Cobalt Air

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Tο νέο αεροσκάφος A320 που προστίθεται στο στόλο της Cobalt, πρόκειται να καλύψει τα νέα δρομολόγια σε Βρυξέλλες, Τελ-Αβίβ και Ιράν.

http://www.inbusinessnews.com/inbusines ... -aeroskafh
 
Γνωρίζουμε μήπως τι configuration θα έχουν αυτά τα αεροπλάνα? Αυτήν που γράφει στο airfleets (140 θέσεις) ή πιο πυκνή?
:7:
 
Έχω πάντως τις επιφυλάξεις μου για τα δεδομένα που έχει το airfleets.net, καθώς για το VP-BQV αναφέρει ως προηγούμενους χρήστες:

Operators of the aircraft

Delivery date Airline Registration Remark
21/06/1981 Air New Zealand ZK-NZX Correct
17/03/1992 Malaysia Airlines 9M-MHG Correct
12/06/1993 Virgin Atlantic ZK-NZX Correct
01/11/1993 Air New Zealand ZK-NZX Correct
23/05/2000 Virgin Atlantic G-VSSS Correct
01/01/2002 Air Atlanta Icelandic TF-ATW Correct
01/05/2002 Virgin Atlantic TF-ATW Stored Manchester 14/11/02 Correct
01/11/2002 Air Atlanta Icelandic TF-ATW Correct
05/02/2004 Air Atlanta Europe G-VSSS Operated for Virgin Correct
27/07/2005 Transaero Airlines VP-BQB Stored since 04/2009 at RME Correct

Υπήρχαν Α320 το 1981;
Η Virgin Atlantic Airways ένα Α320 έχει χρησιμοποιήσει με Βρετανικό νηολόγιο, το G-OUZO (που έκανε πτήσεις Λονδίνου - Αθήνας σε συνεργασία αρχικά με την SEEA), και κατόπιν τα τρία που έκανε wet-lease από την Aer Lingus για το βραχύβιο δίκτυο Little Red, δηλ. πτήσεις εσωτερικού από Heathrow προς Manchester, Aberdeen και Εδιμβούργο, που όμως είχαν Ιρλανδικό νηολίγιο.
Το αεροπλάνο αυτό έχει να πετάξει 8 χρόνια;

Όσον αφορά το VP-BQP, έχει κινητήρες CFM, βλέπουμε μια μεταστροφή της Cobalt προς αεροσκάφη με τέτοιους κινητήρες αντί των ΙΑΕ που είχαν τα δύο πρώτα της;
 
Πάνο, νομίζω μπέρδεψες το BQV με το BQB. Το VP-ΒQV είναι ήδη LCA και ανήκει σε κινεζικο lessor, τυχαίο? :rolleyes: (όπως και το VP-BQP, αλλα αυτό είναι ακόμα MRV)
 
Πάντως το TF-ATW ήταν ένα 747 classic
 
To ΄χε δει το εργο το anna.aero απ΄τις 8/2
:arrow: Larnaca-Madrid is “Skyscanner Unserved Route of the Week” with 120,000 annual searches; will it be easyJet orange or Cobalt blue to serve?

Επίσης, στη λίστα εκτός της Μαδρίτης
there are still some sizeable unserved routes available from Larnaca. The biggest of those, according to OAG Traffic Analyser O&D data is Hamburg, which witnessed two-way indirect traffic of 20,963 passengers in the period December 2015-November 2016. Other unserved opportunities in Europe or the Middle East include Tehran (17,498 two-way passengers), Kuwait (15,775), Madrid (10,644) and Geneva (9,94:cool:.
 
Πέραν της Τεχεράνης που όντως ενδιαφέρει την Cobalt, για τους άλλους προορισμούς δεν έχει αναφερθεί επίσημα τίποτε.

Όσον αφορά την Μαδρίτη, είναι η πρώτη φορά που συνδέεται απευθείας αεροπορικά η Ισπανική πρωτεύουσα με την Λάρνακα; Δεν θυμάμαι τέτοια σύνδεση στο παρελθόν.

Οι Κυπριακές Αερογραμμές νομίζω είχαν μια βραχύβια γραμμή προς Βαρκελώνη γύρω στο 1992, το αναφέρω με επιφύλαξη.
 
panos81c":1839o0wf said:
Όσον αφορά την Μαδρίτη, είναι η πρώτη φορά που συνδέεται απευθείας αεροπορικά η Ισπανική πρωτεύουσα με την Λάρνακα; Δεν θυμάμαι τέτοια σύνδεση στο παρελθόν.

Αν θυμάμαι καλά, κάπου μεταξύ 1997 και 2000 υπήρχε τακτική σύνδεση Μαδρίτης-Λάρνακας με τo SP της Iran Air ή το 727 της Syrian Air (ενίοτε κι αυτή με 747SP). Και οι δύο εταιρείες είχαν δικαιώματα 5ης ελευθερίας. Η μία πετούσε από Λάρνακα προς Μαδρίτη και η άλλη πετούσε από Λάρνακα προς Στοκχόλμη (απλά δε θυμάμαι ποια πετούσε πού).
 
Βρήκα αυτό στο οποίο αναφέρεται ότι η Syrianair είχε πτήση μεταξύ Δαμασκού και Μαδρίτης μέσω Λάρνακας (10ος/1996)
 
Top