LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST
x 19

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 11 Μαρ 2016, 21:52

Απ'οσο θυμαμαι , τα (τουλαχιστον) τελευταια 20 χρονια , Ολες οι κυβερνησεις ( ειδικα τις περιοδους των επερχομενων εκλογων ) δεν παρελειψαν να πανηγυριζουν ( εδω στην Κρητη ) για 3 θεματα = Α) για το αεροδρομιο στο Καστελι , Β) για την ολοκληρωση του ΒΟΑΚ , και Γ) για την επενδυση στο Τοπλου . Δεν βλεπω τον λογο , η σημερινη ( αλλα και οι επομενες ) να μην πραξουν το ιδιο.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2114
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 27 Οκτ 2016, 12:47

Ο διαγωνισμός παρωδία συνεχίζεται...συμφωνα με το πρώτο θεμα http://www.protothema.gr/economy/articl ... o-kasteli/

ΓΕΚ Τέρνα με GMR Group, οι μόνοι που θα καταθέσουν πρόταση...

Οι ινδοί έχουν 3 αεροδρόμια Delhi, Hyderabad και Cebu (που το απεκτησαν το 2014 και ετοιμαζουν καινούργιο τερμιναλ) και τα 3 είναι κουκλιά...Ελπίζω να γίνει δεκτή η πρόταση τους, να κατασκευάσουν πιθανότατα το ωραιότερο ελληνικο αεροδρόμιο (κάτι που δεν θα είναι και καθόλου δύσκολο) και να τελείωνουμε επιτέλους μ αυτό το αστείο
0 x

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 709
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 28 Οκτ 2016, 09:31

dtrach έγραψε:Οι ινδοί έχουν 3 αεροδρόμια Delhi



Το Delhi κουκλι?! Την τελευταια φορα που πηγα το 2014 ηταν αισχος. Τι συναιβει απο τοτε? Σορρυ για το off topic αλλα μου εκανε εντυπωση.
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 26 Δεκ 2016, 22:13

Ο πρωθυπουργός, ανέφερε για το υφιστάμενο Αεροδρομίου Ηρακλείου, ότι θα υπάρξουν τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του, έως ότου κατασκευαστεί το Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι. Ξέρουμε τι έργα θα περιμένουμε και πότε θα γίνουν; Βέβαια από το δημόσιο και ειδικά (από πολιτικούς) δεν περιμένουν έργα και μάλιστα σύντομα...

http://www.zarpanews.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... %B7%CE%BD/
0 x


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 46

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 03 Φεβ 2017, 17:03

Αποτι άκουσα, η αναβάθμιση στην οποία αναφέρονται και η οποία καθίσταται επείγουσα δεδομένης της απίστευτης δυσαρέσκειας των τουριστών για τις θλιβερές εγκαταστάσεις του Καζαντζάκης, είναι η επέκταση του κτηρίου στο παρακείμενο οικόπεδο ιδιοκτησίας του δημοσίου και ενδεχομένως αναβάθμιση τοΩυ παλιού αεροσταθμού εσωτερικά.

Παραθέτω ενα ενδιαφέρον άρθρο με ισχυρά επιχειρηματα για τους λόγους που η μεταφορά του αεροδρομίου καθίσταται απαγορευτική. Κατ εμέ ισχυρότερα επιχειρηματα είναι το ζήτημα του ορεινού ογκου που πρέπει να γκρεμιστει για τα long approaches καθώς και το γεγονός οτι αναφερόμαστε σε ενα εποχιακό αεροδρόμιο, το χειμώνα εξυπηρετεί 5 πτήσεις εσωτερικού ημερισίως. Οποτε το βάρος θα πέσει στο καλοκαιρινό πρόγραμμα αυξάνοντας πολλαπλασίως το κόστος εξυπηρέτησης των επιβατών,

http://www.creteplus.gr/news/panakeia-i ... 96007.html
0 x
It can be a coke or a stroke.

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 09 Μαρ 2017, 20:08

Εντός του 2018 ξεκινά το έργο για το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Αν κρίνουμε ότι και για την παραχώρηση των αεροδρομίων θεωρούσαμε ότι εντός του '16 θα τελείωνε, μάλλον μέχρι το 2019 θα έχει ξεκινήσει και μέχρι το 2024 θα έχει ολοκληρωθεί!

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... z4aqy8xOZc
0 x

joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 171

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 22 Μαρ 2017, 12:02

Να βαλουμε δημοσκοπηση.

