LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 06 Δεκ 2016, 18:44

Αυτά τα πακέτα πόσο τιμή βγάζουν δώσε πληροφορίες.

Το πακέτο κάνει 350 ευρώ πόσο θέλω να έχω μια εικόνα.
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.


pavlos46
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 22:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Non
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ATHI

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό pavlos46 » 06 Δεκ 2016, 19:02

Λοιπόν για Σύβοτα δείχνει 7 ξενοδοχεία με τιμές από 308 με 470 € το άτομο σε δίκλινο για 7ημερο πακέτο, και για Πάργα δίνει 21 ξενοδοχεία από 350 έως 600+ €.

Νικος
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 07 Δεκ 2016, 14:38

pavlos46 έγραψε:Βέβαια στο site της Apollo έχει και για Σύβοτα και για Πάργα 7η μέρες, ενδεικτικά να πω οι τιμές για τον ίδιο προορισμό είναι ακριβώς οι ίδιες και Γιάννενα και για Άκτιο.

Επησις στις πληροφορίες για transfer αναφέρει ότι τα η Πάργα είναι 2.5 ώρες από τα Γιάννενα και μόνο 1,5 από Άκτιο ενώ τα Σύβοτα είναι 2,5 ώρες από Άκτιο και μόνο 1,5 από από Γιάννενα.

Παντως με πονηρεύει ότι είναι ίδια μέρα.

Δεν βρήκα τιμές για μεμονωμένους μόνο πακέτα.
Νίκος


Σε ευχαριστώ για τις ενδεικτικές τιμές που εδωσες.

Μην σε πονηρεύει που το έχει ίδια μέρα,διαφορετική ώρα απλώς θέλει να δει αν θα πετύχει το πρωινό των Ιωαννίνων που κατά την άποψη μου βολεύει πιο πολύ από το απογευματινό του Ακτιου ή η επιλογή του Ακτιου.
Τέτοιο πράγμα παίζεται.

Δες και εδώ όπου το ανέφερα ξανά.
aris320 έγραψε:Είναι ακριβώς ίδιες μέρες,λίγο διαφορετικές ώρες.
Για να δούμε πιστεύω το πρωινό των Ιωαννίνων βολεύει πιο πολύ λόγω του ότι οι τουρίστες θα φεύγουν πρωί (7:15) απο Κοπεγχάγη Γιάννενα θα έρχονται στις 11:05 και 1 ώρα ως συβοτα και Πάργα 12:05 περίπου θα κάνουν τα μπάνια τους,τακτοποίηση στο ξενοδοχείο κλπ ενώ οι άλλη πτήση στο Άκτιο ναι μεν βολεύει όμως μπορεί προλαβαίνουν να κάνουν μπάνια στην θάλασσα.
Από αυτήν την άποψη.


Από το 2007 έχουμε να δούμε ξένο επιβατικό αεροπλάνο που με το πέρας μια δεκαετίας να τα πάλι τα αεροπλάνα από ξένες χώρες.
Βέβαια τότε από ότι είχα διαβάσει εδώ μέσα γινόταν κάποιες εκδηλώσεις Nissan X-trail και έφερναν τουρίστες από ξένες χώρες για να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Καλά να μας έρθει.
Και θα φροντίσω για πλήρη φωτογραφικη καλυψη εκείνη την μέρα!!!!
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό SK » 15 Φεβ 2017, 17:38

Δημοσίευμα του Epirus Gate σχετικά με τις πτήσεις της DAT, καθώς και με τα προβλήματα που δημιουργεί η έλλειψη καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων σε άλλες εταιρίες που ενδιαφέρθηκαν για πτήσεις τσάρτερ στο ΙΟΑ.
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 15 Φεβ 2017, 18:31

Θα μου επιτρέψεις να διευκρινίσω πως η είδηση αυτην πρωτοβγηκε δυο μήνες πριν το Δεκέμβριο για την ακρίβεια. Εδω υπάρχει αναπαραγωγή της ίδιας είδησης τίποτε το καινούργιο. Την είδηση την έγραψε ένας εξαίρετος δημοσιογράφος που ασχολείται με τα αεροπορικά των Ιωαννίνων και οπως ηταν φυσικό την πήραν και την αναδημοσιευσαν 1-2-3 φορές άλλα ειδησεογραφικά site.
Δεν ξερω αν είδες στο Facebook τα σχόλια είναι για γέλια και ειδικά ενα που λέει για την Fraport.

