθηκαν.
Μην ξεχνάμε οτι και στα καλύτερα α/δ του κόσμου σημειώνεται ταλαιπωρία, όπως με το προχτεσινό πρόβλημα στα συστήματα ελέγχου διαβατηρίων στις ΗΠΑ... δηλαδή όσοι υπέστησαν πολύωρες καθυστερήσεις και δεν είχαν που να καθίσουν, στρίμωγμα κλπ,, θα πρέπει να μην ξαναεπισκεφτούν τις ΗΠΑ ?
Με τίποτα δεν θέλω να ωραιοποιήσω την σημερινή κατάσταση των α/δ που έπρεπε απο χρόνια να έχουν αναβαθμιστεί, αν και μερικά απο αυτά η Fraport τα παίρνει "ετοιμα" όπως τη Ζάκυνθο και τα Χανιά με καινούργια terminals !!
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να είσαι πιό προσεκτικός στα σχόλιά σου και να μην πετάς ανακρίβειες και πικρόχολα σχόλια του στύλ, "βάζουνε τους συγγενείς και φίλους μέσα κλπ" γιατί αυτό δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση, τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια !!!