Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

airport123":1vj0d612 said:
Το δημόσιο δεν έχει λεφτά και δεν μπορεί ούτε τις βασικές υπηρεσίες να προσφέρει όπως κλιματισμό, υγιεινη κτλ.

Εφόσον βλέπει ο κόσμος ότι κατατάσσουν 4 αεροδρόμια μας στα χειρότερα της Ευρώπης, δεν νομίζω ότι θα τα προτιμήσει. Θα πάει Αθήνα, άντε και κάνα νησί με καλό αεροδρόμιο και μετά μην το είδατε... Δες στο ίντερνετ φωτογραφίες από τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Σαντορίνης, Μυκόνου και Ηρακλείου. Ούτε με πλοίο μην περιμένεις να πάνε κάνοντας 10+ ώρες και να πληρώσουν 50+ ευρώ...

Προφανώς δεν έχεις κάνει τον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα threads, όπου αναφέρονται μέσες λύσεις, χωρίς δηλαδή απο την πλήρη και προμελετημένη εγκατάλειψη να πάμε κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση- με ιδιωτκό μονοπώλιο και με τη γνωστή ιστορία των δύο γκρούπ που θα περιλάμβαναν και μικρά - παθητικά α/δ, μέχρι που φτάσαμε στο ένα και μοναδικό γκρούπ των 14 μόνο πιο μεγάλων και κερδοφόρων α/δ. Σε άλλες περιπτώσεις θα έβγαιναν πρωτοσέλιδα για το ξεπούλημα, το μονοπώλιο, κλπ κλπ. Εδώ όμως σιγή ιχθύος !!
Το κράτος δεν έχει λεφτά ??? και τα έσοδα των 14 α/δ που πηγαίνουν ?.. .απο τα 20 - συντηρητικά- εκ. των εσόδων της Κέρκυρας, αν βγάλουμε γύρω στα 2,5-3εκ (μισθοί, ΔΕΗ, νερο, μικροσυντηρήσεις) αν άφηναν έστω και 1εκ. για βελτιώσεις, τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση.Δεν σου φταίνε οι "κακοί" μόνιμοι Δ.Υ, που δεν αγοράζονται καινούργια κλιματιστικά για να αντικαταστήσουν τα παμπάλια που υπολειτουργούν και καλύμματα στις τουαλέτες... μπορεί βεβαίως να μην διαμαρτύρονται αρκετά και να μην βγαίνουν στους δρόμους για την κακή κατάσταση, αλλά αυτό είναι ενα πολύ μικρό ποσοστό ευθύνης για τα προβλήματα που υπάρχουν.
Απο την άλλη, το επιχείρημα οτι αυτά τα λεφτά βουλώνουν άλλες τρύπες, να το δεχτώ, αλλά τότε να μου πεί κάποιος απο αύριο πώς θα καλυφθούν αυτες οι τρύπες, προφανώς όχι απο το ετήσιο νοίκι , το ποσοστό κερδών και το 1 ευρώ του σπατόσημου υπέρ του Δημοσίου ( το οποίο παρεπιπτοντως θεωρητικά θα πηγαίνει για τη χρηματοδότηση των μικρών παθητικών α/δ).
Οι φωτογραφίες των α/δ και ιδιαίτερα αυτές της Κέρκυρας έκαναν το γύρο του διαδικτύου και αφορούσαν 6-7 ώρες μια συγκεκριμένη ημέρα όπου -κακώς- άλλαξαν οι εργολάβοι καθαρισμού. Και ξέρουμε πολύ καλά πως αν θέλει κάποιος, μπορεί να αναπαράγει το ίδιο πράγμα όσες φορές θέλει, λίγοι θα το καταλάβουν !!