Οπως και να έχει δεν άλλαξε κάτι,η αεροπορική θα έρθει,τα καύσιμα προς επίλυση,ο πυροσβεστικός προς επίλυση,στον νεο πύργο ελέγχου είδα εγκατέστησαν κάτι κεραιες και κάτι ψηλούς σιδερένιους στύλους μαλλον αεροναυτικές κεραίες είναι.
Το κτίριο που θέλουν να φτιάξουν περιμένουν την χρηματοδότηση ολοκλήρου του ποσού για να ξεκινήσουν η εργασίες. Έχουν φτιάξει τις συνδετηριες σκάλες που θα κουμπωσει το προκάτ εκει που ήταν τα παρτέρια αν ξέρεις απο το αεροδρόμιο τα κατατοπια.
Αυτο ομως δεν μας ενοχλεί για τον ερχομό περισσότερων αεροπορικών εταιρειών καθως και το 2007 οι τσαρτερ που ερχόταν το κτίριο ήταν αυτό που είναι τώρα,οποτε ας το φτιάξουν οποτε θέλουν αυτό δεν εμποδίζει καθόλου,αυτο που εμποδίζει είναι το σύστημα δορυφορικής προσέγγισης (GBAS) που αυτό αναμένεται να μπει τον Ιούνιο τότε που θα ξεκινήσουν οι πτήσεις της DAT,περίπου.



Θα ήθελα να ενημερώσω το φόρουμ πως εχω περισσότερες πληροφορίες για το A300 της παλαιάς Ολυμπιακής που ηρθε στα Γιάννενα όχι απο την Αθήνα οπως είπαν κάποιοι εδω μέσα αλλα απο τις Βρυξέλλες μεταφέροντας το 1994 τους Υπουργούς Εξωτερικών που παρευρέθηκαν στα Γιάννενα για την σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Και λογω αυτού προσπαθώ να βρω μία φωτογραφία για να την ανεβάσω στο φόρουμ για να την δείτε.

Σας ευχαριστώ πολυ.
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 15 Φεβ 2017, 20:18

Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ...
Αναβάθμιση κατά μια κατηγορία χρειάζεται και ο Σταθμός Πυρόσβεσης του αεροδρομίου, που είναι απαραίτητος για μεγαλύτερα αεροσκάφη. Σήμερα καλύπτονται οι πτήσεις μέχρι Αιρμπάς 320 και Μπόινγκ 737 ή παρόμοιων τύπων αεροσκαφών, αλλά χρειάζεται επιπλέον προσωπικό και όχημα πυρόσβεσης για μεγαλύτερα αεροσκάφη.
Η αναβάθμιση πρέπει να γίνει γιατί υπήρξαν αιτήσεις για προσγείωση μεγαλύτερων αεροσκαφών, αφού άλλωστε και οι δυνατότητες του διαδρόμου το επιτρέπουν. Βέβαια σε κάθε περίπτωση είναι θετικό το ότι σχεδόν δίπλα από το αεροδρόμιο λειτουργεί Σταθμός της Πυροσβεστικής, αλλά θα ήταν πολύ καλή λύση ο Σταθμός αυτός να μεταφέρονταν μέσα στο αεροδρόμιο, όπως είναι σχεδιασμένος εδώ και χρόνια.

757 π.χ και Α330 , :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 15 Φεβ 2017, 20:29

Στο Άκτιο με πυρασφάλεια κατηγορίας 6 προσγειώνονται εως και 767.

Αλλά το 757 και το 767 μπορεί άνετα να προσγειωθεί στα Γιάννενα τωρα για το 330 επιφυλάσσομαι αλλα γιατί όχι.
Πάντως έχουν έρθει αιτήματα απο αεροπορικές εχω μάθει για τύπο εως και 321 αλλά και ενα απο μία εταιρεία που ήθελε να φέρει 330 (μαλλον τωρα το καλοκαίρι που μας πέρασε θα ήθελε να φέρει κάποιο τσάρτερ) αλλά έφαγε πόρτα λογω μειωμένης πυρόσβεσης και ανασφάλειας λογω μη συστήματος προσέγγισης.
Ελπίζουμε μετά τον Ιούνη που θα εγκατασταθεί να δούμε και εμείς κανένα παράξενο και μεγαλύτερο αεροπλάνο.
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 02 Μαρ 2017, 17:08