Τι πιστευετε θα παραδοθει πρωτο;

Α) Αεροδρομιο στο Ηρακλειο
Β) Μετρο Θεσσαλονικης
0 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 11 Απρ 2017, 17:54

Άνοιξε η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ-GMR :

- Προσφορά κατασκευής: 480 εκατ. ευρώ (αφορά το κατασκευαστικό κόστος)

- Ποσοστό για το Δημόσιο: 45,9%

- Απόδοση δεσμευτικής επένδυσης: 13,95%

- Χρηματοδοτική συμβολή Δημοσίου 180 εκατ. ευρώ (Κ/Ξ: 40 εκατ. ευρώ)

- Ποσοστό «Σπατόσημου»: 64,8%

- Ποσό δεσμευτικής επένδυσης (ίδια κεφάλαια): 158,4 εκατ. ευρώ

- Χρόνος κατασκευής: 60 μήνες

Για ποιο λόγο όμως λέει "η κατασκευαστική περίοδος που εκτιμάται σε περίπου 5 χρόνια", ενώ γράφει "Χρόνος κατασκευής: 60 μήνες" ; Είναι το ίδιο λογικά;

http://www.ypodomes.com/index.php/speci ... -terna-gmr
Τελευταία επεξεργασία από airport123 σε 11 Απρ 2017, 21:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 29
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 11 Απρ 2017, 19:04

Το ίδιο είναι..απλώς σε κατασκευαστικούς όρους, η κατασκευαστική περίοδος μετριέται σε μήνες ακόμη και εβδομάδες. Αυτό πιστεύω έχει να κάνει με το γεγονός ότι όποιες απαιτήσεις απο το δημόσιο (δηλαδή αποζημίωση λόγω καθυστέρησης στην παράδοση του έργου) κοστολογούνται με την εβδομάδα ή τον μήνα..
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 11 Απρ 2017, 22:20

ok ευχαριστώ για την ενημέρωση. Οπότε κατασκευαστικά μετρούν σε μήνες το έργο για τυχόν καθυστερήσεις.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2114
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 12 Απρ 2017, 10:29

Και για να θυμηθουμε τι δημοπρατήθηκε (αν αυτές ειναι οι τελευταίες αλλαγες-2014)

Ειδικότερα, το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του νέου διεθνούς αερολιμένα Καστελίου Πεδιάδος.

Το νέο αεροδρόμιο Καστελίου χωροθετείται σε επαφή με το στρατιωτικό αεροδρόμιο στο Καστέλι Πεδιάδος Ηρακλείου και θα λειτουργεί παράλληλα με αυτό.

O σχεδιασμός του νέου αερολιμένα, υπερκαλύπτει τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές όσον αφορά την προσβασιμότητα, τη λειτουργικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ενδεικτικά αναφέρονται:
* Διάδρομος προσαπογειώσεων μήκους 3.200 μ (με δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μ. εφόσον απαιτηθεί στο μέλλον).
* Βιοκλιματικό κτήριο αεροσταθμού.
* Ταινιόδρομοι για όλους τους επιβάτες όταν οι αποστάσεις υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο μήκος.
* Πρόβλεψη περιοχής 400 στρεμμάτων για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων.
* Σκιασμένοι χώροι στάθμευσης οχημάτων εντός του αεροδρομίου.

Το αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει ένα διάδρομο κατηγορίας Ε, μήκους 3.200 μέτρων, έναν τροχόδρομο παράλληλο με το διάδρομο κατηγορίας Ε πλάτους 23 μέτρων, με πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή και δεύτερου τροχόδρομου, τρεις συνδετήριους τροχόδρομους υψηλής ταχύτητας και δύο συνδετήριους τροχόδρομους μεταξύ του αεροδρομίου και του στρατιωτικού αεροδρομίου.

Επίσης, ο νέος αερολιμένας θα περιλαμβάνει:

* Πέντε τουλάχιστον σταθερές θέσεις (γέφυρες επιβίβασης τύπου Multiple Aircraft Ramp System (MARS), οι οποίες θα δέχονται έως και δέκα αεροσκάφη για ταυτόχρονη εξυπηρέτηση.
* Είκοσι πέντε επιπλέον θέσεις στάθμευσης στην πίστα, με δυνατότητα Αυτόνομης Προσέγγισης και Απομάκρυνσης, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών για κάθε θέση στάθμευσης.
* Πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας με σύγχρονο σύστημα αεροβοηθημάτων,
αστυνομικό σταθμό, δύο πυροσβεστικούς σταθμούς, ιατρικές εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις και εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών.
* Χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα κατ' ελάχιστον 800 οχημάτων, χώρους αναμονής για 50 τουριστικά λεωφορεία, 150 ταξί και 20 μίνι βαν ξενοδοχείων, καθώς και θέσεις στάθμευσης για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πλήρες οδικό δίκτυο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση εντός του αεροδρομίου.
* Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποβλήτων, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα βιολογικού καθαρισμού που θα δέχεται τα λύματα του αεροδρομίου, καθώς και των γειτονικών οικισμών.
* Αντιπλημμυρική προστασία και αποχέτευση ομβρίων υδάτων, καθώς και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Οι οδικές συνδέσεις

Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου.