Οσον αφορά τις στατιστικές με τα χειρότερα α/δ, μέχρι σε ένα βαθμό είναι έτσι , αλλά αν κρίνουμε απο τον αριθμό των διακινουμένων, και όσων περνούν απο μεγάλες ουρές, ταλαιπωρία κλπ, αυτό αφορά συγκερκιμένες μέρες και ώρες και όχι στην συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, που απλά δεν συμμετέχουν στα αρνητικά σχόλια !! Η Κέρκυρα διακίνησε περίπου 3εκ επιβάτες, ( αναχωρήσεις και αφίξεις). Πολλοί απο αυτούς "έπεσαν πάνω σε ουρές και δυσκολία κίνησης μέσα στους μικρούς χώρους, οι περισσότεροι όμως πήραν τις αποσκευές του κανονικά όταν έφτασαν, βγήκαν εξω σε δευτερόλεπτα, επίσης τσεκάρησαν και άφησαν τις αποσκευές τους σ εαπόσταση 50 μ απο εκεί που τους άφησε το λεωφορείο/ταξί, πέρασαν το έλεγχο security ή και διαβατήρια (Βρετανοί και Ρώσοι) και μπήκαν στο αεροπλάνο τους χωρίς να περάσουν την ταλαιπωρία που γράφουν στα σχετικά sites κάποιοι που όντως ταλαιπωρήθηκαν.
Μην ξεχνάμε οτι και στα καλύτερα α/δ του κόσμου σημειώνεται ταλαιπωρία, όπως με το προχτεσινό πρόβλημα στα συστήματα ελέγχου διαβατηρίων στις ΗΠΑ... δηλαδή όσοι υπέστησαν πολύωρες καθυστερήσεις και δεν είχαν που να καθίσουν, στρίμωγμα κλπ,, θα πρέπει να μην ξαναεπισκεφτούν τις ΗΠΑ ?
Με τίποτα δεν θέλω να ωραιοποιήσω την σημερινή κατάσταση των α/δ που έπρεπε απο χρόνια να έχουν αναβαθμιστεί, αν και μερικά απο αυτά η Fraport τα παίρνει "ετοιμα" όπως τη Ζάκυνθο και τα Χανιά με καινούργια terminals !!
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να είσαι πιό προσεκτικός στα σχόλιά σου και να μην πετάς ανακρίβειες και πικρόχολα σχόλια του στύλ, "βάζουνε τους συγγενείς και φίλους μέσα κλπ" γιατί αυτό δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση, τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Στις δυτικού τύπου οικονομίες, στον καπιταλισμό, πλούτο κατά συντριπτικό ποσοστό παράγει η ιδιωτική πρωτοβουλία και το κράτος προσφέρει ασφάλεια (αστυνομία), περίθαλψη (υγεία), δίκτυα (σχεδόν πουθενά η διαχείριση δικτύων δεν είναι ιδιωτική) φορολογικη διαχείριση των φορολογικών εσόδων των ιδιωτικών εταιριών (παράδειγμα: την πρώτη πλήρη χρονιά ιδιωτικης λειτουργίας του ΟΠΑΠ πλήρωσε 500+ εκατ. ευρώ σε εταιρικη φορολογία εισοδήματος, ενώ την τελευταία πλήρη χρονια κρατικής λειτουργία το κράτος είχε έσοδα κάτι λιγότερο απο 100 εκατ. από το μέρισμα) και φυσικά των πολιτών, νομοθετικό πλαίσιο (το οποίο διασφαλίζει πως ο ιδιώτης επενδυτής δεν θα κανει του κεφαλιού του και δεν θα είναι εργοδότης-γαλέρα). Το νομοθετικό πλαίσιο και ακόμα σημαντικότερα η εποπτεία της ιδιωτικής οικονομίας της αγοράς είναι ίσως το σημαντικότερο συστατικό.

Το κράτος σε τέτοιες οικονομίες δεν είναι πρωτίστως εργοδότης (υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις ακόμα και σε εξαιρετικά ώριμες οικονομικά χώρες, όπως UK, USA, Canada).