Μοιάζει σαν ψέμα, μοιάζει σαν όνειρο αλλα είναι ΑΛΗΘΕΙΑ το αεροδρόμιο Ιωαννίνων απέκτησε και εγκαταστησε το σύστημα τυφλής προσγείωσης που φέρει το όνομα S-BAS (Satellite Based Augnimation System). Το G-BAS δεν εγκαταστάθηκε γιατί από οτι λέει το άρθρο τώρα φτιάχνεται από την Airbus.
Οπως λέει θα μπορεί να φέρει το αεροπλάνο εως τα 800 μέτρα σε ύψος εν ώρα ομίχλης,τωρα παραπέρα δεν γνωρίζω προφανώς αν δεν δει το αεροδρόμιο θα εγκαταλείπει την προσγείωση τι να πω; :?:
Τωρα αναμένουμε αεροπλάνο απο την ΥΠΑ να ελέγξει το σύστημα.
Όλη η διαδικασία προσγείωσης θα γίνεται εξ ολοκλήρου από τον δορυφόρο και ο πύργος που εχει φτιαχτεί και θα επανδρωθει εχει εγκατεστημένο ραντάρ "Palace".
Τέλος αυτο το σύστημα είναι καλύτερο και απο το ILS III (3) και ήδη εγκαθίσταται σε Διεθνή αεροδρόμια ανάτην Ευρώπη.
Ευτυχως επιλυθηκε ενα μείζον θέμα που χρόνιζε.

Περισσότερα εδω:
:arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2017/ ... s.html?m=1

:laola: :laola: :laola:
:party: :party: :party:
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.

mroa412
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Απρ 2012, 19:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mroa412 » 02 Μαρ 2017, 18:08

Μην τα ισοπεδωνουμε και ολα ε οχι καλυτερο του ILS που προσφερει δυνατοτητα αυτοματης προσγειωσης σε μηδενικη ορατοτητα .Απλα ειναι η διαδικασια μεσω RNAV (GNSS ) (GLS) (RNP) το πρωτο ποιο επικρατεστερο γιατι η εταιρεια που πηγαινοερχεται ονοματα δεν λεμε απο προς αθηνα εχει πιστοποιηση στο πρωτο και οχι στο δευτερο στα εισαγωγικα, απλα θα ριξει τα μινιμα κατα ενα νουμερο σεβαστο και σε φερνει καρφι με την ευθεια του διαδρομου ,οχι οπως με ta VOR η τα NDB που φτανεις σε ενα σημειο αποσυνδεεται ο αυτοματος και πρεπει να κανεις διορθωσεις για να το φερεις με την ευθεια του διαδρομου .Επισης η διαδικασια χρησιμοποιειται ηδη στο ηρακλειο στον 27 και στη κερκυρα στον 35. :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 02 Μαρ 2017, 18:18

Mroa412 απο εκείνο το ύψος (800 μετρα λένε περίπου) και κατω μετά τι γίνετε αν δεν δει το αεροδρόμιο ο πιλότος;

Η εταιρεία που έρχεται είναι η γνωστή A3/OA αλλά εδω εχουν ξεκινήσει να έρχονται και άλλες εταιρείες απο την Ευρώπη,αρχής γενομένης από Κοπεγχάγη,οπότε αυτή μπορεί να έχει άλλο σύστημα από αυτα τα τρία που είπες,οπότε για να είμαστε καλυμμένοι τα έβαλαν όλα.

Ξέρει όμως κανένας τι διάφορες εχει με το
G-BAS αυτό το S-BAS;
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
Επικοινωνία:

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mimithem » 02 Μαρ 2017, 18:47

aris320 έγραψε:...αλλά εδω εχουν ξεκινήσει να έρχονται και άλλες εταιρείες απο την Ευρώπη...


Πού τις είδες τις εταιρείες εσύ ρε πατριώτη;; Ένα seasonal ανακοινώθηκε από την DAT και εδώ δεν υπάρχουν ακόμα καύσιμα, ούτε και κανένα νεότερο περί καυσίμων. Μακάρι να τα τακτοποιήσουν έγκαιρα.

aris320 έγραψε:...οπότε αυτή μπορεί να έχει άλλο σύστημα από αυτα τα τρία που είπες,οπότε για να είμαστε καλυμμένοι τα έβαλαν όλα.


