Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, και;
 
Αγαπητέ intercontinental, ίσως να θέλουν να κρατήσουν κάποια πράγματα, προκειμένου να συνδέουν το παρελθόν με το παρόν. Αυτό το βλέπουμε πχ στην BMW η οποία, έχει το ίδιο ελαφρώς γυρισμένο προς τον οδηγό κατραν, όσα μοντέλα και χρόνια κι αν περάσουν αυτοί συνεχίζουν να το κρατάνε. Λέω εγώ τώρα.

Επίσης όσων αφορά το overhead panel, ίδια είναι μόνο η όψη, από πίσω του τα πάντα είναι καινούργια, καλώδια, υλικά, συστήματα κλπ.

Σε λίγα αεροσκάφη έχουν αλλάξει ολόκληρο το cockpit, όπως A300B4-200 σε A300B4-600.
 
Δεν πρόκειται περί 'ρομαντισμού'. Κάτι τέτοιο θα βρεις στην BMW ή στην Alfa Romeo. Στην περίπτωση της Boeing, πρόκειται για συνέπεια του ότι το 737-ΜΑΧ (και οι επόμενες δύο εκδόσεις, η 737 SUPER MAX, που θα βγεί στην αγορά το 2045 και η 737 SUPER DUPER MAX, που θα βγει στην αγορά το 2070), είναι derivative του 737-100. Δηλαδή το πιστοποιητικό του είναι συνέχεια του αρχικού πιστοποιητικού που εκδόθηκε μόλις πριν 48+ χρόνια (Approved December 15, 1967 (http://www.airweb.faa.gov/REGULATOR...e577981148625761c006610de/$FILE/A16WE_R44.pdf).
Φρεσκαδούρα, δηλαδή. Γι' αυτό το λόγο, συγκεκριμένα στοιχεία του ΑΦ παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ίδια. Για να διατηρήσουν την ιδιότητα του derivative. To όφελος; Certification costs σημαντικά μειωμένα. Το παιχνίδι αυτό το είχε αναγάγει σε επιστήμη η μακαρίτισσα McDonnell Douglas, και το συνεχίζει επαξίως η Boeing.

Σε ό,τι αφορά στο σχόλιο για το Α320 ΝΕΟ. Ασφαλώς και αυτό είναι derivative. Είναι, όμως, derivative ενός ΑΦ που πέταξε αρχές δεκαετίας του 1990, και όχι μέσα του 1960. Και, που όταν βγήκε ήταν έτη φωτός (fly by wire, computer controls, LCD screens) από τον χειροκίνητο ανταγωνισμό.
 
Πάρτυ και για τη Boeing στο Bourget

50 B737-10 για την Lion Air
40 B737-10 για την Spicejet με τα 20 να είναι μετατροπή από -8
10 B737-10 για την BOC Aviation
18 B737-10 για την TUI (μετατροπή από -:cool:
42 B737-8, 10 B737-10 (6 μετατροπή από -:cool: & 8 Β787-9 για την CDB Aviation
20 B737Max για την Tibet Financial Leasing
20 B737-8 από την ALAFCO
Μετατροπή από option σε παραγγελία για 15 Β737-8 από τη Monarch
 
50 B737Max (εκ των οποίων 15 -10) για την CALC
100 B737-100 (μετατροπή από -9) + 4 B777-300ER για την United Airlines
20 B737-10 για την ACG
75 B737-8 για την Avolon
8 B737-10, 7 B737-8 & 5 B787-9 για την Okay Airways
10 B737 Max 200 ακόμα για την Ryanair
10 B737-8 για την Japan Investment Adviser
10 B737-8 για την Ethiopian
 
15 Β737-10 (μετατροπή από -:cool: για την AerCap

Συνολικά η Boeing στο Bourget έλαβε 361 παραγγελίες για το MAX10, με τις 214 να αφορούν μετατροπή από άλλα μοντέλα της σειράς MAX
 
Top