Για τη σύνδεση με το ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο -Αρκαλοχώρι - Βιάννος.
Με δεδομένο ότι το έργο θα υλοποιηθεί με το σύστημα της σύμβασης παραχώρησης, αυτό σημαίνει για την Κρήτη μια σημαντικότατη εισροή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων, με όλες τις προφανείς αναπτυξιακές και οικονομικές επιπτώσεις. Μαζί με το κόστος των απαλλοτριώσεων, τις δαπάνες εξυπηρέτησης δανείων και τις λοιπές δαπάνες, το συνολικό κόστος του έργου θα φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, η κατασκευή του νέου αεροδρομίου θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τόνωση της απασχόλησης, αφού κατά την περίοδο κατασκευής θα δημιουργηθούν περίπου 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας για διάστημα 5 ετών, και κατά την περίοδο λειτουργίας του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 500 μόνιμες θέσεις εργασίας.
Επίσης νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν όταν αναπτυχθούν οι εμπορικές υποδομές και χρήσεις.

Βασικά στοιχεία του Διαγωνισμού:

* Χρόνος Παραχώρησης: 35 χρόνια (στα οποία περιλαμβάνεται και η περίοδος κατασκευής των τεσσάρων ετών).

* Χρηματοδοτική Συμβολή του Δημοσίου: Μέχρι 220 εκατομμύρια (αποτελεί διαγωνιστικό μέγεθος)

* Το ποσοστό συμμετοχής του Δημοσίου στην εταιρεία κατασκευής και λειτουργίας του νέου διεθνούς αεροδρομίου θα αποτελέσει διαγωνιστικό μέγεθος με ελάχιστο και μέγιστο όριο ώστε να εξασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση η καταστατική πλειοψηφία στην Εταιρεία.​


πηγή : http://www.tanea.gr/news/economy/articl ... o-kasteli/

Πλέον συμφωνώ με το κόστος....Ίσως το Ηράκλείο έχει νέο αεροδρόμιο το 2023...Μέχρι τότε τι κανουμε..
1 x

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 43

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 09 Ιουν 2017, 18:25

Οπως φαίνεται έγινε αποδεκτη η προσφορα και έκλεισε το deal!

" GMR Airports το develop, operate & manage new international airport of Heraklion at Crete "

http://in.reuters.com/article/brief-gmr ... NL8N1J408H
1 x
Alex

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 28 Νοέμ 2017, 15:48

Μία ακόμη παράταση, γιατί μπορούμε!

To δεύτερο τρίμηνο του 2018 οι κατασκευαστικές εργασίες στο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης


https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... ασκευαστι/
1 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 28 Δεκ 2017, 21:39

Κι άλλη παράταση γιατί μπορούμε... Σε λίγο θα βγάλει φωνές από μόνο του το Καζαντζάκης που ούτε 5 εκ. δε μπορεί να φιλοξενήσει αλλά έχει πλέον 7! Μετά την επιλογή του ανεξάρτητου μηχανικού, να θυμίσω ότι έχουμε πολλά ακόμη μέχρι την έναρξη ρων εργασιών. Οπότε πάμε για τέλη του 2018 στην καλύτερη!

Παράταση έως τις 19 Φεβρουαρίου για το αεροδρόμιο στο Καστέλι
...
Η παράταση υπήρξε αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθεί η επιλογή του ανεξάρτητου μηχανικού από την επιτροπή διαγωνισμού, διαδικασία για την οποία θα απαιτηθεί επιπλέον χρονικό διάστημα.


https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ ... to-kasteli
0 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 29 Δεκ 2017, 00:12

Περιεργο μου φαινεται πως σε ενα νησι το αεροδρομιο Ηρακλειου το εχουν φορτωσει σε φουλ και το αλλο των Χανιων οχι. Εκτος αν γινονται καποια εργα η θα πρεπει να γινουν απο οτι γραφουν.
http://sete.gr/el/statistika-vivliothiki/statistika/
Ο Αερολιμένας Χανίων
Ο Αερολιμένας Ηρακλείου
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης