Νέα Δρομολόγια Astra

IATA/TASOS":38pox71x said:
πολύ αρνητικό σε βρίσκω! Γνωρίζοντας την Αστρα, πολύ καλύτερα από τους πιο πολλούς εδώ μέσα έχω να πω ότι οι κινήσεις που κάνει δεν είναι τυχαίες. Πολύ πιθανό λοιπόν να το ζήτησαν το δρομολόγιο π.χ πράκτορες (π.χ είπα).
Τέλος κανείς δεν ξέρει τι κινήσεις έχουν κάνει στη Ρουμανία.
Γενικότερα μην γκρινιάζουμε(ζεις) είτε υπάρχουν πτήσεις είτε όχι από Θεσ/νίκη.
Σόρυ κιόλας, αλλα επειδή σε παρακαλουθώ όταν γράφεις. :D

Eυχομαι να γκρινιαζω άδικα και να παει καλα...Απλα η γκρίνια εχει να κανει με το θέμα οργανωσης του όλου εγχειρήματος σε μια χώρα που κυριαρχούν BlueAir, Wizz, Ryanair..και η Αστρα ειναι μια άγνωστη..Ο χρόνος θα δειξει..

Οσο για τα Αβρο το SX-DIZ στα χειμερινά δεν παίζει ΠΙΑ πουθενα..Πέρα απο τα τσάρτερ των εορτών, μέχρι τέλη Μαρτίου όλα τα δρομολόγια ειναι με ΑTR..Ισως το ξαναβάλουν με τα εαρινά δρομολόγια..Τουλάχιστον έτσι εδειχνε το σύστημα κρατήσεων της Α2..
 
Το SX-DIX το βλέπω σταθερά από τις αρχές του 2016 στο Baneasa (BBU) και λίγες φορες στο Otopeni (OTP) αφου πλέον έχει Ρουμάνικο νηολόγιο YR-AVR.

Την Astra πράγματι δεν την γνωρίζει κανείς στη Ρουμανία, όμως στο εν λόγω δρομολόγιο δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει τις "ισχυρές" Wizz, Blue και Ryanair παρά μόνο την εξασθενημένη Tarom η όποια μάλλον πνέει τα λοίσθια.
Τα εισιτήρια της Tarom για τη Θεσσαλονίκη είναι φωτιά. Εάν η Astra είναι φθηνότερη τότε κάτι μπορεί να καταφέρει, ειδικά εάν βάλει RJ στο δρομολόγιο για να διαφοροποιηθεί στην αντίληψη του επιβάτη από τα ATR της Tarom.
 
To OTP πηγε απατο..Ετσι πάμε στα σιγουρακια...Οπότε απο 9.4.17 και κάθε Κυριακη θαχουμε SKG-MUC, HER-MUC.Βασικά θαναι: HER-MUC-SKG-MUC-HER

A20871 HER-MUC 0735-0925
A20872 MUC-HER1620-2000

A20873 SKG-MUC 1410-1520
A20874 MUC-SKG 1015-1315
 
Ξέρουμε γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διάφορα στην παραμονή του αεροσκάφους στο έδαφος;
Για παράδειγμα στο HER-MUC-SKG στο Μόναχο θα παραμένει 50 λεπτά στο έδαφος, στο MUC-SKG-MUC στην Θεσσαλονίκη θα παραμένει 55 λεπτά στο έδαφος και τέλος στο SKG-MUC-HER στο Μόναχο θα παραμένει 1 ωρα στο έδαφος.
 
Πιθανώς τα 5 λεπτά μπρος ή πίσω θα είναι θέμα legality στα επίσημα slot times.
 
aris320":11osbgey said:
Ξέρουμε γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διάφορα στην παραμονή του αεροσκάφους στο έδαφος;
Μεγάλη διαφορά τα 5 λεπτά;;;
 
Μπορεί να μην είναι μεγαλη διάφορα τα 5 λεπτά αλλα εγω άλλο ρωτάω.
Γιατί υπάρχει αυτη η διαφορά στους χρόνους παραμονής του αεροσκάφους στα ανωτέρω αεροδρόμια (που έγραψα παραπάνω)και δεν υπάρχει ενας ενιαίος χρόνος πχ 55 λεπτά;

Πιθανόν να ειναι αυτο που λεει ο Kotobloco

kotobloco":1c2bg8z4 said:
Πιθανώς τα 5 λεπτά μπρος ή πίσω θα είναι θέμα legality στα επίσημα slot times.
 
Δε ρώτησες αυτό λοιπόν. Άλλο θες να ρωτήσεις και άλλο ρωτάς. Άρα προσέχουμε τι ρωτάμε και πως το ρωτάμε για να παίρνουμε τις σωστές απαντήσεις.
Άλλο:
γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διάφορα στην παραμονή του αεροσκάφους στο έδαφος;
και άλλο
Γιατί υπάρχει αυτη η διαφορά στους χρόνους παραμονής του αεροσκάφους;
 
Μήπως αντί να κάνουμε παρατηρήσεις και να κολλάμε στις λέξεις, να απαντήσουμε στην ουσία του ερωτήματος;Οκ ο φίλος δεν αναφέρθηκε σε turnaround time, αλλά όλοι καταλάβαμε ότι αυτό εννοούσε.Και είναι ενδιαφέρον το ερώτημα του, καθώς ακόμα και σε πτήσεις μεταξύ ίδιων αεροδρομίων το turnaround είναι πολλές φορές διαφορετικό(μιλάω γενικά και όχι μόνο για Astra-πχ η Ryanair στη Σαντορίνη "κάθεται" 30 λεπτά, ενώ συνήθως αλλού μόνο 25)
 
Δεν κολλάμε σε λέξεις και, ναι, παρατηρήσεις κάνουμε γιατί αυτή είναι η δουλειά μας σαν Συντονιστές. Και φυσικά θα απαντηθεί η οποιαδήποτε απορία αρκεί να καταλαβαίνουμε όλοι ποια ακριβώς είναι η απορία και όχι στο περίπου ή αν μερικοί το κατάλαβαν και μερικοί όχι. Γιατί αν κάποιος άλλο ρωτάει και άλλο εννοεί θα πάρει διαφορετικές απαντήσεις - αναλόγως πως εκλαμβάνει το ερώτημα ο καθένας- και θα χάσουμε όλοι το ποια τελικά είναι "η ουσία" του θέματος.

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν αφού ο Aris320 διευκρίνισε τι εννοούσε.
 
Top