Ας αποφασίσει ο 'σοφός' ελληνικός λαός αν θέλει να είναι δυτικού τύπου, καπιταλιστική οικονομία, σοβιετικού τύπου οικονομία, αεριτζίδικη οικονομία (Σώρρας effect), ανταλλακτική οικονομία (πάρε γάλα, δώσε μου μήλα) και μετά συζητάμε περαιτέρω λεπτομέρειες.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Φίλε airport, Προφανώς και δεν διάβασες σωστά το μήνυμά μου. Όχι δεν είναι ανάπτυξη το κτίσιμο 1.000 ακόμη ξενοδοχείων, διότι: 1. Ποιός σου εγγυάται ότι θα αυξηθεί ο τουρισμός και θα γεμίσουν και αυτά τα ξενοδοχεία, 2. Ο τουρισμός είναι κατευθυνόμενος, 3. Μια πυρκαγιά ή μια τρομοκρατική ενέργεια, ακόμη και πολιτική αστάθεια στην περιοχή είναι δυνατή να μειώσει τον τουρισμό, 3. Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα έξοδα μιας μονάδας μόνο από την πληρότητα 3-4 μηνών, 4. Για νέες θέσεις εργασίας, αμφιβάλλω αφού το προσωπικό των ξενοδοχείων αρχίζει να υπερέχει των ντόπιων (επιπλέον είναι αδήλωτοι και ανασφάλιστοι), 5. Σε εστιατόριο εκτός ξενοδοχείου δεν τρώει κανείς είναι all inclusive, ούτε καφέ, 6. Έσοδα το κράτος δεν έχει διότι όλα πληρώνονται έξω (άρχισαν ήδη να το εκφράζουν οι πολιτικοί μας, ότι παρόλο που αυξήθηκε ο τουρισμός τα έσοδα μειώθηκαν, γιατί άραγε; Αυτά και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Speedbird8":28y93y06 said:
Ας αποφασίσει ο 'σοφός' ελληνικός λαός αν θέλει να είναι δυτικού τύπου, καπιταλιστική οικονομία, σοβιετικού τύπου οικονομία, αεριτζίδικη οικονομία (Σώρρας effect), ανταλλακτική οικονομία (πάρε γάλα, δώσε μου μήλα) και μετά συζητάμε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Δυστυχώς ο σοφός ελληνικός λαός αποφάσισε στις ευρωεκλογές του 2014 και θα πληρώνει αυτήν την απόφαση του για πολλές δεκαετίες.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

CHRISTOS55":1fqldiek said:
Φίλε airport, Προφανώς και δεν διάβασες σωστά το μήνυμά μου. Όχι δεν είναι ανάπτυξη το κτίσιμο 1.000 ακόμη ξενοδοχείων, διότι: 1. Ποιός σου εγγυάται ότι θα αυξηθεί ο τουρισμός και θα γεμίσουν και αυτά τα ξενοδοχεία, 2. Ο τουρισμός είναι κατευθυνόμενος, 3. Μια πυρκαγιά ή μια τρομοκρατική ενέργεια, ακόμη και πολιτική αστάθεια στην περιοχή είναι δυνατή να μειώσει τον τουρισμό, 3. Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα έξοδα μιας μονάδας μόνο από την πληρότητα 3-4 μηνών, 4. Για νέες θέσεις εργασίας, αμφιβάλλω αφού το προσωπικό των ξενοδοχείων αρχίζει να υπερέχει των ντόπιων (επιπλέον είναι αδήλωτοι και ανασφάλιστοι), 5. Σε εστιατόριο εκτός ξενοδοχείου δεν τρώει κανείς είναι all inclusive, ούτε καφέ, 6. Έσοδα το κράτος δεν έχει διότι όλα πληρώνονται έξω (άρχισαν ήδη να το εκφράζουν οι πολιτικοί μας, ότι παρόλο που αυξήθηκε ο τουρισμός τα έσοδα μειώθηκαν, γιατί άραγε; Αυτά και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Τα ξενοδοχεια θα χτιστουν αφου υπαρχει ζητηση, οχι προκαταβολικα. Ναι, ειναι αναπτυξη. Καθε τουριστας που ερχεται, ειναι χρηματα που μπαινουν στη χωρα κι οχι απλη ανακυκλωση. Συμφωνα με το ΙΟΒΕ, καθε ευρω τουριστικης δραστηριοτητας, δημιουργει 2.2€ ΑΕΠ. Δεν το λες και αμελητεο με αλλα λογια. Επισης δεν ειναι τυχαιο το οτι μετα την Αττικη, οι δυο επομενες περιφερειες της χωρας σε κατα κεφαλη ΑΕΠ ειναι δυο περιοχες που ζουν απο τον τουρισμο, Νοτιο Αιγαιο και Ιονια Νησια.