Τι ακριβώς εννοείς "έχει άλλο σύστημα"; Η προσέγγιση αυτή δεν είναι σύστημα, είναι τύπος approach. Και συγκεκριμένα είναι δορυφορικός τύπος προσέγγισης, σαν εξελιγμένο και διορθωμένο GPS. Αυτό για να χρησιμοποιηθεί όμως πρέπει να ελεγχθεί από την ΥΠΑ και να εκδοθεί στο AIP. Δεν είναι απλό το θέμα "βάλαμε έναν πομπό στο έδαφος, κατεβείτε με RNAV." Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου αλλά δε χρειάζονται υπερβολές, και επειδή έχω περάσει κι εγώ από κει που είσαι εσύ τώρα και δε σε κατακρίνω σε καμία περίπτωση, κάνε ένα ψάξιμο στο ίντερνετ για sbas κτλ τα γράφει αναλυτικά.
0 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
Επικοινωνία:

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mimithem » 02 Μαρ 2017, 18:51

Και για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση: Το σύστημα δεν σώζει την κατάσταση με ομίχλη. Μόνο με χαμηλή νέφωση. Οι Γιαννιώτες νομίζουν ότι με το RNAV το αεροπλάνο θα κατεβαίνει τα πρωινά μες την ομίχλη σαν φάντασμα. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται. Τελεία και παύλα. Με την προσέγγιση αυτή (όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω) ρίχνεις τα minima αρκετά παρακάτω για να μπορέσεις να κατέβεις σε περίπτωση χαμηλής νέφωσης με βάση νεφών κοντά στα 1500 πόδια που είναι πολύ καλό νούμερο. Άλλο ομίχλη, άλλο χαμηλή νέφωση.
0 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 02 Μαρ 2017, 19:01

mroa412 έγραψε: Απλα ειναι η διαδικασια μεσω RNAV (GNSS ) (GLS) (RNP)


Πριν ο φιλος μας είπε οτι η εταιρεία που έρχεται τωρα η A3/OA εχει το πρώτο απο τα εισαγωγικά σύστημα εγκατεστημένο.Αρα η Danish air transport μπορεί να εχει εγκατεστημένο στα αεροπλάνα της ή το δεύτερο η το τρίτο απο τα εισαγωγικά,αυτο εννοούσα σύστημα.

Επίσης αν κοιταξες το άρθρο που παρέθεσα γράφει ότι θα έρθει αεροπλάνο απο την ΥΠΑ και το έγραψα και εγώ αν είδες.
Τέλος στις αρχές Απριλίου λέει το άρθρο ότι θα είναι όλα έτοιμα γιατί τωρα εισάγουν ολες τις διαδικασίες στα υπολογιστικά συστήματα των αεροπορικών εταιρειών κλπ. Αυτα τα λέει στο άρθρο αλλά δεν έκρινα σκόπιμο εγω να γραψω αυτολεξεί το άρθρο εδω μέσα για να μπείτε να τα δείτε εσείς μόνοι σας.

Εννοείται πως γνωρίζω τι θα πει χαμηλή νεφωση και τι ομίχλη είναι εκ διαμέτρου αντίθετα αυτα τα δυο φαινόμενα.
Εδω η Αθήνα προχτές δεν μπόρεσε να κατεβάσει αεροπλάνα λογω ομίχλης.
Στην ομίχλη πχ δεν βλέπεις στα 0-500 μέτρα ενω η χαμηλή νεφωση είναι αλλο μπορεί να μην εχει ορατότητα πάνω από 300 με 400 μέτρα αλλα ΔΕΝ επηρεάζεται η ορατότητα του εδάφους σημαντικά κλπ κλπ.

Ευτυχές είναι οτι μπήκε και την ομίχλη να μην επιλύσει,θα επιλύσει αλλα θέματα και θα εκσυγχρονίσει το αεροδρόμιο μας.

Τέλος για το S-BAS θα τα κοιτάξω αναλυτικά μετά για να εχω χρόνο.
0 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.


Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 02 Μαρ 2017, 23:18

Παρακαλώ κάποιον συμφορουμίτη που κατάλαβε τι γράφει ο "αρθρογράφος" (σε εισαγωγικά γιατί μιλάμε για blogspot) στη τελευταία παράγραφο που τιτλοφορείται ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ να μας κάνει μια περίληψη. Μάλλον ο ενθουσιασμός κατέλαβε τον αρθρογράφο και τον συνεπήρε.

Μέχρι στιγμής το ILS III είναι το πιο αξιόπιστο και ακριβές σύστημα τελικής προσέγγισης. Για να φτάσει όμως ένα αεροσκάφος στο σημείο να κάνει την τελική προσέγγιση (στην ουσία ευθυγράμμιση με τον κεντρικό άξονα του διαδρόμου και σταθεροποιημένη κάθοδο προς αυτόν) πρέπει να ολοκληρώσει πρώτα άλλες φάσεις της προσέγγισης. Μέχρι στιγμής τρεις είναι οι τρόποι εκτέλεσεις αυτών των φασεων της προσέγγισης.

