Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όντως κουτί είναι, οπως το λές. Το πλήρωμα μετά το take off έβγαλε από μια τσάντα δυο τετράγωνες μεταλλικές συσκευές, τις ενεργοποιησε και έβαλε τη μία στα πρώτα hatrack και την άλλη στα πίσω. Αμέσως μετά έκανε και το PA οτι μπορουμε να συνδεθουμε. Δεν ξερω παντως γιατι το χρησιμοποιουν μόνο στα νέα αεροπλάνα SX-DN.. και όχι ευρύτερα αφού δεν έχει να κάνει με εγκατεστημένη κεραία στο α/φος.
 
Τα κουτιά είναι πλαστικά, ανοίγουν μετά το take-off και κλείνουν λίγο μετά την έναρξη της καθόδου. Επίσης, θα γινόντουσαν / γίνουν σταδιακά deploy σε μεγάλες πτήσεις (νομίζω 2,5 ώρες +).
 
Μια μακακία και μισή, το πέτυχα σε πτήση για Λονδίνο, οι μισές εφαρμογές δεν άνοιγαν καν, το τσατ που μπορείς να κάνεις με άλλους επιβάτες δεν λειτουργόυσε επίσης, και από τα παιχνίδια δεν μου άνοιξε κανένα. Ένα χάλι και μισό.
 
ΑποτΙ είδα στα δρομολόγια της Α3, φέτος δεν θα συνδέει εποχικά Ρόδο με Ηράκλειο. Ξεκίνησε μετά από μια δεκαετια περίπου τις απευθείας πτήσεις αυτές τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο του 2014 και συνέχισε και το 15 και το 16 πάλι εποχικά. Για ποιο λογο γίνεται αυτό;
 
Υπάρχει πουθενά το θερινό πρόγραμμα της Α3 σε pdf ?
 
Γνωρίζει κανείς το λόγο γιατί στις 23/3 το δρομολόγιο της Λήμνου εκτελέστηκε από 320 ενώ μέχρι και τη στιγμή του check-in φαινόταν 400άρι;
Για την ιστορία, εκτελέστηκε από το SX-DVQ (Star Alliance Livery).
 
Δεν είναι κάτι παράξενο για την Λήμνο,διότι στην Λήμνο βάζουν ανα καιρούς 320 ή 319. Σε αυτην την περίπτωση μπορεί να μην υπήρχε διαθέσιμο De Havilland DH8-400Q που ειναι λίγο απίθανο ή να υπήρξαν περισσότεροι επιβάτες και για το λόγο αυτο δρομολογήθηκε 320. Μπορεί να ήταν 70 και να ήρθαν και άλλοι 10 και επειδη δεν χωράνε στο DH4 εκείνη την στιγμή υπήρχε διαθέσιμο 320,θα μπορούσε να είναι και 319 αλλα μπορεί να μην ήταν διαθέσιμο.
 
Η 540 από Αθήνα τέλος;
 
Ναι τέλος..όπως και η πτήση για Stuttgart..ξεχωριστά απο Θεσ/νίκη ξεχωριστά απο Αθήνα
 
Top