Το αν στα ξενοδοχεια ειναι αδηλωτοι, αυτο ειναι θεμα του κρατους να το ελεγξει και δεν ευθυνεται ο τουρισμος.

Με την Τουρκια να βρισκεται σε μια απιστευτη ασταθεια, ειναι μια τρομερη ευκαιρια για την Ελλαδα να παρει ενα κομματι των 40εκ τουριστων που εχουν οι γειτονες καθε χρονο. Το νουμερο της Τουρκιας θα επρεπε ουτως ή αλλως να μας προβληματισει για το που βρισκομαστε εμεις και που βρισκονται αυτοι. Αλλα αν θελουμε να τους φερνουμε στα αεροδρομια χρεπια, να μενουν στα "rooms to let" και να τους χρεωνουμε 15€ μια χωριατικη, ε τοτε και να ερθουν μια φορα, δεν θα ξαναπατησουν το ποδι τους. Και υπαρχουν αρκετες πορτοκαλιες ακομα, δεν ειναι ολοι τοσο large σαν εμας, αλλοι κυνηγουν τους τουριστες...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αληθεύει οτι η Ελλάδα τους διερχόμενους -δηλ τους διακινούμενους εντός Schengen- επιβάτες, τους προσμετρά ως εισερχόμενους τουρίστες?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

C421":1qoqudw4 said:
Αληθεύει οτι η Ελλάδα τους διερχόμενους -δηλ τους διακινούμενους εντός Schengen- επιβάτες, τους προσμετρά ως εισερχόμενους τουρίστες?

Ναι.

Η καταμέτρηση μπορεί να γίνει και με τα boarding passes, όχι μόνο με διαβατήρια ή άλλα ταυτοποιητικά έγγραφα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

η καθυστέρηση στην παράδοση των 14 αεροδρομίων συνεχίζεται... πλέον η ημερομηνία της 31 Ιανουαρίου δέν ισχύει.. τώρα πάμε για 15 Μαρτίου.. Το θέμα είναι οτι στις 26 Μαρτίου αρχίζουν οι διεθνείς πτήσεις στα περισσότερα απο αυτά ... Δεν ξέρω αν σχετίζεται με το δημοσίευμα του Press Project- το link σε προηγούμενο post- αλλά είναι πολύ πιθσανόν η κατάσταση των αεροδρομίων να είναι ακόμα χειρότερη απο την περσινή. Ποιός θα φταίει άραγε ?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Νεα σειρά δημοσιευμάτων σχετικά με υπόνοιες για οικονομικές δυσχέριες της Fraprot να αντλήσει το απαραίτητο κεφάλαιο για την πληρωμή της προκαταβολής

https://www.thepressproject.gr/article/ ... ia-Fraport

http://www.protagon.gr/epikairotita/gia ... 4341338886

ενώ για το προηγούμενο, πρώτο δημοσίευμα του Press Project -
http://www.protagon.gr/epikairotita/gia ... 4341338886
δεν έχει υπάρξει καμμία αντίδραση απο πλευράς Fraport
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top