1ον) Με χρήση διαδικασιών που βασίζονται σε ραδιοβοηθήματα (VOR, DME, NDB).

2ον) Με χρήση διαδικασιών που βασίζονται σε δορυφορικά συστήματα (GNSS) ή σε δορυφορικά συστήματα και ραδιοβοηθήμτα (π.χ. NDB GPS διαδικασίες).

και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις οι διαδικασίες είναι συγκεκριμένες, δημοσιευμένες και γνωστές εκ των προτέρων και για την εκτέλεση τους δεν παρέχεται καθοδήγηση από τον ΕΕΚ (ας πούμε Πύργο Ελέγχου για να είμαστε στο κλίμα του άρθρου) αλλά εξουσιοδότηση για εκτέλεση της διαδικασίας και για κάθοδο σύμφωνα με τα ελάχιστα που ορίζει κάθε διαδικασία ανάλογα με τις αναφορές θέσης του πιλότου.

3ον) Προσέγγιση με καθοδήγηση από τον ΕΕΚ. Την καθοδήγηση την παρέχει ο ΕΕΚ με χρήση οθόνης απεικόνισης δεδομένων επιτήρησης (ΡΑΝΤΑΡ ή GNSS). Ο ΕΕΚ βλέπει στην οθόνη έναν στόχο που έχει αναγνωρίσει ως το αεροσκάφος και το καθοδηγεί με εντολές για πορεία, στροφές, ταχύτητα και κάθοδο ή άνοδο.

Σε όλες τις περιπτώσεις σκοπός είναι να βρεθεί το αεροσκάφος ευθυγραμμισμένο με τον διάδρομο. Μετά από αυτό είτε θα δει και θα προσγειωθεί, είτε θα προσγειωθεί με ILS (αν υπάρχει και ανάλογα την κατηγορία). Yπάρχει ένας σημαντικός περιορισμός σε κάθε έναν από τους τρεις τρόπους και αυτός είναι τα ελάχιστα ύψη στα οποία μπορεί να πετάξει το αεροσκάφος εξασφαλίζοντας ότι θα βρίσκεται πάντα πάνω από τα εμπόδια. Μια VOR διαδικασία θα το φέρει ευθυγραμισμένο υψηλότερα από μια GNSS διαδικασία.

Με τoν 1o) το απαιτούμενο ύψος είναι υψηλότερο γιατί λόγω των ανεκτών αποκλίσεων του συστήματος (και στον εξοπλισμό εδάφους αλλά και αεροσκάφους) η διαδικασία πρέπει να προβλέπει ότι το αεροσκάφος θα ακολουθεί ένα φαρδύτερο ίχνος πτήσης από αυτό που ακολουθεί στην πραγματικότητα και πρέπει αυτό να βρίσκεται πάνω από εμπόδια.

Στο 2ο) σύστημα έχουμε ακριβέστερο προσδιορισμό θέσης του αεροσκάφους με αποτέλεσμα να μικραίνει το εμβαδόν του ίχνους που θεωρούμε ότι ακολουθεί το αεροσκάφος άρα και μικραίνει και η από κάτω επιφάνεια τα εμπόδια της οποίας πρέπει να αποφύγει. Στο 1 και 2 μόνο ο πιλότος γνωρίζει την θέση του αεροσκάφους (από ενδείξεις στο πιλοτήριο με δεδομένα από τα σχετικά συστήματα στα οποία βασίζονται οι διαδικασίες) και την αναφέρει στον ΕΕΚ.

Στην 3η περίπτωση ο ΕΕΚ έχει συνεχεί εικόνα της πτήσης του αεροσκάφους (ενώ στiς δυο πρώτες όχι) και με βάση αυτά μπορεί να δώσει εντολές για να καθοδηγήσει το αεροσκάφος φροντίζοντας να το κρατά πάνω από τα εμπόδια της άμεσης περιοχής στην οποία κάθε φορά αυτό βρίσκεται.

Το ιδανικό είναι να βλέπει ο ΕΕΚ στην οθόνη του το αποτέλεσμα δεδομένων και από το Ραντάρ και από GNSS και το αεροσκάφος να εκτελεί GNSS διαδικασίες.
0 x

Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 02 Μαρ 2017, 23:22

Χαμηλή νέφωση και ομίχλη δεν είναι εκ διαμέτρου αντίθετα.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες